Maar ja, als het niet weer verslechtert (duim duim) dan is het geweldig toch??
Helemaal mis met Snuf
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Helemaal mis met Snuf
nou ja zeg, wat goed!! En wat raar ook eigenlijk...
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Hee, dat klinkt hoopvol! Zet hem op Snuf!
Duimduimduimduim ....
Duimduimduimduim ....
Niet te vroeg juichen natuurlijk, maar dit is wel een heel grote vooruitgang. Toch een voorzichtige hoera! Kom op Snuffemans je gaat minimaal de 20 halen!
Hé wat goed Snuf, zet um op....knuffel 
Snuf je bent een kanjer 
Zet hem op en vol houden
gr shiva
Zet hem op en vol houden
gr shiva
-
Doedels
- 5-sterren

- Contacteer:
Fantatisch! Ik hoop dat dit doorzet
Zet 'm op Snuf. Heb je nog iets met de melk gedaan?
En nu? Loopt ze nog? Heeft ze al gepoept, al is het maar een heel klein drolletje?
Ze schuifelt soms wat door de kamer, maar vandaag is het niet fanatiek. Ze heeft nog steeds niet gepoept dus ik heb haar vanmorgen een laxeermiddel gegeven (laxatract). Afwachten maar weer....
Jee, wat een ellende zeg. Hoe oud is ze ook al weer? 13? Dat is niet echt oud voor een kat hoor. Katten kunnen veel ouder worden dan honden. Ze zal toch geen vergiftige muis of i.d. gegeten hebben he? 
Ze is 17,5 jaar. Nee, ze heeft geen vergiftiging opgelopen. Dan zouden de symptomen anders zijn geweest. Komt bij dat haar bloedwaardes ook allemaal prima waren....
Tja, dan weet ik even ook niks anders te zeggen dan sterkte ermee; hoop dat ze het redt 
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
ik duim nog steeds voor snuf.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Hoe gaat het nu met Snuf?
Dank jullie wel voor het duimen! Zijn de duimpjes al niet lam? Met Snuf gaat het wel... Ik vind het moeilijk om er een oordeel over te geven. Ze heeft nog steeds niet gepoept (en krijgt nu al 2 dagen een laxeermiddel), ze eet wel, ze drinkt ook en soms komt ze de bench uit voor een waggelend wandelingetje. Heel af en toe niest ze, maar ze snottert zowat niet meer.
Soms bekruipt me het gevoel dat het voorlopig zo zal blijven, de toestand van Snuf.....
Soms bekruipt me het gevoel dat het voorlopig zo zal blijven, de toestand van Snuf.....
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Yep, lamme duimpjes
maar alles voor het goeie doel.
Geen verandering dus. Hmmm ... kan het zijn dat de 'verlamming' za'k maar zeggen ook de darmen heeft lamgelegd? Dan krijgt ze de poep er niet uit. Iets van paraffine ofzo zou dan misschien kunnen helpen. 'Tis maar een idee.
Geen verandering dus. Hmmm ... kan het zijn dat de 'verlamming' za'k maar zeggen ook de darmen heeft lamgelegd? Dan krijgt ze de poep er niet uit. Iets van paraffine ofzo zou dan misschien kunnen helpen. 'Tis maar een idee.