Meneer draagt zoiets nu ook (Leguano's). Ik vind het in de winter te koud als slof (oud huis, natuurlijke ventilatie, geen vloerverwarming) maar draag ze wel in de zomer, of de skinners.
Barefoot schoenen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- -Annemarie-
- 5-sterren

Re: Barefoot schoenen
Bevallen deze schoenen nog steeds? Wat ik me afvroeg: Heb je deze een maat groter moeten kopen dan andere zaqqs?Kaio schreef: ma 02 nov 2020, 10:46 Volgens mij zou ik met zoiets na een kleine wandeling een week niet meer kunnen lopen...( Tis wat die voetenellende)
Oo ik heb trouwens nieuwe:
20201102_103931.jpg20201102_103938.jpg
Ik dacht ik doe bruin met verouderde look, dan valt het met een modderwandeling helemaal niet op! En voila!![]()
![]()
Leo heeft ze ook. Hij is er blij mee en ik erger me dood als ie naast me op het verharde pad loopt. Flap, flap, flap hoor je
. Dat heeft ie met z'n Trackers niet hoor!
Trouwens, wisten jullie dat de barefootshop in Tilburg is gestopt/stopt? Zoooo jammer!
Trouwens, wisten jullie dat de barefootshop in Tilburg is gestopt/stopt? Zoooo jammer!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Nee wist ik niet, inderdaad erg jammer....Lizzy schreef: wo 03 feb 2021, 12:27 Leo heeft ze ook. Hij is er blij mee en ik erger me dood als ie naast me op het verharde pad loopt. Flap, flap, flap hoor je. Dat heeft ie met z'n Trackers niet hoor!
Hmm en heb je enig idee wat de oorzaak is?Lizzy schreef: wo 03 feb 2021, 12:27 Leo heeft ze ook. Hij is er blij mee en ik erger me dood als ie naast me op het verharde pad loopt. Flap, flap, flap hoor je. Dat heeft ie met z'n Trackers niet hoor!
Ik ben gek op mijn trackers maar de gaten vallen in de zolen en ben echt aan nieuwe schoenen toe. Maar die trackers zijn zo vreselijk duur.
Volgens mij zijn de zolen harder en minder flexibel.pike schreef: wo 03 feb 2021, 13:13 Hmm en heb je enig idee wat de oorzaak is?
Ik ben gek op mijn trackers maar de gaten vallen in de zolen en ben echt aan nieuwe schoenen toe. Maar die trackers zijn zo vreselijk duur.
Ze lijken wel flexibel als ik de foto mag geloven. Ben benieuwd wat Kaio er van vindt dan.
Op dat heb ik nu juist andersom ! Mijn Trackers floppen.Lizzy schreef: wo 03 feb 2021, 12:27 Leo heeft ze ook. Hij is er blij mee en ik erger me dood als ie naast me op het verharde pad loopt. Flap, flap, flap hoor je. Dat heeft ie met z'n Trackers niet hoor!
pike schreef: wo 03 feb 2021, 13:29 Ze lijken wel flexibel als ik de foto mag geloven. Ben benieuwd wat Kaio er van vindt dan.
B976B477-1609-46BD-A420-1884188C7771_1_105_c.jpeg
Ik heb deze in mijn gewone maat 37. Mij zitten ze als gegoten. ( ik heb ook de gevoerde versie, die past ook maar wellicht was daarvan een maatje groter wel prettiger, voering neemt meer plek in beslag)
Wellicht kun je stellen dat de zolen een fractie stugger zijn dan die van de trackers
Aha ik wist niet dat er twee versies zijn. Dan moet ik nog eens goed gaan kijken. Ongevoerd is in de zomer een stuk prettiger.Kaio schreef: wo 03 feb 2021, 15:01 Ik heb deze in mijn gewone maat 37. Mij zitten ze als gegoten. ( ik heb ook de gevoerde versie, die past ook maar wellicht was daarvan een maatje groter wel prettiger, voering neemt meer plek in beslag)
Wellicht kun je stellen dat de zolen een fractie stugger zijn dan die van de trackers
Mijn trackers flappen niet
Laatst gewijzigd door pike op wo 03 feb 2021, 20:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Als ik het morgen trek, vraag ik aan Leo of ie ze aan wil doen en dan maak ik een filmpje van flappie 
Zien er iets anders uit:pike schreef: wo 03 feb 2021, 15:11 Aha ik wist niet dat er twee versies zijn. Dan moet ik nog eens goed gaan kijken. Ongevoerd is in de zomer een stuk prettiger.
Mijn trackers flappen nieten de schoenen die ik tot nu toe van Zaqq heb doen dat ook niet. Ik zou het wel eens willen horen
![]()
https://www.zaqq.de/quintic-winter-waterproof-black/
nu moet ik toch niet ook mijn flop trackers laten horen he?Lizzy schreef: wo 03 feb 2021, 15:25 Als ik het morgen trek, vraag ik aan Leo of ie ze aan wil doen en dan maak ik een filmpje van flappie![]()
Dus als ik het goed begrijp zijn die "verouderde" niet gevoerd. Ik las over Innenfutter maar daar bedoelen ze dus iets anders mee. Maar dan kan ik idd gewoon mijn eigen maat bestellen. Ik wil graag gewone bruine. Zijn ze tenminste nog een paar dagen mooiKaio schreef: wo 03 feb 2021, 19:28 Zien er iets anders uit:
https://www.zaqq.de/quintic-winter-waterproof-black/
Nee hoorKaio schreef: nu moet ik toch niet ook mijn flop trackers laten horen he?