Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Jaaa, stuur alsjeblieft door!! Ik ben dit spuugzat!
Morgen 10 graden kouder dan vandaag. Kijken of ik het dan weer koud heb
Hier was het al serieus warm vanochtend al, tijdens crossfit buiten stukken moeten rennen. Blij dat ik dat vanochtend deed
Maar voorlopig de laatste echt hete dag in de weersvoorspellingen. En dan is het september en dan zal het geen 35 meer worden . Dus houd vol allemaal
Hier was het al serieus warm vanochtend al, tijdens crossfit buiten stukken moeten rennen. Blij dat ik dat vanochtend deed
Maar voorlopig de laatste echt hete dag in de weersvoorspellingen. En dan is het september en dan zal het geen 35 meer worden . Dus houd vol allemaal
Dit is van 25 augustus 2016... Ook toen was het ineens zo warm.
Ik heb weer zin in een rondje wandelen!
Ik. Doe. Het. Niet!
Ik. Doe. Het. Niet!
Morgen is het koeler. En regen.
Heerlijk. 14 graden en in korte broek en shirt buiten lopen 
Hahaha, same!! Ik vertrek zo naar een verjaardag aan een zwemplas. Voor de zekerheid warmere kleding mee en deet!! want het duurt tot vanavond. 
- pearlsofpassion
- Moderator
Ik deed vanmorgen weer een dikke jas aan.. 
Ik heb gisteren een verjaardag aan een winderige plas gehad. Geëindigd met een lange broek, een longsleeve en een trui. En als ik mijn jas niet had uitgeleend had ik die op een gegeven moment ook nog aan getrokken. Degene die ik m aan had uitgeleend had niks bij zich
Ik vond het heerlijk!!!!!!!! Zo blij met de afkoeling! En de wind was ook super, hard genoeg om de meeste wespen weg te houden.
Ik vond het heerlijk!!!!!!!! Zo blij met de afkoeling! En de wind was ook super, hard genoeg om de meeste wespen weg te houden.
Na de regendagen nu volop zon en strakblauwe lucht
en dat is met zo'n 19 graden prima
Mooi hoor die strakblauwe lucht
Hier gisteren in butgennbach Eifel met de honden getrainde we toch een stukkie frisser, soms een beetje te fris
in het water ging het wel beter
En vandaag is het niet toch leert 25 graadjes
Hier gisteren in butgennbach Eifel met de honden getrainde we toch een stukkie frisser, soms een beetje te fris
En vandaag is het niet toch leert 25 graadjes
Ik heb het weer eens te heet 
Ik moet morgen wel even goed kijken wat ik aantrek tijdens wandeling. Dan is verwachting volop zon en 13 graden 
- pearlsofpassion
- Moderator
Er is regen gevallen!
Joehoeee!
En meer dan een paar druppels.
Dat was echt ontzettend lang geleden...
Joehoeee!
Bofkontpearlsofpassion schreef: di 06 sep 2022, 00:06 Er is regen gevallen!
Joehoeee!