Vind jij hem ook lekkerder dan de normale versie?Dreetje schreef:Die staat hier in de koelkast voor de lunch morgen.
Vanavond restje aubergine, paprika, champignons gehakt en tomaat met klein beetje geitenkaas, alles door elkaar gemikt in de wok.
Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

De normale versie at ik eigenlijk nooit maar ik vind de bloemkool versie wel erg lekker.Pauline schreef:Vind jij hem ook lekkerder dan de normale versie?
T is de courgette-pesto-jalapeno variant geworden, staat nog even in te trekken maar voorproefje smaakt naar meer
En bietensla gaat op 't lijstje..Lekker!
En bietensla gaat op 't lijstje..Lekker!
Carpaccio met sla en kaas. Ik eet alleen en ik wilde echt niet nog eens boven een warme pan hangen.
Verder heb ik net een galiameloen, 2 appels, een banaan, een bak aardbeien en een doosje diepvriesmango in stukjes gehakt met wat limoensap en munt; fruitsalade!
Verder heb ik net een galiameloen, 2 appels, een banaan, een bak aardbeien en een doosje diepvriesmango in stukjes gehakt met wat limoensap en munt; fruitsalade!
Vandaag crackers met vega pate van de vega slager gegeten. GOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanavond lekkere vega pasta (saus van verse tomaten, uien, knoflook, olijfolie, basilicum, oregano). Komkommertje erbij voor het frisje
Vanavond lekkere vega pasta (saus van verse tomaten, uien, knoflook, olijfolie, basilicum, oregano). Komkommertje erbij voor het frisje
Lekker een salade v an rauwe biet en wortel met augurk, walnoot en feta
Gister knapperige bio peultjes en een stukje panga (met 35% sticker)
Gister knapperige bio peultjes en een stukje panga (met 35% sticker)
- -Annemarie-
- 5-sterren

Het was zondag zo koud dat ik zuurkoolstamp gemaakt heb. Van eigenste zuurkool, lekker!
Veel te veel gemaakt natuurlijk, dus maandag weer. Vandaag peultjes uit de tuin en ragout; het restje vlees van twee schenkels waar ik bouillon van getrokken had.
Ik koop wel eens vega paté bij de Jumbo. Weet even het merk niet meer, maar die is best te knagen.
Veel te veel gemaakt natuurlijk, dus maandag weer. Vandaag peultjes uit de tuin en ragout; het restje vlees van twee schenkels waar ik bouillon van getrokken had.
Ik koop wel eens vega paté bij de Jumbo. Weet even het merk niet meer, maar die is best te knagen.
Oh, die ga ik zo even googelen!Pauline schreef:Morgen BBQ met vrienden waarvoor ik zometeen huzarensalade-zonder-aardappel-maar-met-bloemkool ga maken en de kipfilet vast ga marineren voor de saté. Morgen nog even een Eddie-proof stokbroodje erbij maken met knoflooksaus en dan kunnen we gaan met die banaan BBQ.
Gister goulash waar meneer een beetje uitgeschoten was met pittiggerooktpaprikapoeder
Vanavond gebakken eitje en wat sla.
Vanavond gebakken eitje en wat sla.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Korma (uit een pot van Patak) met vega balletjes, gebakken aubergineblokjes, lente-uitjes en stukjes verse kokos. Daarbij rijst, naan-broodje en salade van komkommer en worteltjes. Vanavond gaan daar nog de geroosterde amandelen over die ik gisteren vergeten was...
Marokkaanse tajine in de maak met lamsbout courgette punt paprika doperwten gekruid met ras el hanout 
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik heb een pastasaus gemaakt van heel veel groenten (ui, knoflook, wortel, prei, paprika, courgette, broccoli), witte wijn, tomaten en een pot Heinz Seriously Good pastasausshit en ik ben niet van de kant en klare dingen maar dit is seriously good geworden!
Een stukje wilde zalm met dubbelgedopte tuinboontjes. Toe een bakje hüttekäse.
"Verse" pasta met pittige vulling van AH met een saus van een rustig gebakken preitje, wat cherrytomaatjes, wat zwarte olijven, klein stukje blauwe kaas en flink wat gemalen zwarte peper. Op het bord nog wat geraspte kaas erover. Was verassend lekker!
Stamppot andijvie met andijvie vers uit eigen tuin 
Broccolisalade met granaatappel, avocado, uitjes en avocadodressing.