Ik ben dood en doodop. Dat zal liggen aan de kater van gister maar ook aan dat ik mezelf heel druk maak met alle afleidingen. Straks komt er een vriendin maar heb al wel gezegd dat ik om 21u in bed wil liggen. Dat ga ik misschien niet helemaal redden maar dat is oke.
Hoe is het met degenen die hun huisdier moeten missen ?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Hoe is het met degenen die hun huisdier moeten missen ?
Dankjulliewel. Vandaag is ook beladen. Vandaag een jaar geleden ging ze echt definitief weg. Naar het crematorium. Woensdag is het een jaar geleden dat ze gecremeerd is.
Woensdag moet ik werken. Hopelijk biedt dat afleiding.
Ik ben dood en doodop. Dat zal liggen aan de kater van gister maar ook aan dat ik mezelf heel druk maak met alle afleidingen. Straks komt er een vriendin maar heb al wel gezegd dat ik om 21u in bed wil liggen. Dat ga ik misschien niet helemaal redden maar dat is oke.
Klinkt allemaal heel bekend en begrijpelijk, Sam... Neem gewoon je tijd. Alleen jijzelf kunt bepalen of en wanneer het gevoel een plekje heeft gekregen. En daar helpen dit soort dagen niet bij.
Probeer een beetje lief voor jezelf te zijn...
Probeer een beetje lief voor jezelf te zijn...
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Zware tijden sam28. Wat Ronald zegt, wees lief voor jezelf. Rouw is persoonlijk en kost bakken energie, dus de vermoeidheid is ook logisch.
Hoe is het gegaan gisterenavond? En hoe is het vandaag?sam28 schreef: zo 11 okt 2020, 18:11 Dankjulliewel. Vandaag is ook beladen. Vandaag een jaar geleden ging ze echt definitief weg. Naar het crematorium. Woensdag is het een jaar geleden dat ze gecremeerd is.Woensdag moet ik werken. Hopelijk biedt dat afleiding.
Dikke
Bedankt voor jullie vragen en knuffels..
Gisteravond heb ik mn auto verkocht, dat was ook wel een ding. Ik had een grote voor Ziva. Ik ga nu een auto lenen van een vriendin elke week voor therapie.
Vriendinnen hebben me erdoor getrokken. Morgen weer werken en hoewel ik mn werk erg leuk vind, zie ik er ook tegenop.
Gisteravond heb ik mn auto verkocht, dat was ook wel een ding. Ik had een grote voor Ziva. Ik ga nu een auto lenen van een vriendin elke week voor therapie.
Vriendinnen hebben me erdoor getrokken. Morgen weer werken en hoewel ik mn werk erg leuk vind, zie ik er ook tegenop.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Heb je iemand op je werk die je genoeg vertrouwd om het te kunnen zeggen? Mij hielp dat als er iemand was die begreep waarom ik niet helemaal in mijn gewone doen was.sam28 schreef: ma 12 okt 2020, 09:00 Bedankt voor jullie vragen en knuffels..
En sterkte vandaag en morgen !
Snap dat je er tegenop ziet.... Maar dikke kans dat als je eenmaal aan het werk bent je ook lekker afgeleid bentsam28 schreef: ma 12 okt 2020, 09:00 Bedankt voor jullie vragen en knuffels..
Ja, ook best een ding, je auto verkopen.... Fijn wel dat je de auto van je vriendin kunt lenen
Inderdaad, iemand op je werk die het begrijpt en een beetje rekening met je kan houden is heel belangrijk.Siberienne schreef: ma 12 okt 2020, 11:25 Heb je iemand op je werk die je genoeg vertrouwd om het te kunnen zeggen? Mij hielp dat als er iemand was die begreep waarom ik niet helemaal in mijn gewone doen was.
En sterkte vandaag en morgen !
5 maanden zonder George en het went niet...........
Dit is de laatste foto, in het crematorium. Oh, dat lieve voetje in mijn hand, kon het nog maar even........
Dit is de laatste foto, in het crematorium. Oh, dat lieve voetje in mijn hand, kon het nog maar even........
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Sterkte met alle emoties, Sam en Tanna en iedereen die het moeilijk heeft dezer dagen. 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja he? Dat mis ik ook het meeste, even knuffelen. En zijn dansje als ik thuis kwam of opstond, Shadow is zo’n luierik die blijft ‘s morgens in zijn nest liggen, Spot kwam altijd even een knuffel en een kus geven.Tanna schreef: ma 12 okt 2020, 12:45 5 maanden zonder George en het went niet...........
Laatst zaten we een prachtig filmpje te kijken van een Duitse vrouw in Noorwegen die verteld over haar hond, hoe die haar zo heeft geholpen, zegt ze zoiets als ‘honden hebben zo hun nut soms, als waakhond, als jachthond, maar jouw functie is ‘liefde-hond’ en ik begin me toch ineens te janken. Want dat was Spot voor mij, mijn ‘liefde hond’.
(((Ik kan de link hier plaatsen maar ik vrees voor een collectieve jankpartij met overstroming van Barfplaats)))
Pffff, ik zit al in tranen. En met Ivy tegen mijn been op, want ik hoef maar scherp adem te halen als het verdriet opkomt en ze is bij me, ook als we aan het wandelen zijn.Siberienne schreef: ma 12 okt 2020, 15:37 Ja he? Dat mis ik ook het meeste, even knuffelen. En zijn dansje als ik thuis kwam of opstond, Shadow is zo’n luierik die blijft ‘s morgens in zijn nest liggen, Spot kwam altijd even een knuffel en een kus geven.
Laatst zaten we een prachtig filmpje te kijken van een Duitse vrouw in Noorwegen die verteld over haar hond, hoe die haar zo heeft geholpen, zegt ze zoiets als ‘honden hebben zo hun nut soms, als waakhond, als jachthond, maar jouw functie is ‘liefde-hond’ en ik begin me toch ineens te janken. Want dat was Spot voor mij, mijn ‘liefde hond’.
(((Ik kan de link hier plaatsen maar ik vrees voor een collectieve jankpartij met overstroming van Barfplaats)))
George zit "in mijn handen", ik kan haar zo goed voelen, haar vacht, staartje, oortjes. En opsnuiven hoe heerlijk haar voetjes roken.
Moeilijk hè? Maar hadden we liever geen honden gehad en niet zo'n verdriet.........nee, natuurlijk niet!
Anne in Zweden schreef: ma 12 okt 2020, 14:49 Sterkte met alle emoties, Sam en Tanna en iedereen die het moeilijk heeft dezer dagen.![]()
Ik sta bijna te janken op het perron van de trein.
Ziva is vorig jaar gecremeerd vandaag.
Ik denk daardoor en alle corona shit ben ik uit het lood. Ook slecht geslapen door een spoken de Lea.
Ziva is vorig jaar gecremeerd vandaag.
Ik denk daardoor en alle corona shit ben ik uit het lood. Ook slecht geslapen door een spoken de Lea.
- Inge en Bono
- 5-sterren