Afgelopen nacht heel kort onweer, veel lichtflitsen maar het hing niet boven ons hoofd en trok snel voorbij. Vanochtend bleek er maar liefst 7 mm in de regenmeter te zitten Dat schiet lekker op bij een tekort van meer dan 300mm vandaag weer warm en droog.
rosmin schreef: wo 07 sep 2022, 19:21
Wat grappig Ronald, wij zeiden voeger thuis als het zo broeierig was
" 't is soel war"
zo'n verschil he, afhankelijk waar je in FRL woont/woonde
Ik vind taal heel erg leuk en ben dus ook eens wat bezig geweest met de Friese dialecten. Alleen in Friesland/Nederland zijn er dus al zo'n 12 Friese dialecten. En dan heb ik het nog niet eens wat er aan Fries in de rest van de wereld wordt gesproken.
oo we hebben best veel gehad de afgelopen dagen, veel heftig onweer (ontzettend dankbaar dat we nu geen bange hond hebben, ze ronken gewoon door)
Net weer flink regen en wat onweer , en er komt nog wat aan. Best wennen afgelopen dagen, kon zomaar weer uitglijden tijdens het wandelen
Het ging best los. Dikke flitsen, flink gerommel. Geen code rood ofzo, maar het was echt onweer te noemen.
Nee, ik heb gewoon lekker geslapen. Heb ook geen flitsen of zo gezien. Maar jij woont natuurlijk een stuk verder naar het zuiden, hè... Dat zal het zijn
Ronald schreef: do 08 sep 2022, 19:26
Nee, ik heb gewoon lekker geslapen. Heb ook geen flitsen of zo gezien. Maar jij woont natuurlijk een stuk verder naar het zuiden, hè... Dat zal het zijn
Je hebt gelukkig humor en kan er om lachen. [emoji23]
Hier vannacht ook onweer, had ineens een poedelneus in mijn nek die het niet zo heel leuk vond.
Verder in de middag heerlijk wandelweer, knie protesteerde hevig, maar de wandeling was heerlijk.