Inderdaad. Al begint de poes nu wel eventjes te haperen. Ze herkent de kvv puur niet als eten. Ze heeft het wel een dagje zo gegeten, maar sinds gisteren niet meer (al zie ik dit wel als een goed begin). Dus vandaag een half eetlepeltje orijen erbij en binnen 2 minuten was het schoteltje leeg. Het is dus niet zo dat ze het niet lust. Kokend water heb ik er ook al over gedaan, maar dat helpt niet. Ach ik ben allang blij dat ze het zo goed doen. Dat halve eetlepeltje aan brokjes moet dan ook wel weer af te bouwen zijn.
De kater eet zijn buik in ieder geval goed rond aan de kvv. Ik heb tot nu toe niets afgewogen en vandaag toch maar eens voor de zekerheid gewogen. Het is toch wel al sneller meer grammen dan ik dacht. Kans is groot dat hij gisteren 300 g heeft gegeten.

Maar het is ook wel een grote kater. Al is 300 g wel erg veel.

Ik ga hem nu 3x 75 g geven, totdat hij een beetje op gewicht is en dan haal ik er 25 g af.
Khalid is ondertussen gewend aan het eten in de gang (toch maar de gang geworden, is wat dichter bij de keuken). Hij hoeft er meestal maar 10 minuutjes te zitten, want dan heeft de kater zijn prakkie al op. De poes eet vaak bovenop de boekenkast en Khalid weet niet hoe hij daar moet komen, dus daar kan hij niet bij. Gaat goed zo dus. Nu ze het ook zo goed doen op kvv vind ik het ook niet zo heel erg erg meer als Khalid wat mee bietst. Met brokjes vind ik dat toch niet zo prettig.