Re: wat eten we vandaag... deel 41

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Cooper en Yil
2-sterren
2-sterren

Bericht door Cooper en Yil »

Heerlijke lasagne vandaag met de gisteren gemaakte bolognesesaus :D
Hele pan vol saus gemaakt en gisteren pasta met bolognesesaus en vandaag dus lasagne. Pasta overkill, maar wel lekker :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ohww, altijd goed, pasta overkill :biggrin2:

Gisteren had ik een restjes dag. Gebakken aardappeltjes met gebakken ui, courgette, tomaat, doperwtjes, kaas, ei en dat allemaal door mekaar. Salade erbij. Was goed eetbaar.

Vanavond kookt Leo. Hij heeft 3 recepten dus ik mocht kiezen :biggrin2: . Het is Thaise roerbak geworden.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Vandaag waren het peultjes uit de tuin met paprika, rijst en ketjap en daarnaast kippenboutje
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Frittata met aardappel, gerookte ørret, gedroogde tomaatjes en ui. Daarbij gegrilde courgette en paprika. Toe een wafel met crème fraiche en vossebessen jam.
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Siberienne schreef: ma 13 jun 2022, 21:14 Frittata met aardappel, gerookte ørret, gedroogde tomaatjes en ui. Daarbij gegrilde courgette en paprika. Toe een wafel met crème fraiche en vossebessen jam.
Dat klinkt wel erg lekker!

Hier was het vandaag vegetarische sate met rijst, doperwtjes, paprika, ui en een salade.
Cooper en Yil
2-sterren
2-sterren

Bericht door Cooper en Yil »

Vanavond wordt het een simpele Chicken Korma met papadums en wat komkommer. Kan niet altijd een 5-sterren maaltijd zijn ;D
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Ik had lekker gegeten en dacht: Kom ik schop 'm weer eens naar boven! :biggrin2:
We hadden broccoli met brandnetelkaas uit de oven. Met gebakken krieltjes en een salade van tomaatjes, rode ui en geroosterde pijnboompitjes met een mosterddressing.
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Lekker Sonja! Zo te lezen gaat het weer goed met je buik :biggrin2:

Hier kipdij van de bbq met knoflook en Provencaalse kruiden (nog van gisteren) met zelfgemaakte aardappelsalade en sperziebonen
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Sonja schreef: za 06 aug 2022, 19:07 Ik had lekker gegeten en dacht: Kom ik schop 'm weer eens naar boven! :biggrin2:
We hadden broccoli met brandnetelkaas uit de oven. Met gebakken krieltjes en een salade van tomaatjes, rode ui en geroosterde pijnboompitjes met een mosterddressing.
Oh dat klinkt zeker lekker! Gisteren had ik een maaltijdsalade gemaakt met ei, boontjes, meergranenrijst, veldsla, lekkere dressing met citroen en nep-tonijn. Was goed hapbaar. Vandaag weet ik het nog niet. Er staat pasta met spinazie boursin pijnboompitten op het menu maar weet niet of ik niet meer zin heb in BBQ...
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Wij hadden gisteren een vis gerookt op de BBQ, aardappel in folie erbij en sla uit eigen tuin aangevuld met sojaboontjes.

Toe een cobbler my bosbessen en frambozen (uit het wild)
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Bericht door CindyMayella »

Sinds een week pas de energie weer om voor mezelf een menu samen te stellen met wat gevarieerder eten ipv alleen vlees en groente (of niets eten 😉), dus risotto (2 dg van kunnen eten), pasta met doperwten, broodje cheeseburger (zelf gemaakt) en vanavond salade en een grillburger…..
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Vandaag speltspaghetti met zeekraal, tomaten, rode peper, knoflook en ricotta.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Voor de komende warme dagen een extra grote schaal orzo pasta salade gemaakt met tomaat, paprika, komkommer, bleekselderij, ui, fetakaas en chorizoworst. Lekkere dressing erdoor. Dit staat nu in te trekken in de koelkast.
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Met dat warme weer heb ik ook niet zoveel zin om te koken. Dus de afgelopen 2 dagen was het een salade met quinoa, paprika, tomaat, lenteui, feta en een balsamicodressing met zelfgebakken stokbrood. En gisteren een paprika-zoete aardappelsoep en bruschetta.
Maar ik vrees dat ik vanavond toch maar even iets moet gaan koken want ik heb Chinese kool en sperziebonen liggen die op moeten. :-\
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik ga een salade maken met couscous, gedroogde abrikozen, doperwten, munt, limoensap en geitenkaas. Leek me lekker met dit weer.

Plaats reactie