Heb heel veel duimen nodig!!uitslag :(

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Heb heel veel duimen nodig!!uitslag :(

tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Rust zacht Radja. Heel veel sterkte.
Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

:'(  :'(  Veel sterkte met het verlies van jullie dame.
Dag Radja  :-*
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Heel veel sterkte,.... :bigarmhug:  :'(

Dag Radja, goede reis,............
Daantje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Daantje »

Veel sterkte met het verlies van jullie lieve Radja  :'( :'(

voor nu en de komende tijd

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
luka en kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door luka en kira »

:'(  :'(  :'( Over de regenboogbrug  :'(  :'(  :'(
Dag Radja, rust zacht meissie  :-*
En voor jou heel veel sterkte:  :-*
Lil

Bericht door Lil »

Radja, een hele goede reis! Doe de groeten aan alle lieverds aan de overkant van de regenboog.

Voor je baasjes en vrienden heel erg veel sterkte met dit grote gemis!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Rust zacht, Radja. En heeeeeel veel sterkte gewenst voor je baasjes.
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Dag Radja  :'( :'(
Wat zullen je baasjes je missen :'( :-*
Heel veel sterkte voor jullie  :-*
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Dank jullie voor alle lieve steun en knuffels,doet heel goed.

Het laatste wat we voor ons meissie hebben kunnen doen,is haar snel te laten gaan. Heb er heel bewust voor gekozen om het slaapmiddel in haar ader te laten spuiten,waardoor ze binnen 10 tellen in diepe slaap was. Ik was zo bang voor een gevecht en als je het in de spieren spuit,kan het ongeveer 10 minuten duren voordat ze in diepe slaap is en die rottige roze,ik mocht ook blauwe,er aan te pas komt, vandaar dat we gevraagd hebben om het zo te doen. We hebben echt heel fijn en waardig afscheid kunnen nemen,en ze heeft gesmuld in alles wat ze eigenlijk niet meer mocht eten.

Liefs Jacqueline
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Radja schreef: Dank jullie voor alle lieve steun en knuffels,doet heel goed.

Het laatste wat we voor ons meissie hebben kunnen doen,is haar snel te laten gaan. Heb er heel bewust voor gekozen om het slaapmiddel in haar ader te laten spuiten,waardoor ze binnen 10 tellen in diepe slaap was. Ik was zo bang voor een gevecht en als je het in de spieren spuit,kan het ongeveer 10 minuten duren voordat ze in diepe slaap is en die rottige roze,ik mocht ook blauwe,er aan te pas komt, vandaar dat we gevraagd hebben om het zo te doen. We hebben echt heel fijn en waardig afscheid kunnen nemen,en ze heeft gesmuld in alles wat ze eigenlijk niet meer mocht eten.

Liefs Jacqueline
Oh het klinkt allemaal zo liefdevol he...daarom doet het ook allemaal zo'n pijn. Echt hoor, hoe je hier de laatste maanden geschreven hebt, dat straalt zo veel liefde uit.

Misschien wil je het helemaal niet vertellen en dan moet je het ook allemaal niet doen hoor, maar misschien vind je het juist wel fijn om het er over te hebben, dat kan ik niet zo goed inschatten... was je hele gezin erbij? En wat gaat er nu met Radja gebeuren?
Nogmaals, gewoon negeren als je het er niet over wilt hebben, dat moet je dan echt niet doen hoor!
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

Ach wat verdrietig, ik kom niet zo vaak in de medische hoek en heb dit dus helemaal gemist.

Dag Radja!

Voor jullie heel veel sterkte :bigarmhug:
Irish
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Irish »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

eelke schreef: Oh het klinkt allemaal zo liefdevol he...daarom doet het ook allemaal zo'n pijn. Echt hoor, hoe je hier de laatste maanden geschreven hebt, dat straalt zo veel liefde uit.

Misschien wil je het helemaal niet vertellen en dan moet je het ook allemaal niet doen hoor, maar misschien vind je het juist wel fijn om het er over te hebben, dat kan ik niet zo goed inschatten... was je hele gezin erbij? En wat gaat er nu met Radja gebeuren?
Nogmaals, gewoon negeren als je het er niet over wilt hebben, dat moet je dan echt niet doen hoor!
Eelke ik vind het heel fijn om mijn emoties te delen,juist hier bij en met mensen die net zoveel van hun huisdieren houden zoals ik/wij doen. Helaas kon mijn oudste er niet bij zijn,moest werken en heeft een moeilijke baas >:(,mijn jongste heeft vrij van college genomen en mijn man loopt al een tijdje in de ww :-[,crisis. Radja zou eigenlijk naast onze vorige hond,Shabu, in de tuin worden begraven,maar mijn man en de kinderen wilde liever crematie,dus krijgen we haar Maandag weer terug en verdient ze een mooi plekje in onze huiskamer.
Het gemis is nu al heel groot enhet is ondanks mijn papegaai zo stil in huis!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Radja schreef: Eelke ik vind het heel fijn om mijn emoties te delen,juist hier bij en met mensen die net zoveel van hun huisdieren houden zoals ik/wij doen. Helaas kon mijn oudste er niet bij zijn,moest werken en heeft een moeilijke baas >:(,mijn jongste heeft vrij van college genomen en mijn man loopt al een tijdje in de ww :-[,crisis. Radja zou eigenlijk naast onze vorige hond,Shabu, in de tuin worden begraven,maar mijn man en de kinderen wilde liever crematie,dus krijgen we haar Maandag weer terug en verdient ze een mooi plekje in onze huiskamer.
Het gemis is nu al heel groot enhet is ondanks mijn papegaai zo stil in huis!
Ah, gelukkig vind je het niet vervelend dat ik het vraag... ik zou het ook veel fijner vinden om de dingen hier te vertellen, dan aan sommige anderen (huh, honden crematie, wat is dan nu voor een belachelijk iets, of, dan neem je toch een nieuwe? Zijn wel reactie's die van niet- honden mensen kunnen komen...)
Wat zonde zeg dat de oudste er niet bij kon zijn. Moet voor hem ook wel raar zijn geweest op dat tijdstip... fijn dat ze maandag weer terug komt, dat zal vast een stuk beter voelen. Lekker weer bij jullie in huis.

En volgens mij kun je wel 20 honden hebben maar is het nog altijd stil als net die ene er niet meer is... daar kan een papegaai niet overheen, al gilt ie nog zo hard ;) het is toch het gevoel van leegte...en je houdt als je thuis bent ook een hele dag rekening met een hond. Waar ie ligt of loopt zodat je je benen niet breekt, automatisch een aai over de kop, even een onzin praatje...en dat is gewoon heel raar als dat ineens niet meer kan.

Plaats reactie