Barefoot schoenen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Barefoot schoenen
Zelfs één nachtje nadenken was al teveel, mijn maat was er vanmiddag niet meer
Dus toch maar de bash besteld. Kan ik gelijk door de plassen zonder dat het opvalt (als ze tenminste niet flopflopflop doen
)
Dan spettert het hooguit wat meerpike schreef: vr 05 feb 2021, 00:34 Zelfs één nachtje nadenken was al teveel, mijn maat was er vanmiddag niet meerDus toch maar de bash besteld. Kan ik gelijk door de plassen zonder dat het opvalt (als ze tenminste niet flopflopflop doen
)
Gisteren er vergeten op te zetten, flap flap flap
Ik heb dat helemaal in het begin ook even gehad. Bij mij is het vanzelf over gegaan.
Leo heeft ze al een maand of 6 !Doranto schreef: vr 05 feb 2021, 08:58![]()
![]()
Ik heb dat helemaal in het begin ook even gehad. Bij mij is het vanzelf over gegaan.
Dat is apart bij mij zijn ze eerder geruisloos
Ghighi......*flopflop flopperdeflop*
Zelf denk ik dat het ook aan de bouw van je voet ligt. Ik heb het net zo in mijn vivo's, terwijl mijn vriend dat niet heeft...
Zelf denk ik dat het ook aan de bouw van je voet ligt. Ik heb het net zo in mijn vivo's, terwijl mijn vriend dat niet heeft...
En mogelijk ook met de manier waarop je je voet neerzet 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Owww Wildling heeft de nieuwe modellen op de website staan. Ik vind de roze zo leuk!!
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Maar het gekke is dus dat ie alleen op deze schoenen flapt
. Op z'n Trackers hoor ik 'm niet 
- pearlsofpassion
- Moderator
Dat denk ik ook! Beide.
En dat betert als je langer zuiver en alleen barefoot loopt. En op geschikt schoeisel. Want Laurens doet het ook fout ookal loopt ie al meer dan 2 jaar barefoot (sinds hij 3 is), maar daar heb ik nu pas min of meer breed genoege schoenen voor gevonden (tenen zitten wel nog steeds tegen de zijkant maar niet geklemd) en dus stapt ie verkeerd (vol op z'n hiel). Maar het begint wel iets te beteren.
-
sandra.aerns
- 2-sterren

Vandaag met de wildlings en de dogs de sneeuw in: geen koude voeten en winddicht. Ik heb een nieuw lievelingsmerk[emoji3059]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- pearlsofpassion
- Moderator
Welke heb je precies?
Mijn buizerds worden nu wel koud en zelfs wat nat. Na een jaar zit ik bijna door de zool heen. Dat vind ik wel ontzettend jammer.
Mijn buizerds worden nu wel koud en zelfs wat nat. Na een jaar zit ik bijna door de zool heen. Dat vind ik wel ontzettend jammer.
-
sandra.aerns
- 2-sterren

Ik heb de “crow” en de honeybears. Vermoed dat de zool inderdaad sneller door is omdat die echt heel dun is maar ze lopen daarentegen zoo fijn, niet normaal. En dus echt warm