Hier in Drenthe ook hoor,schaduw (temp hangt nooit in de zon) ook 38 graden nu,binnen 28,5 dus blijf mooi binnentt-tjes schreef:Nou, wij wonen in Brabant en hier is het op dit moment 38 graden in de schaduw
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Het ligt er aan waar de temp. gemeten wordt. Deze is van op 10 cm. hoogte.
- Bijlagen
-
- GMT_T10C_latest.png (94.65 KiB) 4519 keer bekeken
- CindyMayella
- 5-sterren

Ik kijk uit naar morgen.... Regen!!!!!!
Het zal welCindyMayella schreef:Ik kijk uit naar morgen.... Regen!!!!!!
nou eh...
En die meter buiten hangt de hele dag in de schaduw op 1,5 m, komt nooit zon op....
Helaas kloppen zijn regenvoorspellingen ook niet de laatste tijd....
En die meter buiten hangt de hele dag in de schaduw op 1,5 m, komt nooit zon op....
Nee, ik zou van zo'n weer ook kierewiet worden als ik thermometer wasKaio schreef:20180727_172234.jpg
nou eh...
- Spikkelneus
- 5-sterren

Wow, 42,4; jij wint!
Die van ons zegt ook altijd dat het regent (behalve als het daadwerkelijk regent), haha, bij een luchtvochtigheid van slechts 7%.
edit: ik zag op de foto dat ik dat ding nodig moet poetsen, oeps. Check - gedaan!
Die van ons zegt ook altijd dat het regent (behalve als het daadwerkelijk regent), haha, bij een luchtvochtigheid van slechts 7%.
edit: ik zag op de foto dat ik dat ding nodig moet poetsen, oeps. Check - gedaan!
- pearlsofpassion
- Moderator
Het is een heel lichtspectakel aan de hemel, maar met de beste wil ter wereld geen donder te horen. Maw het onweert in het rond, behalve bij ons.
Gisteren ook al stortvlagen verspreid over het land, vanmiddag ook. Wij, niets... Nog geen druppel...
Gisteren ook al stortvlagen verspreid over het land, vanmiddag ook. Wij, niets... Nog geen druppel...
Wij wonen ook niet zo heel ver bij elkaar vandaan geloof ik.Spikkelneus schreef:Ja, hier ook! 38,8. En binnen 31.
Het waait!! 
Nou mij benieuwen vandaag of we regen krijgen
- CindyMayella
- 5-sterren

Volgens de buienradar (geloof ik ondertussen niet meer), gaat het hier tussen 12 en 2 regenen.... het is nu wel al bewolkt..... kom ik net beneden (weer vroeg eruit omdat het op zolder een sauna is), is het binnen 27,5 graden... meteen de achterdeur open gezet en de ven aan.....
- pearlsofpassion
- Moderator
Hier regent het!
Oef oef, eindelijk. Oh, dat was echt de volle 2 maand geleden.
Zo blij!
Oef oef, eindelijk. Oh, dat was echt de volle 2 maand geleden.
Zo blij!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hier vannacht ook een flinke bui. Vlug Zoë in de tent getrokken.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Poeh ja zolder is nog ergerCindyMayella schreef:Volgens de buienradar (geloof ik ondertussen niet meer), gaat het hier tussen 12 en 2 regenen.... het is nu wel al bewolkt..... kom ik net beneden (weer vroeg eruit omdat het op zolder een sauna is), is het binnen 27,5 graden... meteen de achterdeur open gezet en de ven aan.....
Bij mij staat de achterdeur gewoon open s'nachts zie wel
En vertrouw maar op mijn Sintje Missy