Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

kiara schreef:Regen liefhebber :???: Meen je toch niet neem ik aan
Zeker wel, ik vind het heerlijk, ik kan slecht tegen zon en warmte. Maar ondertussen ben ik er wel klaar mee.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

sam28 schreef:Zeker wel, ik vind het heerlijk, ik kan slecht tegen zon en warmte. Maar ondertussen ben ik er wel klaar mee.
Ik kan ook niet tegen die hitte maar regen vind ik ook niks
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

kiara schreef:615641DC-0E26-492B-919A-1F7B8EEFD75B.png
Met 4 graden in de nacht kan een winterjas in de vroege ochtend nog wel fijn zijn.
Overigens is mijn winterjas ook beter bestand tegen regen dan de zomerjas en zit er op de winterjas wel een capuchon ::)
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

dinky89 schreef:Met 4 graden in de nacht kan een winterjas in de vroege ochtend nog wel fijn zijn.
Overigens is mijn winterjas ook beter bestand tegen regen dan de zomerjas en zit er op de winterjas wel een capuchon ::)
Hmm ja bij mij ook en hij gaat ook mooi nog niet de kast in ze zeggen wel meer wat
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Hier vandaag al de hele dag droog en met regelmaat zon. Ik geloof dat we het meest nare weer wel gehad hebben nu :)
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

eelke schreef:Hier vandaag al de hele dag droog en met regelmaat zon. Ik geloof dat we het meest nare weer wel gehad hebben nu :)
Laten we het hopen! Hier nog wel een paar fikse buien inclusief hagel gehad, maar kan weer de hondjes droog houden omdat tussendoor voldoende lang de zo'n er is.
Gelijk hond nr1 volledig uitgekamd. Dan die andere 2 nog deze week. Wat gaan die toch stinken met zulk zeikweer terwijl het ruiperiode is en je dus niet kunt uitkammen ::)
En dan krijgen ze nog allemaal een wasbeurtje , einde van deze week zijn ze allemaal slik en span en ruiken ze lekker :D
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Joep heeft vandaag ook zijn voorjaarsbad gehad ja :) die was zo aan het krabben. Sneeuwde het toch nog even (toen ik de waterblazer erop zette ;) )

Ik ga straks nog ff wat in de tuin doen denk ik, we hebben er weer een streepje zon!
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Wat een rukwind weer :-X ::)
Morgen hopelijk weer beter
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Nou inderdaad, en gisteren was zo'n lekkere dag.
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

Ik hoop toch dat er van de rest van de buien wel nog wat overblijft. Van de eerste die hier over zou komen was enkel een mega windvlaag over...
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

nou daar hoef ik me geen zorgen over te maken zeg :-X Eerder of al mijn nieuwe plantjes het gaan overleven...Komt alleen maar "rood" aan.
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

Kaio schreef:nou daar hoef ik me geen zorgen over te maken zeg :-X Eerder of al mijn nieuwe plantjes het gaan overleven...Komt alleen maar "rood" aan.
Rood kwam ook richting hier, maar dat was opgelost voor het hier was. Ik mag dan in Waterland wonen, maar daar is momenteel niet veel van te zien... De scheuren die afgelopen zomer in de grond waren ontstaan en weg waren zijn er inmiddels weer, dus we kunnen wel wat flinke buien gebruiken.
Nu net welgeteld 10 druppels per vierkante decimeter, die zijn verdampt voor het door de grond opgenomen kan worden.
Ik zal voor je duimen dat je kelder niet weer volloopt en je plantjes het overleven...
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

src_esther schreef:Rood kwam ook richting hier, maar dat was opgelost voor het hier was. Ik mag dan in Waterland wonen, maar daar is momenteel niet veel van te zien... De scheuren die afgelopen zomer in de grond waren ontstaan en weg waren zijn er inmiddels weer, dus we kunnen wel wat flinke buien gebruiken.
Nu net welgeteld 10 druppels per vierkante decimeter, die zijn verdampt voor het door de grond opgenomen kan worden.
Ik zal voor je duimen dat je kelder niet weer volloopt en je plantjes het overleven...
We hebben nu terugslagkleppen, kunnen nze wel gelijk getest worden :biggrin2:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Hier is het lekker aan het plensen :-)
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Regen :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2:

Plaats reactie