Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
We gaan de nieuwe hondenjasjes uittesten, maar om nou te zeggen dat ik er zin in heb...
#not
Is het heel vreemd om te zeggen dat ik op zulke dagen enorm blij ben dat ik geen hond heb maar een poes die in huis ligt te snurken? 8)
1 heel groot voordeel met zulk weer: tis heerlijk rustig op straat 
- - Judith -
- 5-sterren

Hier is het ook opgehouden met zachtjes regenen en waaien
.
Wij hadden net even een hageltje, maar nu is het denk ik weer droog.
Volgens meneer krijgen we vannacht watersnoodrampweer.
Volgens meneer krijgen we vannacht watersnoodrampweer.
Hylos schreef: 1 heel groot voordeel met zulk weer: tis heerlijk rustig op straat![]()
Ja , dat is zeker een voordeel
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Was jij die rare mevrouw met lange jas en hoedje die de hele tijd met me meeliep?Lizzy schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Die met dat elastiekje aan het hoedje?MarijeEnBoomer schreef: Was jij die rare mevrouw met lange jas en hoedje die de hele tijd met me meeliep?
Een nadeel met dit weer: Katten die fijn de hele dag buiten mogen moeten spelen van hun werkende baasjes, gaan onder de auto's schuilen tegen de nattigheid. Altijd lachen met StinkerHylos schreef: 1 heel groot voordeel met zulk weer: tis heerlijk rustig op straat![]()
Hoe laat zou die storm beginnen eigenlijk? Wij zitten midden in de polder en bij wind, stormt het hier zeg maar. Maar meer dan gewoon een herfstdag met wind en regen kan ik het nog niet noemen. We schijnen hier morgenochtend hoog water te krijgen, zandzakken zijn af te halen bij de gemeente aldus de lokale nieuws website. We zullen het wel mee maken...
-
sella
Wij zijn vandaag even heen en weer geweest naar Sneek.
Machtig mooie golven op het ijselmeer en de waddenzee.
Wat een woei zeg, als je voelde hoe hard de wind op onze carrosserie beukte(renault espace), konden we ons een idee vormen hoe zwaar het moest zijn voor de tankwagen en vrachtwagen chaffeur
Machtig mooie golven op het ijselmeer en de waddenzee.
Wat een woei zeg, als je voelde hoe hard de wind op onze carrosserie beukte(renault espace), konden we ons een idee vormen hoe zwaar het moest zijn voor de tankwagen en vrachtwagen chaffeur
Nog een voordeel van dit weer: je hebt eindelijk een dag tijd om in huis te werken omdat het nou niet bepaald uitnodigend is om buiten te zijn 
Geloof dat de storm weer voorbij is, er breekt hier in Groningen zelfs voorzichtig nog een beetje zon door en kan zeggen dat ik blauwe lucht zie met wolken ipv andersom 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Daar had ze het wel over.....Lizzy schreef: Die met dat elastiekje aan het hoedje?
Ja, dan was ik hetMarijeEnBoomer schreef: Daar had ze het wel over.....