Nou, ik heb ook maar melkboerenhondenhaar, dus daar hoef je ook niet veel van te verwachten.Ike schreef: Nou maar hopen dat hij op jou lijkt![]()
De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Foto pag. 66
Een beetje melkboerenhondenhaar wordt t dusSonja schreef: Nou, ik heb ook maar melkboerenhondenhaar, dus daar hoef je ook niet veel van te verwachten.
Ja, zoiets denk ik.
Wat een knap ventje en een mooi koppie met haar!
Heel veel beterschap met verder herstel van je keizersnee.
Hier gaat er vrees ik ook een kale knikker geboren worden. Wij zij allebei blond en ik was tot ik een jaar was kaal, dus zo'n mooie bos gaat er bij ons niet komen denk ik.
Onvoorstelbaar, zo klein en toch gewoon 8 pond. Genietse!!
Heel veel beterschap met verder herstel van je keizersnee.
Hier gaat er vrees ik ook een kale knikker geboren worden. Wij zij allebei blond en ik was tot ik een jaar was kaal, dus zo'n mooie bos gaat er bij ons niet komen denk ik.
Onvoorstelbaar, zo klein en toch gewoon 8 pond. Genietse!!
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier papa en mama heel donkerblond/bruin haar... Evi heeft heel blond haar, met rossig er door... Veel maar dun
Terug van vakantie blijkt er een bp babyboom te zijn geweest....
Proficiat allemaal!!
Proficiat allemaal!!
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
jantina, zo'n lief ventje!!!!
Als Éydis later geen vriendje vind stuur ik ze naar Fedde hoor!
Ze zeggen wel dat baby's altijd mooi zijn, maar in jouw geval heb je idd een knappe zoon op de wereld gezet!!!!
Als Éydis later geen vriendje vind stuur ik ze naar Fedde hoor!
Ze zeggen wel dat baby's altijd mooi zijn, maar in jouw geval heb je idd een knappe zoon op de wereld gezet!!!!
Bah, het gaat weer warm worden deze week. 
Ik wil helemaal geen 30 graden op mijn ud.
Ik wil helemaal geen 30 graden op mijn ud.
Jantina, wat een heerlijke knul is Fedde
Nu maar lekker genieten van het kleine mannetje en de hondjes en je grote man natuurlijk

tja, bij ons in de familie zijn kale biljartballen mode......... van mijn 11 tantezeggers had er niemand echt een bos haar, en mijn broers en ik ook niet lang geleden.......
tja, bij ons in de familie zijn kale biljartballen mode......... van mijn 11 tantezeggers had er niemand echt een bos haar, en mijn broers en ik ook niet lang geleden.......
Gefeliciteerd dames met jullie prachtige kinders. Wat een leuke foto's.
Onze eerste zoon was kaal en de tweede had een flinke kop met haar.
Inmiddels hebben ze allebei een kop met krullen.
Inmiddels hebben ze allebei een kop met krullen.
Kan niet slapen. Heb gloeivoeten. 
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Oh wat is Fedde een mooi kindje!
Toch nog een beetje geslapen sonja?
Ik kan de keren niet tellen dat ik ben wakker geworden vannacht.
Gister toch maar zeiltje en al die zooi uit het kraampakket onder m'n beddengoed gelegd, wordt werkelijk gek van dat gekraak.
Elke draai die ik doe, en dat zijn nogal een berg blijkt, waren we allebei wakker.
Vanmiddag mogen we voor de laatste keer ons smurfje zien, dan wordt er nog een echo gemaakt om te kijken of de kleine nog steeds netjes ondersteboven ligt. Als het goed is kunnen ze dan ook inschatten hoe groot en zwaar het is. Ben benieuwd!!
Gister toch maar zeiltje en al die zooi uit het kraampakket onder m'n beddengoed gelegd, wordt werkelijk gek van dat gekraak.
Elke draai die ik doe, en dat zijn nogal een berg blijkt, waren we allebei wakker.
Vanmiddag mogen we voor de laatste keer ons smurfje zien, dan wordt er nog een echo gemaakt om te kijken of de kleine nog steeds netjes ondersteboven ligt. Als het goed is kunnen ze dan ook inschatten hoe groot en zwaar het is. Ben benieuwd!!
Je kunt ook een waterdicht hoeslaken gebruiken, o.a. te koop bij de Ikea. Dat kraakt beduidend minder, en heeft bij mij goed geholpen toen mijn vliezen braken in bed, niks op het matrasCupcake schreef: Toch nog een beetje geslapen sonja?