Wat, die bietenburger of die pastinaakstamp of beide?Ligaa schreef:Vandaag trouwens pastinaakstamp met een bietenburger (bijzondere ervaring).
Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
De bietenburger. 
-
fransbulletje
Biologische kippenpoten uit de oven met snijboontjes en naakte haver met parmezaanse kaas.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Vanavond vegetarische vissticks (van soja). Uit Oostenrijk meegenomen, daar hebben ze bij de Hofer (=Aldi) best heel veel leuke vegetarische en veganistische dingen. Het vriesvakje van de caravankoelkast zat nokvol op de terugweg.
Het smaakte niet naar vis, maar was best te knagen.
Met zomerbieten. Gestoomd, en daarna in olie en knoflook gemarineerd, en gebakken. *morgeneendoodvogeltjeindemond*
Het smaakte niet naar vis, maar was best te knagen.
Met zomerbieten. Gestoomd, en daarna in olie en knoflook gemarineerd, en gebakken. *morgeneendoodvogeltjeindemond*
- -Annemarie-
- 5-sterren

Wat is naakte haver? Ik ben heel benieuwd!fransbulletje schreef:Biologische kippenpoten uit de oven met snijboontjes en naakte haver met parmezaanse kaas.
-
fransbulletje
Erg lekker-Annemarie- schreef:Wat is naakte haver? Ik ben heel benieuwd!
Sambal goreng boontjes, komkommersla en gebakken tempeh...lekker!
Gister Turkse courgettekoekjes met salade.
Vanavond Surinaamse bio-karbonaadjes met salade. Karbonaadjes staan nu al in de marinade. Ik was altijd te lui/las het recept te laat/vergat het altijd en ging dan om 16 u koken 'o ja, ze moeten 4 uur marineren, weet je wat, ik sudder ze in dat kruidenmengsel' maar ik wil nu toch weten of het nóg lekkerder is
Vanavond Surinaamse bio-karbonaadjes met salade. Karbonaadjes staan nu al in de marinade. Ik was altijd te lui/las het recept te laat/vergat het altijd en ging dan om 16 u koken 'o ja, ze moeten 4 uur marineren, weet je wat, ik sudder ze in dat kruidenmengsel' maar ik wil nu toch weten of het nóg lekkerder is
-
fransbulletje
http://www.moniquevandervloed.nl/naakte ... kte-haver/-Annemarie- schreef:Wat is naakte haver? Ik ben heel benieuwd!
Chinese kip, een recept van mijn oma. Met rijst en broccoli 
-
judith1967
- 5-sterren

Eiermie met wokgroenten,champ. en stukjes kipfilet erdoorheen.
Pasta met rode pesto (zelf gemaakt en deze keer met Parmezaanse kaas - vorige keer met edelgistvlokken gedaan maar ik vond het geen succes) en salade met o.a. bruine bonen.
Vandaag bonen en linzenburgers van Hak bij de Jumbo gekocht. Heel benieuwd hoe ze smaken..... Ze zien er lekker uit.
Vandaag bonen en linzenburgers van Hak bij de Jumbo gekocht. Heel benieuwd hoe ze smaken..... Ze zien er lekker uit.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

En ik maar wachten en wachten...Lizzy schreef:Pasta met rode pesto (zelf gemaakt en deze keer met Parmezaanse kaas - vorige keer met edelgistvlokken gedaan maar ik vond het geen succes) en salade met o.a. bruine bonen.
Ben je woensdag al begonnen met wachten?MarijeEnBoomer schreef:En ik maar wachten en wachten...
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ja .... duurt lang!!Lizzy schreef:Ben je woensdag al begonnen met wachten?