Ja heel veel files en ongelukken. Ik heb yoga maar afgezegd, dit is thuis blijf weer!dinky89 schreef:Hier inmiddels code oranje![]()
Hopelijk snel weer 'normaal' weer zonder gladheid.
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
- -Annemarie-
- 5-sterren

Wij hebben aan het eind van de middag nog een flinke sneeuwbui gehad. Heerlijk in het bos gewandeld met een verse witte laag. Het is hier nu boven nul, ga het zo merken of het nog glad is buiten. 
Zo
ik woon te midden van IJsbaan Walhalla....
Ik had gehoopt dat het zonnetje zou doorzetten, want dat scheelde de terugweg net al een stuk maar ze is weer weg
Ik had gehoopt dat het zonnetje zou doorzetten, want dat scheelde de terugweg net al een stuk maar ze is weer weg
Ik woon ook op de ijsbaan.
Als hier een auto voorbij rijdt dan hoor je het ijs kraken en ook de treinen vanochtend sleepten het ijs mee van de bovenleidingen.
Als hier een auto voorbij rijdt dan hoor je het ijs kraken en ook de treinen vanochtend sleepten het ijs mee van de bovenleidingen.
Ja ik kan nu onmogelijk met de hondjes weg, ze hoeven niet eens echt te trekken en ik lig zo op mijn plaat. Kan ze wellicht opzadelen
Zonder gein voor Fozzy's poten (ed) ook geen goed idee, en voor opa Maci die toch al gammel loopt ook niet. Want die glijden nu ook uit.
Zonder gein voor Fozzy's poten (ed) ook geen goed idee, en voor opa Maci die toch al gammel loopt ook niet. Want die glijden nu ook uit.
- Pauline
- 5-sterren

Vanmorgen hadden we dit, nu is bijna alles weg.
Wij hadden gisteren en vanmorgen helemaal niets qua sneeuw op enkele verdwaalde vlokjes na. Voor morgen geldt ook weer code geel, benieuwd of hier dan wat valt.
Een heel blije opa beer.
En iedereen is heel gebleven tijdens de wandelingen
Sommige stukken waren zeg maar uitdagend. Morgen ook weer want er ligt nog en nu is het mistig en vriest, dus dan weten we wel hoe het er morgenvroeg bij ligt.
En er kan zelfs nog wat bijvallen
En iedereen is heel gebleven tijdens de wandelingen
Sommige stukken waren zeg maar uitdagend. Morgen ook weer want er ligt nog en nu is het mistig en vriest, dus dan weten we wel hoe het er morgenvroeg bij ligt.
En er kan zelfs nog wat bijvallen
- -Annemarie-
- 5-sterren

Vanmorgen was het mooi wit in het bos.

Op de open plekken lag er wel meer. Heerlijk!

Op de open plekken lag er wel meer. Heerlijk!
- pearlsofpassion
- Moderator
Inderdaad erg mooi. 
Prachtig!
Er is hier vannacht 4cm bij gevallen!!
Er is hier vannacht 4cm bij gevallen!!
- Angelique
- 5-sterren

Hier is het net weer wat licht gaan sneeuwen.
In het noorden sneeuwt het sinds half 8 en er is al aardig wat gevallen. Prachtig!
Hier ook sneeuw! Ik had dat vanochtend niet gezien, want het was nog donker. Ik was al aan de late kant en toen lag er ook nog eens een laag sneeuw op mn fiets 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik doe ook effe mee.
50 centimeter and counting...
50 centimeter and counting...