't Is best wel een beetje sneu, hij wil zich wassen maar dagaat niet dus zit tie de binnenkant van de kap te wassen.
Mini medische vraag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Mini medische vraag
Bedankt voor jullie beterschapswensen
't Is best wel een beetje sneu, hij wil zich wassen maar dagaat niet dus zit tie de binnenkant van de kap te wassen.
Hoe gaat het met de patiënt 
Het gaat best goed met onze kater
Eten gaat niet makkelijk met kap op dus ik voer hem met de hand. Vind tie zeer geslaagd
Hij eet gewoon zijn vlees, ik doe er geen kokend water meer over. De nieuwe abpillen gaan er keurig in, verpakt in een snoepje. Woensdag hebben we een afspraak en hopelijk kan de hechting van de cyste er dan uit en mag de kap af. Want naast het eten kan hij ook niet in zijn favoriete houding slapen. Hij slaapt nu op een stoel en laat zijn kop dan over de rand hangen....
Maar hij is, zo na een narcose op zijn leeftijd, al weer aardig zichzelf.
Eten gaat niet makkelijk met kap op dus ik voer hem met de hand. Vind tie zeer geslaagd
Maar hij is, zo na een narcose op zijn leeftijd, al weer aardig zichzelf.
Goeie berichten, fijn om te horen!
Fijn dat het langzaam de goede kant op gaat! Hopelijk zet het herstel zich door en is hij snel weer de oude.
Beterschap!
Beterschap!