Philips airfryer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Philips airfryer

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Hier staat ie nu aan met van die grote loempia's erin.

Nog steeds tevreden over, maar de frietjes wel wat droger, en dan moet ik opletten dat ik het niet compenseer met mayo anders heeft het nog geen nut ::)
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

eelke schreef:Hier staat ie nu aan met van die grote loempia's erin.

Nog steeds tevreden over, maar de frietjes wel wat droger, en dan moet ik opletten dat ik het niet compenseer met mayo anders heeft het nog geen nut ::)
Dat hangt van je mayo af. Ik maak de mayo altijd zelf, met olijfolie, pompoenpitolie, tarwekiemolie, lekkere kruiden, een scheutje appelazijn en nog wat andere toevoegingen. Super gezond!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Doranto schreef:Dat hangt van je mayo af. Ik maak de mayo altijd zelf, met olijfolie, pompoenpitolie, tarwekiemolie, lekkere kruiden, een scheutje appelazijn en nog wat andere toevoegingen. Super gezond!
Da's toch nog veel olie?
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

eelke schreef:Da's toch nog veel olie?
Ja, maar wel heel gezonde olie. Daar kun je gerust wat meer van nemen. Het enige nadeel zal zijn dat je misschien wat vaker naar de wc moet als je er téveel van eet maar daar hebben wij hier nog geen last van gehad en hier gaat er iedere week een flinke pot doorheen met 2 personen :P
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Doranto schreef:Ja, maar wel heel gezonde olie. Daar kun je gerust wat meer van nemen. Het enige nadeel zal zijn dat je misschien wat vaker naar de wc moet als je er téveel van eet maar daar hebben wij hier nog geen last van gehad en hier gaat er iedere week een flinke pot doorheen met 2 personen :P
Maar wel de calorieën dan toch?
Van de wc zou ik geen last hebben :P
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

eelke schreef:Maar wel de calorieën dan toch?
Van de wc zou ik geen last hebben :P
Voor zover ik weet wordt je van die soort oliën niet dik.
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Ik ben ook nog steeds tevreden met de Princess.

Straks weer vlees er in met bovenop de aardappel kroketjes en dan beetje tuinbonen koken, klaar.. en vanavond nog bij de koffie een appeldriehoekje maken :)
baileys
5-sterren
5-sterren

Bericht door baileys »

Ik heb sinds kort de grilpan. Dus gisteren een beenham, 2 aardappelen en 3 eieren erin gedaan.
Beenham in het aluminium bakje 55 min op 160 graden. Daarbij de 2 aardappels gepoft. Bij de laatste 8 minuten de eieren (voor in de sla) erbij gedaan.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ppfff... de tijd loopt bij mij regelmatig steeds op. Irritant want dan moet je zelf opletten. Net mee naar de blokker winkel geweest, maar ze konden me niet helpen want ik had de factuur alleen digitaal. Terwijl op de site staat dat het niet uit maakt. Heel dat ding voor niks mee gesjouwd...
Daarbij gaven ze ook aan dat ik moet rekenen op 3 - 6 weken reparatie tijd. Erg onhandig want onze eigen oven is stuk...

Hebben jullie daar ook wel eens last van?
evelyn02
5-sterren
5-sterren

Bericht door evelyn02 »

Je kan het best direct contact opnemen met Philips. Dat schijnt het snelste te gaan.
mizzsylver
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door mizzsylver »

oh een heus af topic op bp! Ik ga er eens voor zitten, beste aankoop van het jaar! :D
evelyn02
5-sterren
5-sterren

Bericht door evelyn02 »

Ik ben lid van de facebookgroep Philips Airfryer bakavontueren. Daar steek ik ontzettend veel van op!
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

En ik gebruik dat ding alleen voor de frietjes en snacks, als makkelijke frietpan. ;D
Ok knolselderfrieten maak ik er ook in.
En had laatst verse friet gemaakt, en daarvan moet ik zeggen, dat smaakte absoluut naar meer! Dus ik kan/ moet/ wil vaker zelfgemaakte friet maken nu :biggrin2:
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Kaio schreef:En ik gebruik dat ding alleen voor de frietjes en snacks, als makkelijke frietpan. ;D
Ok knolselderfrieten maak ik er ook in.
En had laatst verse friet gemaakt, en daarvan moet ik zeggen, dat smaakte absoluut naar meer! Dus ik kan/ moet/ wil vaker zelfgemaakte friet maken nu :biggrin2:
Je weet dat je zelfgemaakte friet eerst goed moet weken en spoelen vanwege schadelijke stoffen die anders ontstaan bij het bakken? Het is inderdaad verslavend :P :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Doranto schreef:Je weet dat je zelfgemaakte friet eerst goed moet weken en spoelen vanwege schadelijke stoffen die anders ontstaan bij het bakken? Het is inderdaad verslavend :P :biggrin2:
Heb ze een half uur geweekt, gespoeld, gedept en dan in de airfryer.
Maar vertel? Dacht dat ze eerst van voorgebakken friet het over schadelijke stoffen hadden, nu over zelfgebakken? Maar stel je zou het in een klassieke frietpan doen dan heb je hetzelfde? En wat als je aardappels in de oven bakt?

Plaats reactie