Topic: foto van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Topic: foto van de dag
Heuh geen sterveling te bekkennen hier , hmm zal mij een worst zijn . Ik vermaak me hier wel

Gister bij mijn schoonouders, toen we lekker in de tuin zaten:

Geen flets idee!Pluto schreef: Hoe komt het toch dat er een stemmetje in mijn hoofd nu keihard roept dat je het helemaal niet zo erg voor me vind?
![]()
![]()
![]()
Dank jeRonald schreef: Zo beter?
![]()
Do heeft t mooi gedaan als altijd! Ben wel jaloers, ikke wil tutten met charlie
- -Annemarie-
- 5-sterren

Zaterdagochtend half tien op de dijk bij Lauwersoog, het was koud en het waaide hard.
Moyra heeft daar wel heel gezellig gespeeld met twee andere buitenlandse hondjes.
Brrr.... frisjes, Annemarie! 
ACh gewoon wat harder lopenRonald schreef: Brrr.... frisjes, Annemarie!![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Hahaha, hij is ook echt zo enorm braaf en lief op tafel, laat alles geduldig toe.bloemetje schreef: Dank je
Do heeft t mooi gedaan als altijd! Ben wel jaloers, ikke wil tutten met charlie![]()
![]()
![]()
![]()
En als hij klaar is en je zegt dat hij zo moooooi is, dan loopt hij zo trots als een aap te paraderen.
Zo, dat ziet er frisjes uit Annemarie, wel een leuke foto.
- Angelique
- 5-sterren

[quote="-Annemarie-"]

Zaterdagochtend half tien op de dijk bij Lauwersoog, het was koud en het waaide hard.
Was ik toch glad vergeten dat dat een foute combi is, dus een korte broek was niet zo handig. 
Moyra heeft daar wel heel gezellig gespeeld met twee andere buitenlandse hondjes.
[/quote]
Dapper

[/quote]
Dapper
[quote="-Annemarie-"]

Was ik toch glad vergeten dat dat een foute combi is, dus een korte broek was niet zo handig. 
[/quote]
Wat een lange staart heeft Moyra ...

[/quote]
Wat een lange staart heeft Moyra ...
Ik zie nu groen hoorMaxi's 3-tal schreef: Hahaha, hij is ook echt zo enorm braaf en lief op tafel, laat alles geduldig toe.
En als hij klaar is en je zegt dat hij zo moooooi is, dan loopt hij zo trots als een aap te paraderen.![]()
Das de radio-antennerosmin schreef: Wat een lange staart heeft Moyra ...
Koud Annemarie!!!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ja, ze heeft wat aparte verhoudingen. 8)
-Annemarie- schreef:
Zaterdagochtend half tien op de dijk bij Lauwersoog, het was koud en het waaide hard.Was ik toch glad vergeten dat dat een foute combi is, dus een korte broek was niet zo handig.
Moyra heeft daar wel heel gezellig gespeeld met twee andere buitenlandse hondjes.![]()
Krijg je lekkere gloeipootjes van
Ze is mooi!-Annemarie- schreef:![]()
![]()
Ja, ze heeft wat aparte verhoudingen. 8)![]()
Apart kan juist ook heel mooi zijn. 8)