De bbq heb ik van mijn vriend voor mijn verjaardag gekregen en hebben er veel plezier van
Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
We hadden een varkenshaas saté spies, shaslick, houthakkersteak en een 'rondje noord' op de bbq.
De bbq heb ik van mijn vriend voor mijn verjaardag gekregen en hebben er veel plezier van
In plaats van een fijne vega salade een berg (gratis) kippenonderdelen van de nieuwe kippenbrader
In het kader van 'red je karma' de buit gedeeld met de buuf
Verder een bak kersen en witte perziken ter verorbering in huis!!
In het kader van 'red je karma' de buit gedeeld met de buuf
Verder een bak kersen en witte perziken ter verorbering in huis!!
Gisteren BBQ. Geen idee wat we vandaag nou weer eens gaan eten 
Ze zijn echt super hoor! Daar heb je zeker veel plezier vandinky89 schreef:We hadden een varkenshaas saté spies, shaslick, houthakkersteak en een 'rondje noord' op de bbq.
Wat eten we vanavond: wortel-spitskoolsalade met zelfgemaakte kipkerrieprut.
Gisteren couscous salade met ijsbergsla, gegrilde aubergine, feta kaas en olijven. Vandaag een ovenschotel met bloemkool en doperwten.
Het wordt een salade/rauwkost met meiraapjes of rode koolrabi en wat feta want dat moet op, de rest van de ingrediënten nog heel onduidelijk
Hee, wij hebben ook nog koolrabi. En feta. Heb je al een idee wat er nog meer doorheen gaat?Too schreef:Het wordt een salade/rauwkost met meiraapjes of rode koolrabi en wat feta want dat moet op, de rest van de ingrediënten nog heel onduidelijk
Waarschijnlijk iets simpels koolrabi, appeltje, walnoot/hazelnoot, gurk of uitje, beetje feta oid- pien - schreef:Hee, wij hebben ook nog koolrabi. En feta. Heb je al een idee wat er nog meer doorheen gaat?
of koolrabi, courgette, pesto dressing en feta
En alles in streepjes natuurlijk
- Pauline
- 5-sterren

Gisteren witte koolsalade met nasi zonder rijst en vandaag kipbraadlapjes en bietensalade (bietjes, appel, zilveruitjes, augurkjes, balsamico-azijn en wat olijfolie, peper, zout en klaar).
- Pauline
- 5-sterren

Morgen BBQ met vrienden waarvoor ik zometeen huzarensalade-zonder-aardappel-maar-met-bloemkool ga maken en de kipfilet vast ga marineren voor de saté. Morgen nog even een Eddie-proof stokbroodje erbij maken met knoflooksaus en dan kunnen we gaan met die banaan BBQ.
Broccoli-venkelrisotto.
O ja, streepjesToo schreef:Waarschijnlijk iets simpels koolrabi, appeltje, walnoot/hazelnoot, gurk of uitje, beetje feta oid
of koolrabi, courgette, pesto dressing en feta
En alles in streepjes natuurlijk
Hier is het tomatensalade geworden met veul olijfolie en kipkerriesalade.
Aardappelsalade met sla en dooie viskoekjes voor Leo.
Die staat hier in de koelkast voor de lunch morgen.Pauline schreef:Morgen BBQ met vrienden waarvoor ik zometeen huzarensalade-zonder-aardappel-maar-met-bloemkool ga maken en de kipfilet vast ga marineren voor de saté. Morgen nog even een Eddie-proof stokbroodje erbij maken met knoflooksaus en dan kunnen we gaan met die banaan BBQ.
Vanavond restje aubergine, paprika, champignons gehakt en tomaat met klein beetje geitenkaas, alles door elkaar gemikt in de wok.
Kipsateschnitzel met aardappelpartjes en witlof