Muziekjes-topic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Muziekjes-topic

- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

O je gaat naar die andere luisteren ;D
Was even verwarring...
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Nee naar echo and the bunnyman! Die andere luister ik al uit mezelf :P

Ik ben inderdaad te jong om ze te kennen van die tijd. Maar goed, ik kan ook zowat alle liedjes van the beatles en queen meezingen, dus ik vind mezelf niet te jong om er naar te luisteren. Ik dit moment luister ik ook best veel naar the animals. Dat is eigenlijk nog van voor mijn ouders tijd ;D
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

eelke schreef:Nee naar echo and the bunnyman! Die andere luister ik al uit mezelf :P

Ik ben inderdaad te jong om ze te kennen van die tijd. Maar goed, ik kan ook zowat alle liedjes van the beatles en queen meezingen, dus ik vind mezelf niet te jong om er naar te luisteren. Ik dit moment luister ik ook best veel naar the animals. Dat is eigenlijk nog van voor mijn ouders tijd ;D
Maakt ook niet uit ;) Wel vind ik dat er tegenwoordig wel leuke liedjes worden gemaakt (en ook bagger natuurlijk, van die dreun'muziek' waar het lijkt of je achterna wordt gezeten ::) ) maar vroegah werd er echte muziek gemaakt. Of klink ik erg oud als ik dat zeg ;D
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ja dat vind ik wel oud klinken ja :biggrin2:

Er is nu ook zo veel goede muziek! Ik weet niet van wat voor genre je houdt?
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Van alles eigenlijk. Maar meest wel ouwe muziek. Nirvana, Prodigy, Foo Fighters, Rory Gallagher. Wat recenter: Amy Winehouse, Adele, Kasabian, Arctic Monkeys, Tallest Man on Earth, Chemical Brothers, Seeed...
Het enige wat ik van 'nu' echt ken en geweldig vind is De Staat.
Vroeger David Bowie, (veeeeel) Roxy Music, Herman Brood...tegenwoordig luister ik weer veel Roxy Music.
Ik denk niet dat je hier echt een 'smaak' uit kunt halen :P
En verder heel af en toe als ik radio luister gewoon van die 'hitjes', zelfs Bruno Mars vind ik dan te pruimen. Wel als ik aan het werk ben of in de auto zit, anders heb ik er geen geduld voor ;D
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ja de staat :smitten:

Goed ik zal anders straks nog eens eea googlen voor je als ik weer thuis ben :)
Foo Fighters is ook van nu he ;D

Metallica heeft trouwens ook weer een nieuwe uit! (Kiiiiiiiiiiiiiiiiiim!!!)

- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

O ja, Foo Fighters van nu :biggrin2: :doh: Komt vast omdat Dave al zo lang meegaat :crazy2:

Metallica...eerste manlief was daar knetter fan van :D
Op z'n grafsteen staat ook 'So close no matter how far' :smitten:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Haha ja Dave is ook van toen he. Metallica ook natuurlijk. Bizar dat die dat allemaal zo lang volhouden eigenlijk he.

Mooie tekst zo zeg, wauw!
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

eelke schreef:Ohhh daar ga ik nog eens wat meer naar luisteren. Na de rock top 100 dan ;)

Deze is trouwens ook goed te doen van hun. Ik ken het alleen al. Maar ik weet niet waarvan, hoe en of het nou een cover is? Of is het gewoon een hit geweest?

Hoe moet ik 'New Basement Tapes' eigenlijk zien? Het is geen 'band'...maar wat dan wel?
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

eelke schreef:Ja de staat :smitten:

Goed ik zal anders straks nog eens eea googlen voor je als ik weer thuis ben :)
Foo Fighters is ook van nu he ;D

Metallica heeft trouwens ook weer een nieuwe uit! (Kiiiiiiiiiiiiiiiiiim!!!)

James :smitten: :smitten: :smitten:
:rock: :rock: :rock: :D
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

- pien - schreef:Van alles eigenlijk. Maar meest wel ouwe muziek. Nirvana, Prodigy, Foo Fighters, Rory Gallagher. Wat recenter: Amy Winehouse, Adele, Kasabian, Arctic Monkeys, Tallest Man on Earth, Chemical Brothers, Seeed...
Het enige wat ik van 'nu' echt ken en geweldig vind is De Staat.
Vroeger David Bowie, (veeeeel) Roxy Music, Herman Brood...tegenwoordig luister ik weer veel Roxy Music.
Ik denk niet dat je hier echt een 'smaak' uit kunt halen :P
En verder heel af en toe als ik radio luister gewoon van die 'hitjes', zelfs Bruno Mars vind ik dan te pruimen. Wel als ik aan het werk ben of in de auto zit, anders heb ik er geen geduld voor ;D

Ik zou Muse ook in je rijtje van nu verwachten maar zie ik zo niet staan? Vind je dat niks of ken je ze niet?
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

dinky89 schreef:Ik zou Muse ook in je rijtje van nu verwachten maar zie ik zo niet staan? Vind je dat niks of ken je ze niet?

Jaaa, Muse ook! Maar mijn lijstje is veel langer dan dit hoor, dit is even in de gauwigheid ;D
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

- pien - schreef:Hoe moet ik 'New Basement Tapes' eigenlijk zien? Het is geen 'band'...maar wat dan wel?

De zanger is van Muford and sons, Elvis Costello is, Elvis Costello ;) (She), in Kansas speelt Johnny Depp ook mee (doet hij wel vaker, ook in Hollywood Vampires bv, met Alice Cooper) en de rest zijn blijkbaar ook bekende muzikanten uit folkbands die ik niet ken. Ze spelen niet eerder uitgebrachte liedjes van Bob Dylan, als ik het goed begrijp.

Zo, nu het nieuwe album van Danny Vera, even voorbereiden op zaterdag :)

Pien ken je John Coffey?
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

eelke schreef:Haha ja Dave is ook van toen he. Metallica ook natuurlijk. Bizar dat die dat allemaal zo lang volhouden eigenlijk he.

Mooie tekst zo zeg, wauw!

Nee man Metallica is van nog een stuk vroeger dan Dave hoor ;) :biggrin2: *blijft oude metallica beter vinden*
Maar ze gaan idd allemaal al lang mee.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Kaio schreef:Nee man Metallica is van nog een stuk vroeger dan Dave hoor ;) :biggrin2: *blijft oude metallica beter vinden*
Maar ze gaan idd allemaal al lang mee.
Ja, zeker! Metallica is ook nog van voor mijn tijd ;D

Plaats reactie