Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Gefeliciteerd Riek met Borissie 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Gefeliciteerd met Boris! En Mini en Maxi ik wens jullie alle geluk in jullie nieuwe huis 
Riek Gefeliciteerd met Boris!
En Mini en Maxi heel veel geluk in jullie nieuwe huis
En Mini en Maxi heel veel geluk in jullie nieuwe huis
Ik ben weer terug. Honden moe en blij, wij moe en blij. Nu eerst maar even een dutje denk ik haha.
Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Vanmorgen lekker uitgeslapen. De vloer een goede beurt gegeven (dan dweil ik een keer of 3/4 met net zoveel schone dweil doeken.)
Vanmiddag lekker lunch gemaakt en samen met mijn mannen op de bank geploft filmpje gekeken en niet meer op gestaan (bij wijze van).
Vanmiddag lekker lunch gemaakt en samen met mijn mannen op de bank geploft filmpje gekeken en niet meer op gestaan (bij wijze van).
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Heerlijk bijna heel de dag buiten geweest. Het weer viel reuze mee eigenlijk. Af en toe een paar spatjes en dat was het.
Lekkere dag gehad. Op het Eiland van Brienenoord gewandeld, wat is het daar toch mooi !! De Schotse hooglanders waren nergens te zien en ook geen bergen koeienpoep, dus ik vraag mij af of ze er al weer zijn
daarnaast boeken bij boekenvrouwtje gebracht, daar bakje koffie meegedronken, ze was blij met wat aandacht
Verder lekker bezig geweest in/voor de moestuin
Nu moet ik eigenlijk mijn werkbroek nog ontharen, maar ik denk dat ik dat morgenochtend doe, ben toch altijd vroeg op
Verder lekker bezig geweest in/voor de moestuin
Nu moet ik eigenlijk mijn werkbroek nog ontharen, maar ik denk dat ik dat morgenochtend doe, ben toch altijd vroeg op
Hij is een circus pony 

Ik ga denk ik met hem clickeren.

- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ooow leuk, mijn oma had vroeger ook een zwarte shet, Jaapie.Urs schreef: Hij is een circus pony
Maxi: heel veel geluk in je nieuwe huis!
Riek: Gefeliciteerd met Boris!
Mijn vriend kreeg net een berichtje met de vraag of ik bij de bakker in het dorp in de bediening wil komen werken tijdens de feestdagen en waarschijnlijk ook heel de zomer als ik ze beval (hier ontbijten mensen bij de bakker en heeft de bakker een terrasje), ik ben blij
En het is legaal werk, ook erg bijzonder hier. En het zou ook alleen de ochtenden zijn tot 14 uur en prima salaris voor Spaanse begrippen.
Morgen ga iklangs om te praten!
Riek: Gefeliciteerd met Boris!
Mijn vriend kreeg net een berichtje met de vraag of ik bij de bakker in het dorp in de bediening wil komen werken tijdens de feestdagen en waarschijnlijk ook heel de zomer als ik ze beval (hier ontbijten mensen bij de bakker en heeft de bakker een terrasje), ik ben blij
Morgen ga iklangs om te praten!
Zijn z'n beentjes niet veel te kort? Het is net een teckel.Urs schreef: Hij is een circus pony
Misschien wil ie duidelijk maken dat z'n bak leeg is...
Iemand een tip om van een gekneusde tussenribspier af te komen? 
Pfff wat een pijn kan een mens hebben op plekken waar je geen pijn verwacht
Pfff wat een pijn kan een mens hebben op plekken waar je geen pijn verwacht
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Gefeliciteerd Laura!
Goeie pillen. Ik had dat van het hoesten vorig jaar, is inderdaad erg pijnlijk! Kon ik echt niet op liggen.zurca schreef: Iemand een tip om van een gekneusde tussenribspier af te komen?
Pfff wat een pijn kan een mens hebben op plekken waar je geen pijn verwacht![]()