Lizzy schreef:
Volgens mij moeten de barf-vrouwen van Nederland. met nukkige mannen, eens een paar weekjes ophouden te koken voor hun man. Zet ze gewoon eens drie keer per dag een kommetje cornflakes met melk + vitamine/mineralenpil voor. En dat een weekje of 3. Of eigenlijk, tot ze beginnen te zeuren. Even kijken hoe ze daar op reageren. En als ze beginnen te mekkeren, doodleuk zeggen dat dat is wat zij hun hond aan willen doen

!
Petra staat onder de douche, dus nu mag ik ( Ronald ) een keer.
Geld dit ook andersom Lizzy?
Als ik niet meer de KVV verdeel en de barf haal en de groentemixjes maak dat Petra voor mij gaat koken?
Die zit meestal lekker hier op Barfplaats te kijken terwijl ik sta te koken.
Verders vind ik het voeren van KVV en BARF het beste voor de hond en ben ik zelf ook een fervent anti-brok man.
Ik vind het ook niet altijd even fris ruiken, maar het gevoel wat ik krijg als ik Kaio met de hand een vissekop voer en hem de botten voel verbrijzelen ( terwijl zijn tanden nog geen centimeter van mijn vingers verwijderd zijn ) weegt toch wel een heel stuk zwaarder dan de nadelen.
Verders wil ik alleen het beste voor mijn hond en dan kom ik toch echt wel bij vers voer uit.