Inmiddels zo´n 3 weken verstreken sinds implantatie en ik moet zeggen dat ik nog steeds geen verbetering in J.J.´s gedrag merk
Buiten gaat op zich wel goed, maar hij is wel een stuk wilder en speelser, waardoor hij ineens stukken minder goed meeloopt aan de lijn. Uitvallen aan de lijn is nog steeds een beetje hetzelfde gebleven, soms wel, soms niet en alleen bij reuen.
Het is eerder zo dat hij veel blafferiger is (waakser) en onrustig binnen, bij elk geluidje slaat hij aan en begint nu zelf steeds keihard te blaffen als 1 van ons naar buiten gaat.
Ook is ie een keer uitgevallen tegen mijn vriend, die iets af wilde pakken wat hij niet mocht hebben
Dus kan nog niet echt zeggen dat er een verbetering is, eerder wat verslechtering en wat onzekerder.
Hoop echt zo dat het goedkomt en dat het dus niet zo is dat hij als gevolg van het implantaat zo onzeker is geworden dat hij nu angstagressie begint te ontwikkelen. Lees namelijk overal dat bij de meeste honden het gedrag na een week of 2 a 3 begint te verbeteren en dat is hier dus niet zo...
Maak me een beetje zorgen....ben echt bang dat we de verkeerde beslissing hebben genomen, maar misschien moeten we nog even geduld hebben...