Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Wel aan denken om de peren uit te dunnen in de boom. 
@marielle, een stukje grond huren... Zou wel veel te toevallig zijn als je bij ons in debuut woont maar wij hebben een grote moestuin die mijn ouders graag aan iemand anders overlaten.
We hebben jarenlang een 'tuinman' gehad. Hij kon gewoon zijn gang gaan in de tuin als mijn ouders af en toe een maaltje groente mochten plukken als tegenprestatie. Helaas heeft hij nu een eigen stukje grond van zijn vader overgenomen dus lag eerst het hele stuk braak en heeft mijn paps het zelf maar vol gezet met bonen en nogal veel aardappels hahaha!
Toen ik je opmerking las, dacht ik, misschien is er wel iemand die interesse heeft....
We hebben jarenlang een 'tuinman' gehad. Hij kon gewoon zijn gang gaan in de tuin als mijn ouders af en toe een maaltje groente mochten plukken als tegenprestatie. Helaas heeft hij nu een eigen stukje grond van zijn vader overgenomen dus lag eerst het hele stuk braak en heeft mijn paps het zelf maar vol gezet met bonen en nogal veel aardappels hahaha!
Toen ik je opmerking las, dacht ik, misschien is er wel iemand die interesse heeft....
- Sarah5
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik denk dat er meerdere mensen zijn die wel interesse hebben, waar ligt de moestuin ergens?
-
sella
wij zouden ook graag ergens in de zaanstreek biologisch en met permacultuur tuinen.
De aarbeitjes met roze bloemetjes krijg je ook bij de intratuin 
- Sarah5
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik had ze ook gezien bij Intratuin, maar vond ze een beetje onnatuurlijk en heb ze dus laten staanNadia schreef: De aarbeitjes met roze bloemetjes krijg je ook bij de intratuin![]()
Tuintje is in Driebruggen, tussen Woerden en Gouda.....
Ach ze zullen wel een kruising zijn tussen aardbei en? , maar alle aardbeien die je koopt zijn gekruiste soorten.Sarah5 schreef: Ik had ze ook gezien bij Intratuin, maar vond ze een beetje onnatuurlijk en heb ze dus laten staan
-
Marielle1988
- 2-sterren

Dat is helaas wel een eind uit de richting, ik woon in de kiel vlak bij Emmen...Nina013 schreef: Tuintje is in Driebruggen, tussen Woerden en Gouda.....
Anders had ik graag van je aanbod gebruik willen maken.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Net een hele stoute slak uit mijn spitskool gehaald. Komende week kan ik spitskool eten. Nog nooit gegeten uit eigen tuin en ik ben echt dol op spitskool. 
Jeetje.. Is dat al klaar bij jou?? Wat gaat dat snel!! Ik heb wel echt een berg rammenas
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ja maar de spitskool heb ik als plantje gekocht hoor. Niet zelf gezaaid.
Ohh oké.. Ik heb wel zelf gezaaid.. Hij is al hudge!!!
Hihi, ja marielle, das wel een heel eind rijden voor een kopje sla 
Misschien weet iem. Anders nog wel iets, meer bij je in de buurt?
Misschien weet iem. Anders nog wel iets, meer bij je in de buurt?
Voor we naar frankrijk reden begon een andijviekrop door te schieten, de buuf zou hem aan mijn kippetjes geven. Verder hoop ik dat het allemaal goed gaat, maar dat zien we zaterdagavond wel