Verzamelgroep: Zuid Holland

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Re: Verzamelgroep: Zuid Holland

Luan
1-ster
1-ster

Bericht door Luan »

Hoi Hoi,

Ik zal me hier ook even melden, mijn naam is Kelly, heb een toller reu van 1,5 genaamd Luan. Wij wonen in Dordrecht :)

Afbeelding
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

Luan schreef: Hoi Hoi,

Ik zal me hier ook even melden, mijn naam is Kelly, heb een toller reu van 1,5 genaamd Luan. Wij wonen in Dordrecht :)

Afbeelding
:hi:
Aquillo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aquillo »

Luan schreef: Hoi Hoi,

Afbeelding
Monique heeft een topic geopend.. van de levering van Keimooi. 28 december
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 915.0.html misschien wat voor jou?
Laatst gewijzigd door Aquillo op di 03 dec 2013, 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
1eboa
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door 1eboa »

Hoi, hoi er komt een nieuwe barfer uit Zevenbergschehoek aan, ze heeft zich al aangemeld, ze moet nog even handig worden op BP.
groetjes Boa
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Ik moet maar een overzicht maken/bijhouden wat ik besteld heb :-[ :-[ ik weet nog konijnorgaan samen met Ellen, maar weet niet meer wanneer dat bij wie opgehaald moet worden :-\ en ik weet nog kwartelkarkas, samen met Dreetje, maar daarvan weet ik ook niet meer wanneer en bij wie :-\

:-[ :-[ :-[
orinake
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door orinake »

Nynke schreef: Ik moet maar een overzicht maken/bijhouden wat ik besteld heb :-[ :-[ ik weet nog konijnorgaan samen met Ellen, maar weet niet meer wanneer dat bij wie opgehaald moet worden :-\ en ik weet nog kwartelkarkas, samen met Dreetje, maar daarvan weet ik ook niet meer wanneer en bij wie :-\

:-[ :-[ :-[
Konijnorgaan met ellen moet worden opgehaald bij Ingrid S (locatie moet je bij haar vragen), zij haalt dit op 7 december op in BOZ
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

orinake schreef: Konijnorgaan met ellen moet worden opgehaald bij Ingrid S (locatie moet je bij haar vragen), zij haalt dit op 7 december op in BOZ
Dankjewel Tamara :-* Ik weet (ongeveer) waar zij woont maar ik meende dat iemand het nog verder meenam naar Rotterdam :-\ :-\

Aanvulling: Ik zie nu dat de kwartelkarkas op 21 december door Connie(Flod/Dwar) opgehaald wordt :P
Laatst gewijzigd door Nynke op di 03 dec 2013, 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Vivianneb
5-sterren
5-sterren

Bericht door Vivianneb »

M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

Breeze schreef: Hertenvlees. Konijnenen oren. Ganzenvoetjes.
Hert 25.00 per 10 kg. De rest 15.00 per 10 kg
Waar woon je of waar kan ik het vlees halen? en kan het eventueel met minder kg?
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

M@rina schreef: Waar woon je of waar kan ik het vlees halen? en kan het eventueel met minder kg?
Tanneke woont in Hoofddorp,ook rijd ze regelmatig naar stopplaatsen door het land :)
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

judith1967 schreef: Tanneke woont in Hoofddorp,ook rijd ze regelmatig naar stopplaatsen door het land :)
Thanks hoofddorp is goed te doen voor mij, kan ik eventueel van werk naar huis ophalen, maar kan ik ook minder kg's afnemen?
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

M@rina schreef: Thanks hoofddorp is goed te doen voor mij, kan ik eventueel van werk naar huis ophalen, maar kan ik ook minder kg's afnemen?

Alles gaat bij haar per 10 kg.
Dus dan zou je zelf met iemand moeten delen :)
Ema
2-sterren
2-sterren

Bericht door Ema »

Hallo allemaal ,

Heeft iemand uit Den Haag GeitMix, NRV, gemalen van Degomeat  nog liggen en 1-2 kg kunnen missen?
Ik voer op dit moment Haaksbarf paard en geit alleen van de geit is ontlasting van me hondje erg dun. Ik zag dat bij degomeat geit meer botpercentage bevat . Voordat ik (weer) iets bestel wat ze niet kan verdragen wil ik het eerst uitproberen.
Tevens heb ik nog 1 kg eenden nekken, 4 kwartels ,500 g rol haaksbarf konijn , 1kg rol haaksbarf geit om weggegeven.
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

Ema schreef: Hallo allemaal ,

Heeft iemand uit Den Haag GeitMix, NRV, gemalen van Degomeat nog liggen en 1-2 kg kunnen missen?
Ik voer op dit moment Haaksbarf paard en geit alleen van de geit is ontlasting van me hondje erg dun. Ik zag dat bij degomeat geit meer botpercentage bevat . Voordat ik (weer) iets bestel wat ze niet kan verdragen wil ik het eerst uitproberen.
Tevens heb ik nog 1 kg eenden nekken, 4 kwartels ,500 g rol haaksbarf konijn , 1kg rol haaksbarf geit om weggegeven.
Ik heb van degomeat nog 1 kilo geit, 1 kilo haas en 3 kilo lam liggen als je wil proberen
Ema
2-sterren
2-sterren

Bericht door Ema »

flodder en dwarrel schreef: Ik heb van degomeat nog 1 kilo geit, 1 kilo haas en 3 kilo lam liggen als je wil proberen
Dank je wel maar ik moet het echt in Den Haag kunnen ophalen. Ben afhankelijk van fiets :) .

Plaats reactie