Overigens, als je echt een was moet draaien, dan kan dat uiteraard hier.
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Het weer
Zo, de was hangt. Kim, ik schat dat het over een halfuurtje, wanneer de was droog is, gaat plenzen!
Ik heb er meteen nog een wasje achteraan ingestopt, om er zeker van te zijn dat het ook echt gaat regenen.
- pearlsofpassion
- Moderator
Nee! Je moet hem 's nachts ophangen. Niet overdag!Anne in Zweden schreef:Zo, de was hangt. Kim, ik schat dat het over een halfuurtje, wanneer de was droog is, gaat plenzen!![]()
Ik heb er meteen nog een wasje achteraan ingestopt, om er zeker van te zijn dat het ook echt gaat regenen.
![]()
Hier komen er vrijdag nog 2 waterpompen bij in de kelder
Ben benieuwd wie gaat winnen : buiten of binnen
Ik weet eigenlijk niet waar ik de beren dan moet stoppen ....
Ben benieuwd wie gaat winnen : buiten of binnen
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

O echt? Naja, dan laat ik hem vannacht lekker hangen.pearlsofpassion schreef:Nee! Je moet hem 's nachts ophangen. Niet overdag!
- Charlie Angel
- Moderator
Gaat was weer binnen halen.pearlsofpassion schreef:Nee! Je moet hem 's nachts ophangen. Niet overdag!
Lekker, plenzenAnne in Zweden schreef:Zo, de was hangt. Kim, ik schat dat het over een halfuurtje, wanneer de was droog is, gaat plenzen!![]()
![]()
Kanniewachte
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik zie al een donker wolkje. Hij moet nog even oefenen, maar het wordt vast een grote jongen.Kim_S schreef:Lekker, plenzen![]()
Kanniewachte
Kun je dat echt niet uitstellen en ventilatoren laten draaien? Dan maar wat later droog?Kaio schreef:Hier komen er vrijdag nog 2 waterpompen bij in de kelder![]()
Ben benieuwd wie gaat winnen : buiten of binnen![]()
Staat gewoon water onder de vloer nog steeds
daar werken ventilatoren niet voor.
Uitstellen tot wanneer? Voorlopig zie ik alleen 30+ voorbijkomen ....
Terwijl jullie je bezighouden met t wasgoed ..ik hoor t wel als t gelukt is, sla ik mijn tenten op in het zaaltje van de sportschool
Zo'n prachtige franse hypermarché is er helemaal niks bij
( en wàt een schrik als er uit komt
)
Zo'n prachtige franse hypermarché is er helemaal niks bij
Ja da's ook wel waar, en de boel onder de schimmel wil je ook nietKaio schreef:Staat gewoon water onder de vloer nog steedsdaar werken ventilatoren niet voor.
Nou last van grondwater zal je niet gauw krijgenKaio schreef:Staat gewoon water onder de vloer nog steedsdaar werken ventilatoren niet voor.
T is wel heel degelijk gebouwd dan.
Klote hoor dat t maar niet droogt en met drie beren ga je natuurlijk ook niet zo makkelijk een week bij iemand logeren zodat je alleen maar met de warmte hoeft te dealen
Mijn meneer is een extra ventilator gaan komen, volgens de site zou er nog 1 op voorraad zijn, spannend 
Nee dat is nog niet eenvoudig nee met 3 beren ergens heen kunnenToo schreef:Nou last van grondwater zal je niet gauw krijgen![]()
T is wel heel degelijk gebouwd dan.
Klote hoor dat t maar niet droogt en met drie beren ga je natuurlijk ook niet zo makkelijk een week bij iemand logeren zodat je alleen maar met de warmte hoeft te dealen
Maar het moet dus vanaf vrijdag weer 3 weken aan staan..... extra vakantie zit er ook niet in,
Stom weer ook, heel nat of heel droog
Laatst gewijzigd door Kaio op wo 25 jul 2018, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ojee! Dat is spannend en dan in de winkel met 3 man die ventilator willen hebbeneelke schreef:Mijn meneer is een extra ventilator gaan komen, volgens de site zou er nog 1 op voorraad zijn, spannend