Re: Wat heb je enzovoort....deel 600

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

K&D schreef: Tenzij dat 'iets' ter voorkoming van iets levensbedreigends zou zijn, haalde ik het een andere dag wel... :P
Was niets waar ik zonder zou kunnen. Maar het is echt belachelijk bij die Aldi, de meeste tijd werken ze er met 2 of 3 mensen. Je staat er geregeld behoorlijk lang aan de kassa. Er hebben al heel veel mensen klachten ingediend maar de Aldi trekt zich er geen ruk van aan. Het personeel zelf durft z'n mond niet open te doen, en als er al eens eentje wat zegt wordt ie heel snel overgeplaatst naar ander filiaal
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Dan ben je aan het klussen en heb je ineens een goed idee  :yeah:
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

TMG1961 schreef: Was niets waar ik zonder zou kunnen. Maar het is echt belachelijk bij die Aldi, de meeste tijd werken ze er met 2 of 3 mensen. Je staat er geregeld behoorlijk lang aan de kassa. Er hebben al heel veel mensen klachten ingediend maar de Aldi trekt zich er geen ruk van aan. Het personeel zelf durft z'n mond niet open te doen, en als er al eens eentje wat zegt wordt ie heel snel overgeplaatst naar ander filiaal
Dat zie je natuurlijk ook terug in de prijs van de producten die ze verkopen. Lage prijzen, dus weinig tot geen service  ;)

Gelukkig hebben de full service supermarkten hier in Berlijn die naast Aldi of Lidl zitten hun eigen merk producten met vaak dezelfde prijs als de Aldi producten. Dus als het druk is bij Aldi slaan we die over en gaan direct naar de buren.
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

-Annemarie- schreef: Tekenbeet van vorige week gaat groter worden, rood en jeuken. Krijg niet eens de huisarts zelf te zien, assistente kijkt even en ik mag terugkomen als 'ie groter wordt want hier geven ze niks voor.  :-X
Lekker dan.  :-\
Dat is toch niet normaal, volgens de regels zou je nu echt doxycycline moeten krijgen!
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Tom en ik zijn een weekje aan het huiszitten in Rotterdam, het huis bevat een chihuahua en een konijn....Tom vind het helemaal geweldig, op 500 meter afstand een groot park...die heeft vakantie nodig om bij te komen van vakantie straks  :D
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Meneer maakte mij vanochtend wakker met de mededeling dat er een muis in de keuken zou zitten. Hij was erg ontevreden over het functioneren van Sien.
Die stond namelijk naast hem en keek heel schaapachtig en maakte totaal geen aanstalten om de muis te vangen.

Ot zat net wel beneden (unicum voor overdag) en die was ineens bijzonder gelukkig en in haar nopjes.
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Martine-Tom schreef: Tom en ik zijn een weekje aan het huiszitten in Rotterdam, het huis bevat een chihuahua en een konijn....Tom vind het helemaal geweldig, op 500 meter afstand een groot park...die heeft vakantie nodig om bij te komen van vakantie straks  :D
Hee leuk, waar is het?
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Tanna schreef: Hee leuk, waar is het?
Vlakbij station Lombardijen :)
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

-Annemarie- schreef: Tekenbeet van vorige week gaat groter worden, rood en jeuken. Krijg niet eens de huisarts zelf te zien, assistente kijkt even en ik mag terugkomen als 'ie groter wordt want hier geven ze niks voor.  :-X
Lekker dan.  :-\
Ik zou erop staan dat ik door de arts word gezien...

http://rivm.nl/Onderwerpen/T/Tekenbeten_en_lyme
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

K&D schreef: Tenzij dat 'iets' ter voorkoming van iets levensbedreigends zou zijn, haalde ik het een andere dag wel... :P

net even de vakantiefoto's gesorteerd.
Voor het eerste naar Griekenland geweest. En niet eens heel veel zwaarder weer thuisgekomen van alle lekkers. :)
Dit is Keri, onder de vuurtoren op een 250 meter hoge klif ongeveer; metertje meer of minder maakt ook niet uit want mijnheer KD had sowieso klapperende knietjes. 8)

Afbeelding

Zeewater loopt een beetje weg... :P
Daar kan mijn lichte OCD niet tegen hoor  :biggrin2:

Afbeelding

Wat een nare omgeving  :groenvanjaloeziesmiley: :groenvanjaloeziesmiley: :groenvanjaloeziesmiley:
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Uitgeslapen en dus pas om half negen uit bed. Twee beertjes een fijne zwem en graaf wandeling bezorgd en weer thuis gedropt. Door gereden naar kantoor en gewerkt op de terugweg boodschappen gehaald. Daarna nog rondje gedaan en de bbq aangedaan. De enige buren die herrie veroorzaken zijn op vakantie het enige geluid zijn onze kipjes die tokken heel zacht. Inmiddels zijn ze allemaal tam en net zaten er een aantal op schoot. Zo gezellig.
Elf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Elf »

Mijn allerliefste mama is gisteren na een heftige strijd overleden. Pffff ik mis haar nu al zo...
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="Elf"]
Mijn allerliefste mama is gisteren na een heftige strijd overleden. Pffff ik mis haar nu al zo...
Charlie Angel
Moderator

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 600

Bericht door Charlie Angel »

[quote="Elf"]
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Gecondoleerd

Gesloten