Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
En toen waren alle hondjes ziek. Zo zielig. Hoop dat ze snel weer opknappen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gatsie dat is niet leuk. Beterschap voor de hondjes en sterkte voor jullie.kira schreef: En toen waren alle hondjes ziek. Zo zielig. Hoop dat ze snel weer opknappen.
Hè, wat sneu... Hebben ze elkaar een beetje aangestoken?kira schreef: En toen waren alle hondjes ziek. Zo zielig. Hoop dat ze snel weer opknappen.
Sterkte met het zieke spul!
mn puter doet het niet meer 
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Ach... Kusje erop?koekje schreef: mn puter doet het niet meer![]()
Daar gaat tie t niet meer van doen. Meneer heeft niet eens zin om nieuwe condensatoren op het moederbord te solderen 
Kim_S schreef: Ik werk, eet en slaap.
#BP-rehab
Denk het. Het is heel goedkoop met voeren. Scheelt twee kilo op een dag, alleen Foppe wil eten. Bron is levendig en gek als Eem deur maar heeft geen trek en ontlast water. Kleine beer is zielig, wil niets niet wandelen niet eten niet bewegen. Ze spuugt er veel, heeft ze in zeven jaar niet gedaan. Vanmiddag mogen ze allemaal kee naar de da afspraak die al voor Foppe stond. Maar die laatste lijkt aardig hersteld.Ronald schreef: Hè, wat sneu... Hebben ze elkaar een beetje aangestoken?
Sterkte met het zieke spul!
Beterschap voor de club Kira!!
Hier lijkt er weer een gevalletje kennelhoest te zijn. Niet dat Oscar ook maar enigszins ziek overkomt, hij gaat als een malle door de kamer. Maar hij speelt daarbij ook weer voor zeehond.
Hier lijkt er weer een gevalletje kennelhoest te zijn. Niet dat Oscar ook maar enigszins ziek overkomt, hij gaat als een malle door de kamer. Maar hij speelt daarbij ook weer voor zeehond.
Beterschap voor de beestjes Katinka!!!
OT: Lekker gewerkt vanmorgen en toen ik thuiskwam lag Jeppe weer op mijn thuiskleren, dus ik kan me weer niet omkleden
Nu even pauze en om 12 uur weer schoolkindjes vervoeren. Ik zal wel even moeten stofzuigen

OT: Lekker gewerkt vanmorgen en toen ik thuiskwam lag Jeppe weer op mijn thuiskleren, dus ik kan me weer niet omkleden
Nu even pauze en om 12 uur weer schoolkindjes vervoeren. Ik zal wel even moeten stofzuigen
Ik zit te wachten bij mijn nieuwe werk. Zo arbeidsvoorwaarde gesprek en contract tekenen.
Meneer E is ziek naar huis gekomen vanwege een zere knie. Bij mannen is dat ook altijd erger 
Ach goss komt ie speciaal naar huis voor een beetje troost krijgt ie dit !eelke schreef: Meneer E is ziek naar huis gekomen vanwege een zere knie. Bij mannen is dat ook altijd erger![]()
zo mijn hoofdpijn lijkt weg, nog een beetje wolkig, al heerlijk met de hondjes gewandeld, moet me motiveren om boodschapjes te gaan doen, en vanavond een feestje-uit eten- bij een of andere vreetschuur.
Kaio schreef: Ach goss komt ie speciaal naar huis voor een beetje troost krijgt ie dit !
zo mijn hoofdpijn lijkt weg, nog een beetje wolkig, al heerlijk met de hondjes gewandeld, moet me motiveren om boodschapjes te gaan doen, en vanavond een feestje-uit eten- bij een of andere vreetschuur.
Ik moet vandaag huishouderen, nog een beetje werken, en nog ff de stad in. En uiteraard met de honden lopen want dat kan meneer nu natuurlijk niet.
Nadia schreef: Ik zit te wachten bij mijn nieuwe werk. Zo arbeidsvoorwaarde gesprek en contract tekenen.