Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Huizen kopen/verkopen?
Gaaf Koek!!! 
Ja. Dan is de overdracht bij de notaris en daarvoor laatste inspectie.eelke schreef: Krijgen jullie dan de sleutel al?
Ik zou het leuk vinden als we oud&nieuw daar kunnen vieren.
Tof zeg! Mega spannend! Wat moeten jullie allemaal doen in het huis?koekje schreef: Ja. Dan is de overdracht bij de notaris en daarvoor laatste inspectie.
Ik zou het leuk vinden als we oud&nieuw daar kunnen vieren.
Oh wow Koekje, van harte gefeliciteerd! Ik hef vanavond ook een glaasje op julliekoekje schreef: Zo. Ik geloof dat ik over 2,5 week huiseigenaar ben.
[me=koekje]voelt zich luxe[/me]
[me=koekje]zet nog meer champi koud[/me]
Blokje in de vloer maken, behang eraf en verf erop (Ot en Sien houden heel erg van behang), stukje van de overloop eruit breken (meneer stoot zn hoofd bij de trap op- en afgaan), ander hekje om het trapgat wat wel kindproof is.eelke schreef: Tof zeg! Mega spannend! Wat moeten jullie allemaal doen in het huis?
Het werkgedeelte mag een vaste trap en wat isolatie en verwarming (pelletkachel?). Daar komen voor nu ook de zonnepanelen op het dak.
En dan later als we weer eens geld hebben, komen er ook zonnepanelen op het woondeel, warmtepomp en wat mij betreft ook een zolder. Ik zou het ook wel leuk vinden om wat garages die aan de achterkant staan erbij te kopen.
Doe maar een hele fles. Ik heb inmiddels wel dorstLizzy schreef: Oh wow Koekje, van harte gefeliciteerd! Ik hef vanavond ook een glaasje op jullie![]()
tadaa

(sorry koek!, maar jij zit er eerder in hoor
)

(sorry koek!, maar jij zit er eerder in hoor
Laatst gewijzigd door Kaio op wo 26 nov 2014, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarvoor sorry?
Ik vind het een hele mooie sleutel! Kan je straks lekker je nieuwe keuken inrichten.
Ik vind het een hele mooie sleutel! Kan je straks lekker je nieuwe keuken inrichten.
-
lianneke
- 5-sterren

Spannend hoor, om een hele nieuwe periode in te gaan.
koekje schreef: Waarvoor sorry?
3x raden wat we met de kerstvakantie gaan doen
rauhfaser verwijderen, rauhfaser verwijderen etc, dan laminaatje leggen, en "keuken"slopen, en hopelijk komt de nieuwe voordat we erin zitten, maar dat is nog niet zeker
maar eh toch niet allemaal voor oud op nieuw?koekje schreef: Blokje in de vloer maken, behang eraf en verf erop (Ot en Sien houden heel erg van behang), stukje van de overloop eruit breken (meneer stoot zn hoofd bij de trap op- en afgaan), ander hekje om het trapgat wat wel kindproof is.
Het werkgedeelte mag een vaste trap en wat isolatie en verwarming (pelletkachel?). Daar komen voor nu ook de zonnepanelen op het dak.
En dan later als we weer eens geld hebben, komen er ook zonnepanelen op het woondeel, warmtepomp en wat mij betreft ook een zolder. Ik zou het ook wel leuk vinden om wat garages die aan de achterkant staan erbij te kopen.
Doe maar een hele fles. Ik heb inmiddels wel dorst![]()
Ja dat laatste wel he
Huh, wat voor blokje?koekje schreef: Blokje in de vloer maken, behang eraf en verf erop (Ot en Sien houden heel erg van behang), stukje van de overloop eruit breken (meneer stoot zn hoofd bij de trap op- en afgaan), ander hekje om het trapgat wat wel kindproof is.
Doe maar een hele fles. Ik heb inmiddels wel dorst![]()
Wil je m'n stoomreiniger lenen voor het behang?
Hele fles is een beetje veel voor hier Koekje, maar ik heb nu net een glasje naar binnen gekieperd en geproost!
Super Koek! Alvast veel plezier en voorpret.
Wat de zonnepanelen betreft...als je later van plan bent nog meer bij te plaatsen dan is het wellicht handig een omvormer te nemen die overcapaciteit heeft. Dat ding is nl. het allerduurste onderdeel en je kunt dan vlot opschakelen naar meer panelen.
Wat de zonnepanelen betreft...als je later van plan bent nog meer bij te plaatsen dan is het wellicht handig een omvormer te nemen die overcapaciteit heeft. Dat ding is nl. het allerduurste onderdeel en je kunt dan vlot opschakelen naar meer panelen.
- Pauline
- 5-sterren

Héééé hartelijk gefeliciteerd! 
- Angelique
- 5-sterren

*schenkt nog een keer in*Kaio schreef: tadaa
(sorry koek!, maar jij zit er eerder in hoor)