Mannen en Barf

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re:Mannen en Barf

Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

Vanmiddag bij de Real in Duitsland nog een mooi zwaar konijn gekocht voor de honden, en Tei heeft betaald! :D
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Nelly schreef: Vanmiddag bij de Real in Duitsland nog een mooi zwaar konijn gekocht voor de honden, en Tei heeft betaald! :D
Kijk zo hoort het 8) ;D
koosenpetra
1-ster
1-ster

Bericht door koosenpetra »

Als hier het eten binnenkomt staat koos al klaar met zijn kettingzaag. ( ;D ) messenset.
Beetje te enthousiast soms maar wel leuk.
Alles gaat wel in portie`s de vriezer in en dat vind ik allang best, scheelt een hoop werk :P
Bianca75
2-sterren
2-sterren

Bericht door Bianca75 »

Mijn man vraagt steeds of het geven van Barf wel goed is voor de teckels, het lijkt hem niet gezond, maar hij heeft er niets op tegen. Ik houdt de huishouding draaiende en doe dus ook de boodschappen. Toen ik begon over een nieuwe vriezer, begon hij eventjes over het opnieuw geven van brokjes >:(, maar nadat ik nu duidelijk heb gemaakt wat het voordeel van Barf is tov brokken en de rommel die in brokken zit is hij ook over de brug. :D
amiwoods
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door amiwoods »

frans doet hier mee de inkopen, en zaagt en hakt de grotere stukken in porties, die ik dan in zakjes kan doen ;D, pensen met inhoud mag ik verpakken.
en ik mag dat niet meer in zijn keuken doen ;D
Hij is Kok dus ja de keuken is zijn heilgdom zal ik maar zeggen.
we hebben nu een plank tegen de muur in de schuur waar ook de vriezers staan en daar mag ik me op uitleven.
ik geef ze wel zelf eten. anders krijgen ze bij hem per dag een hele koe ;D hij doet smorgens de KVV en ik in de namiddag de barf maaltijd
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Vanmiddag samen boodschappen gedaan en de Kure(hele kip)was in de aanbieding(34kc),voor ik het kon pakken stond ie ook al mee te graaien ;D ;D ;D
La Demisa
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door La Demisa »

Rovanna schreef: Sinds ik barf heb ik geen man meer 8)
Ik heb een man sinds ik BARF. ;D ;D
Laatst gewijzigd door La Demisa op di 09 mei 2006, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

La Demisa schreef: Ik heb een man sinds ik BARF. ;D ;D
Kan ook natuurlijk ;D ;D
noppp
1-ster
1-ster

Bericht door noppp »

Ik ben een man, die gaat barfen!
Mijn vriendin hoeft er niet teveel over te weten, als ik het allemaal regel en klaar zet voor haar. Dan vindt ze het prima.
Liselot
2-sterren
2-sterren

Bericht door Liselot »

Ik ben thuis degene die alle boodschappen binnensleept, de financien regelt en verder eigenlijk alles wel regelt. Zorg dragen voor de KVV/zelf samengestelde maaltijden komt ook op mij neer. Vriendlief is ook niet zo uitzoekerig dus hij gaat ervan uit dat ik het allemaal wel zal weten wat het beste voor de katten is en wat ze vanavond moeten eten.

Hij geeft de meeste maaltijden wel, 's ochtends (te vroeg) komen de katten ons al uit bed halen voor hun kuikenontbijt en dan ben ik nog niet aanspreekbaar, 's avonds sta ik te koken en dan voert hij de katten, en de laatste maaltijd kruip ik meestal al in bed terwijl hij de katten nog even voert.

Hij is er wel heilig van overtuigd dat hoe zijn beestjes te eten krijgen de beste manier is, ik mag het woord brokjes bijna niet laten vallen in huis. Maar hoe het allemaal werkt...hij vraagt af en toe of ik niet een soort infoblaadje voor hem kan maken omdat hij het zo moeilijk aan andere mensen kan uitleggen ::) Hij is een beetje onpraktisch type (heel erg verwend door m'n "schoonma") maar met het hart op de juiste plek.
Aquillo
5-sterren
5-sterren

Re: Mannen en Barf

Bericht door Aquillo »

Mijn bazinnetje doet de boodschappen en die heeft mij gelukkig op Barf gezet.En Estrella geniet mee. De man van het Bazinnetje vindt het maar zo zo. Eigenlijk vindt ie al die rauwe dingen maar vreselijk  goor. Hij biedt wel eens aan om te grote stukken te verkleinen, maar als het bazinnetje dan zijn blikken naar het vlees ziet zegt ze dat dat niet hoeft. Bang dat ie straks gaat kotsen als ie iets door moet hakken. (hihi bijvoorbeeld bij degeitenkoppen) ;D ;D
Dave94
1-ster
1-ster

Bericht door Dave94 »

holla ik ben dave en ik heb 2 honden maar me moeder is he probleem dus ik wil haar over halen want ze krijgen alleen brokken ik vind het zielig want ze vinden alleen al pens uit de super markt al lekker ik ben nu bij me tante robin(kennen julli wel) en ben wat kippen nekken en kop vlees ;) dus nou gaat het hopelijk lukken en zo niet ga ik elke maand voor me zak geld met me tante (robin) ;) :)
Laatst gewijzigd door Dave94 op do 10 aug 2006, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

Geweldig Dave !!! 8). Knap dat je dit allemaal doet ;)
*Robin*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Robin* »

hahaha ik heb me vriend een week geleden voor het eerst een hamster op zien rapen en in de keuken zien gooien :D
nog even en ik kan hem zo vragen om even het bakje uit de koelkast op de grond te zetten en als we ooit beginnen aan een hond of hij me wil helpen met verpakken ;D
het went op een gegeven moment wel hoor 8)
Esther H
1-ster
1-ster

Bericht door Esther H »

Mijn mannetje komt vandaag terug en wist wel dat Gabor al eens vers vlees had gekregen maar nog niet dat deze al helemaal over is op vers.
Wil zijn gezicht wel zien vanavond als er een bak met kippe nek en vleugel klaar staat
hahah

gegroet esther 8)

Plaats reactie