Worlds Biggest Juice Detox 2014
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Worlds Biggest Juice Detox 2014
eb eerder ruim 3 weken gedaan, als je eenmaal in je ritme zout is het een makkie een kun je ook weer meer aandacht besteden aan rust, ontspanning en inspanning omdat je wat je voeding betreft dan je rust hebt
bij die website bij de film http://www.superjuiceme.com/28-day-juice-plan/Antonia schreef: Ik heb de film vanavond gekeken. Vond hem weer erg motiverend. Goed voor jezelf zorgen in een prachtige omgeving. Wat zou ik graag aan zo'n 28-daags programma in Portugal meedoen.
Is het 28-daagse programma ergens te downloaden/kopen?
bijna anderhalf uur dacht ikhannabelgje schreef: Ik zal nu eens een stuk gaan kijken. Duurt ie lang?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik heb de eerste 40 minuten gekeken. De rest kijk ik vandaag. Ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor 28 dagen. Wel zou ik binnenkort graag weer 7 dagen doen. Vanwege stage heb ik de spring cleaning gemist.
ik heb hem ook gekeken.
Zou best 28 dagen daar willen juicen,wou wat een mooie plek.
ik weet niet of ik het hier vol zou houden..
Zou best 28 dagen daar willen juicen,wou wat een mooie plek.
ik weet niet of ik het hier vol zou houden..
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ja daar zou ik dat ook wel goed volhouden denk ik.
wie niet... 8)hannabelgje schreef: Ja daar zou ik dat ook wel goed volhouden denk ik.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Film afgekeken. Vond em niet super eigenlijk. 
Wel weer met veel interesse zitten kijken naar de fusion juicer. Jason heeft em vanaf mei ook te koop. Staat meteen op mijn verlanglijstje. Dan kan ik's avonds mijn juices maken om 's morgens mee naar het werk te nemen. Duur is hij ook echt niet.
Wel weer met veel interesse zitten kijken naar de fusion juicer. Jason heeft em vanaf mei ook te koop. Staat meteen op mijn verlanglijstje. Dan kan ik's avonds mijn juices maken om 's morgens mee naar het werk te nemen. Duur is hij ook echt niet.
Nee qua nieuwe informatie zeker niet, maar ja je weet gewoon al te veel 
Ik vond hem wel motiverend in die zin dat als ik sommige mensen op het einde zag t.o.v. het begin, een wereld van verschil. En als zij dus 28 dagen kunnen moet ik 5 dagen toch wel ook kunnen
Oja daar 28 dagen , ja piece of cake ( onee dat mag niet
)
Ik heb net al een nieuwe juicer. Dus daar houden we het bij. Ik zag trouwens niet wat er zo anders was aan die fusion juicer ?
Ik vond hem wel motiverend in die zin dat als ik sommige mensen op het einde zag t.o.v. het begin, een wereld van verschil. En als zij dus 28 dagen kunnen moet ik 5 dagen toch wel ook kunnen
Oja daar 28 dagen , ja piece of cake ( onee dat mag niet
Ik heb net al een nieuwe juicer. Dus daar houden we het bij. Ik zag trouwens niet wat er zo anders was aan die fusion juicer ?
-
hannabelgje
- 5-sterren

De fusion juicer is geen centrifuge waardoor er minder hitte onstaat en het sap beter van kwaliteit is en langer goed blijft.
-
Bowdi
Ik heb de app toch gekocht.
Volgens mij allemaal nieuwe sapjes op een enkeling na uit het Funky Fresh Juice Book.
Van de week maar eens wat recepten proberen.
De 28 dagen in dat resort volhouden lijkt me ook geen probleem. Hier daarentegen loop je dagelijks tegen verleidingen aan.
Volgens mij allemaal nieuwe sapjes op een enkeling na uit het Funky Fresh Juice Book.
De 28 dagen in dat resort volhouden lijkt me ook geen probleem. Hier daarentegen loop je dagelijks tegen verleidingen aan.
Volgens mij centrifugeert die toch ook.
Daarnaast zie ik als onderdeel ook een zeef wat dat bevestigd.
Daarnaast zie ik als onderdeel ook een zeef wat dat bevestigd.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Volgens jason niet.
hij heet fusion vanwege het beste van 2 werelden maar kan niet echt iets vinden met goede uitleg
http://www.fusionjuicer.com/healthy-juicer.php
http://www.fusionjuicer.com/healthy-juicer.php
zijn dat allemaal filmpjes of is er ook een digitaal boek bij ?Bowdi schreef: Ik heb de app toch gekocht.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Waar is die 28 dagen app te vinden eigenlijk?