Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Hier komt de regen vandaag met bakken uit de lucht vallen en is het koud (en door de regen buiten voelt het zelfs binnen koud aan terwijl het toch echt 22 graden is in huis, maar dat is wel 3 graden minder dan we gewend waren). Inmiddels ook al een flinke donderslag.
Conclusie: De zomer is voorbij, de herfst is begonnen.
Conclusie: De zomer is voorbij, de herfst is begonnen.
We begonnen vandaag met mist, daarna zon, regen, zon, storm, zon, heel veel harde regen, nog veel hardere regen en nog een hardere storm.
Hoosbui met hagel, check 
Net een eigenwijze pony onder dwang onder het afdak gezet. Stond te bibberen in de stromende regen en harde wind, maar neeeee, dan ga je dus echt niet droog staan

Net een eigenwijze pony onder dwang onder het afdak gezet. Stond te bibberen in de stromende regen en harde wind, maar neeeee, dan ga je dus echt niet droog staan
Nee joh, als je een pony bent dan ben je stoer!Kim_S schreef:
Net een eigenwijze pony onder dwang onder het afdak gezet. Stond te bibberen in de stromende regen en harde wind, maar neeeee, dan ga je dus echt niet droog staan![]()
![]()
Een pony met longontsteking is nog stoerder zekerHope schreef: Nee joh, als je een pony bent dan ben je stoer!![]()
-
Martine-Tom
*kuch hoest proest piep*Kim_S schreef: Een pony met longontsteking is nog stoerder zeker![]()
Ja heul stoer!
Jouw pony vind kennelijk van wel, net als die van mij.Kim_S schreef: Een pony met longontsteking is nog stoerder zeker![]()
Is hij wel onder het afdak gebleven? Hier laten ze me gerust verzuipen om ze onder het afdak te zetten, om me dan een minuut later keihard uit te lachen en weer in de regen te gaan staan.
Ik heb haar eronder gelaten (aan halster en touw, erbij gebleven en wat gekroeld) tot het bibberen over was.Hope schreef: Jouw pony vind kennelijk van wel, net als die van mij.
Is hij wel onder het afdak gebleven? Hier laten ze me gerust verzuipen om ze onder het afdak te zetten, om me dan een minuut later keihard uit te lachen en weer in de regen te gaan staan.![]()
![]()
Daarna ging ze weer gewoon in de regen lopen, maar het was niet meer zo'n plensbui. Ze heeft geen deken op, dus ik vond ingrijpen wel even nodig als ze staat te bibberen. Verder mag ze van mij doen wat ze wil
Haha groot gelijk hoor!Kim_S schreef: Ik heb haar eronder gelaten (aan halster en touw, erbij gebleven en wat gekroeld) tot het bibberen over was.
Daarna ging ze weer gewoon in de regen lopen, maar het was niet meer zo'n plensbui. Ze heeft geen deken op, dus ik vond ingrijpen wel even nodig als ze staat te bibberen. Verder mag ze van mij doen wat ze wil![]()
Wat een weer... en dat noemt men zomer.
Mijn man heeft om 1 uur de goot gerepareerd, want we hadden al dagen pannen in de kamer staan. Om 4 uur een wolkbreuk en de kamer is drooggebleven. Yes!!!
Stevige buien hebben zo hun voordelen ;-)

Regen, regen, regen, dat hebben we in Estland in al die jaren nooit zo erg gehad. Stef heeft zijn rug kapot gezaagd en getimmerd aan de verplichte hondenhokken, kom ik thuis, wel geteld 3 honden maken er gebruik van, de rest ligt gewoon te badderen 
Het weer... uhm... eind van de middag met de honden op stap geweest, maar eerst m'n winterjas boven uit de kast gehaald.
Thuis 2 honden moet afdrogen, we waren te ver om even snel naar huis te rennen toen vanaf boven een bak water naar beneden stortte.
Nu koffie en straks lekker op de bank onder een fleece The Bridge 2 kijken.

Nu koffie en straks lekker op de bank onder een fleece The Bridge 2 kijken.
Ondankbare honden!Esther Q schreef: Regen, regen, regen, dat hebben we in Estland in al die jaren nooit zo erg gehad. Stef heeft zijn rug kapot gezaagd en getimmerd aan de verplichte hondenhokken, kom ik thuis, wel geteld 3 honden maken er gebruik van, de rest ligt gewoon te badderen![]()
- **Marjolijn**
- 5-sterren

- Contacteer:
Elk nadeel heb z'n voordeel.
Ik ben een echte sjaaldrager maar ja om dat nu te doen met 30 Gr.......en nu kan het lekker wel
Ik ben een echte sjaaldrager maar ja om dat nu te doen met 30 Gr.......en nu kan het lekker wel
+1! Heeeeerlijk inpakken! Love it.**Marjolijn** schreef: Elk nadeel heb z'n voordeel.
Ik ben een echte sjaaldrager maar ja om dat nu te doen met 30 Gr.......en nu kan het lekker wel![]()