Re: Wat heb je enzovoort....deel 620

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

zhiva schreef: Dat was me het dagje wel zeg. 7 uren systeemstoring gehad van de 8 urige werkdag  >:(
Getver, dat vind ik dus helemaal niets. Laat mij maar gewoon aan het werk zijn ipv niets kunnen doen en de klok zien voorttikken.
En nu heb ik trek en geen zin om te koken.  ::)  kroketje met wat slaai lijkt me ook wel lekker  :biggrin2:
Ook op mijn werk vandaag veel systeemstoringen. En daar bleef het niet bij. Toen ik klaar was en naar huis wilde reden er geen treinen.  >:( Er was één of andere idioot in de trein gaan roepen dat hij een bom had en de trein ging opblazen. Dus was het hele station ontruimd en niemand kon vertellen of en zo ja, wanneer er weer een trein zou rijden.  :( Meneer Sonja maar gebeld, maar die zat in een bespreking en nam zijn telefoon niet op  :shutup: En toen hij na lang wachten eindelijk terug belde was net het station weer vrijgegeven.
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Fijn Sonja, zo'n ritje ov!

Het is alweer tientallen jaren geleden dat ik met ov naar mijn werk reisde, maar ik ben nog iedere dag blij dat dat niet meer hoeft.
Niet meer door weer en wind koukleumen en niet meer dat eeuwige wachten op vertragingen.

Ik ben heel blij met een thuiswerkplek met leaseauto  :biggrin2:

Opleiding coach vorig jaar afgerond en blij met de kansen die ik in onze gereorganiseerde/gefuseerde nieuwe organisatie krijg om collega's te coachen die vastlopen omdat ze hun werk niet kunnen loslaten, dusdanig dat zij uiteindelijk uitvallen in verzuim.
Dankbaar voor het in mij gestelde vertrouwen door die collega's en ook voor het feit dat ik hen kan en mag helpen.

Best spannend om te doen - nieuw jaar met nieuwe ervaringen en kansen  :biggrin2:
Ook dankbaar omdat ik weet dat ik zo'n ontzettend leuke baan heb, die goed bij mij past, terwijl er zoveel mensen zijn die met tegenzin hun werk doen of hun werk zijn kwijt geraakt...
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Er is vanavond een garagebedrijf in ons dorp afgefikt. :( Nou lees ik net dat er ook asbest is vrijgekomen. Het waait flink hier en morgen wordt er nog meer wind verwacht.
De honden moeten er zo nog uit, maar wat is slim met die asbest?
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Maxi's 3-tal schreef: Oh, jammer. :biggrin2:
Denk misschien is dat een mooie extra boost, maar dan maar gewoon fris. ::)

Bruin wilde ze volgens mij vernietigen. :biggrin2:

Nee, dubbel zien is niet handig nee.

Ik zie een smilie midden in jouw zin.
Ik nu ook, maar op de i pad zie ik dus daar waar mensen smilies plaatsen afbeeldingen van advertenties verschijnen en bij één smiley zie ik dus steeds een jack rus terrier verschijnen. Heel vreemd, en nee, ik had gisterenavond geen alcoholische versnaperingen genuttigd.

Vanmorgen in uitermate teleurstellend weer voor het eerst sinds begin oktober met drie honden gewandeld. In de schemer. Kleine beer was superbraaf, niet één aanzet tot jagen gegeven en de hele tijd in een straal van 3/4 meter van mij gelopen (behalve dan voor de grote boodschap). Bron heeft Fop met rust gelaten en omgekeerd, zo was het heel verantwoord voor Bron. We hadden al wel een paar keer geoefend met alle 3 maar dan steeds of Bron of Fop aan de lijn om te voorkomen dat ze gaan rennen/spelen wat Bron nog niet mag. Vrijdag hebben we foto controle, ik hoop zo dat het bot helemaal hersteld is en ze ook weer mag spelen/rennen zodat we iets makkelijker kunnen wandelen. Laten spelen met andere honden durf ik geloof ik niet meer, ben te bang dat er een gekke bokkesprong komt en de andere knie weer kapot gaat. Maar steeds iedere sprint af moeten remmen is ook best sneu.
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

kira schreef: Ik nu ook, maar op de i pad zie ik dus daar waar mensen smilies plaatsen afbeeldingen van advertenties verschijnen en bij één smiley zie ik dus steeds een jack rus terrier verschijnen. Heel vreemd, en nee, ik had gisterenavond geen alcoholische versnaperingen genuttigd.

Vanmorgen in uitermate teleurstellend weer voor het eerst sinds begin oktober met drie honden gewandeld. In de schemer. Kleine beer was superbraaf, niet één aanzet tot jagen gegeven en de hele tijd in een straal van 3/4 meter van mij gelopen (behalve dan voor de grote boodschap). Bron heeft Fop met rust gelaten en omgekeerd, zo was het heel verantwoord voor Bron. We hadden al wel een paar keer geoefend met alle 3 maar dan steeds of Bron of Fop aan de lijn om te voorkomen dat ze gaan rennen/spelen wat Bron nog niet mag. Vrijdag hebben we foto controle, ik hoop zo dat het bot helemaal hersteld is en ze ook weer mag spelen/rennen zodat we iets makkelijker kunnen wandelen. Laten spelen met andere honden durf ik geloof ik niet meer, ben te bang dat er een gekke bokkesprong komt en de andere knie weer kapot gaat. Maar steeds iedere sprint af moeten remmen is ook best sneu.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 303.0.html
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Prima ochtendrit gehad, niet al te veel vertraging :) Thuisgekomen liggen de wolfjes nog in diepe rust, dus we hoeven er nog niet uit in de regen  :P :P
zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

Heerlijk weer dagje aan het werk.
Printerstoring .... what else is new  >:(
lauraV
5-sterren
5-sterren

Bericht door lauraV »

iemand een tip tegen dikke bovenoogleden en hoofdpijn?
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Dank MarijeEnBoomer. Zal dat vanavond eens proberen. Ik zag ze dus niet vliegen haha.
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

Net samen Lodi uitgelaten. Allebei een paraplu op. Komt Lodi stijf tussen ons inlopen. Zo van juliie een paraplu, ik ook een paraplu. Gauw een plasje en weer terug tussen ons in. En dat is dan een labrador.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

monster schreef: Net samen Lodi uitgelaten. Allebei een paraplu op. Komt Lodi stijf tussen ons inlopen. Zo van juliie een paraplu, ik ook een paraplu. Gauw een plasje en weer terug tussen ons in. En dat is dan een labrador.
Ik zag vanochtend ook al een labrador lopen die het liefst zijn middelpootje omhoog had gestoken, hij ging echt in de ankers !!  :P :P
OT: Heb de wolfjes even laten plassen, die hadden ook geen zin. Als Richards vanmiddag thuis komt is het droog, dan mag hij lekker naar het park met ze  ::) ::)
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

lauraV schreef: iemand een tip tegen dikke bovenoogleden en hoofdpijn?
Plakjes (koude) komkommer over je ogen leggen?
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Whaaaaah ik werd om 5 voor half 9 wakker en moest om kwart voor 9 de deur uit! Gepresteerd om te douchen, mijn haar te fohnen, make up op te doen, tanden te poetsen, spullen te pakken, pupjes te aaien en nog op tijd ook! Tjakkaaa!!!  :D

En nu heb ik een tussenuur thuis. En doet mijn auto moeilijk. Takke ding.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke schreef: Whaaaaah ik werd om 5 voor half 9 wakker en moest om kwart voor 9 de deur uit! Gepresteerd om te douchen, mijn haar te fohnen, make up op te doen, tanden te poetsen, spullen te pakken, pupjes te aaien en nog op tijd ook! Tjakkaaa!!!  :D

En nu heb ik een tussenuur thuis. En doet mijn auto moeilijk. Takke ding.
Zo ging dat bij mij vroeger toen ik op school zat iedere dag. Hoefde ik alleen geen pupjes te aaien  :biggrin2:
eelke
Moderator

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620

Bericht door eelke »

Angelique schreef: Zo ging dat bij mij vroeger toen ik op school zat iedere dag. Hoefde ik alleen geen pupjes te aaien  :biggrin2:
Pupjes aaien is wel heel belangrijk he!

Twas mn koelvloeistof. Ik dacht dat dat t niet kon zijn want dat had meneer vorige week bijgevuld, maar dat was maar een liter bleek.
De vrouw van de pomp vond t wel belangrijk even te benoemen dat t geen ruitenwisser vloeistof is. Tsss.... :p

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620

Gesloten