En weer een andere hond
Had je voorheen geen Dalmaat en een Beagle ?
Ik kan me nog wel foto's voor me halen van je kind en de honden ,
Mijn viertal is er ook niet meer
Ik heb nu nog 1 hondje , weer een JRT
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Jaaaaa! Een dalmaatje en beagle. Klopt!smulpaap schreef:Hoi , jij ook weer hier ? Gezellig![]()
En weer een andere hond
Had je voorheen geen Dalmaat en een Beagle ?
Ik kan me nog wel foto's voor me halen van je kind en de honden ,
Mijn viertal is er ook niet meer
Ik heb nu nog 1 hondje , weer een JRT
Dan is mijn geheugen nog primaspreeuwtje schreef: ma 28 dec 2020, 22:33 Jaaaaa! Een dalmaatje en beagle. Klopt!
Ik dacht dat jij ook een Engelse bull had toch?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wat een boefje!!!smulpaap schreef:Dit is mijn nieuwe aanwinst![]()
Vanaf 10 maandjes bij mij gekomen en nu inmiddels 4,5 jaar

Dank je Tanna!Tanna schreef:Leuk dat je weer hier bent! Even afgezien van de reden dan.....
Dat is zo!spreeuwtje schreef: di 29 dec 2020, 10:41 Dank je Tanna!
De reden is op zich positief. Een nieuw hondje is altijd leuk natuurlijk.

Hey Pien!- pien - schreef:Hee Spreeuw! Jij weer hierJullie hadden Kiek en ...meneer Beagle.
Ik was pienkeestip en inmiddels zijn die er niet meer en heb ik weer nieuwe ouwe honden (herplaatsers).
Joep en Rocco (JRT) en Gabi (Turkse puienpieser). En nog twee katten.
Wat is Wolffe een knapperd![]()
Mijn dochter heeft een Griekse dame, ook een rank modelletje.
Ik las dat Wolffe het goed doet op de Kivo en al aangekomen is
Ja klopt, toen hadden jouw vriendin en haar zoon die naar Castlefest gingen op onze minicamping gestaanspreeuwtje schreef: di 29 dec 2020, 15:24 Hey Pien!
Ja we hebben destijds bij jou in Lisse afgesproken toch? Castlefest!
Zo leuk om jou ook weer tegen de komen!

Ja was leuk!!!- pien - schreef: Ja klopt, toen hadden jouw vriendin en haar zoon die naar Castlefest gingen op onze minicamping gestaan

Ik bedoelde de zoon, maar foto's van je hond mogen natuurlijk altijd!spreeuwtje schreef: vr 25 dec 2020, 00:57 Rete nieuwsgierig naar??? Kind of hond [emoji2957]
Géén idee....wel lang ja, zou goed kunnen dat het zeker 10 jaar geleden is. Mijn meneer is er al weer 9 jaar en het was nog dáarvoor!spreeuwtje schreef: di 29 dec 2020, 19:56 Ja was leuk!!!
Jeetje... dat is écht al lang gelee!
Jaar of 10/11 terug?

[emoji23] ja nu weet ik het weer. Jij was die vage van bp [emoji2957]Anne in Zweden schreef: Ik bedoelde de zoon, maar foto's van je hond mogen natuurlijk altijd!![]()
Die kat, is dat nog steeds hoe-heet-ie-ook-alweer? Die van destijds? (Lekker duidelijk, sorry)