Koopjeshoek

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Koopjeshoek

K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

nienk schreef: oh en ze hebben ook lekker van die rauwe ham in van die hele dunne plakjes.
die bestel ik sinds de kerstdagen bij slagerij Smolders online. Ambachtelijk gerookte rauwe ham, zonder overbodige toevoegingen, zout, e-nummers etc. (zie hun site). Wij proeven het verschil met fabrieksmatig genoeg om 200 km verderop te bestellen... :P
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

Ik kom niet vaak bij de lidl of aldi, terwijl ze beide in de buurt liggen.
In Duitsland doe ik ook niet vaak boodschappen, terwijl ik op 3 minuten rijden van de duitse winkels af woon. :-[
Waar ik wel voor naar de duitse lidl ga is gerookte zalm! Bij de nederlandse lidl hebben ze hem ook, maar die van duitsland ligt dichterbij haha.
Het is de enige gerookte zalm die ik lekker vind.

Verder haal ik de vaatwastabletten altijd bij de kruidvat als ze in de aanbieding zijn, maar dat is ook zo goed als altijd. 200tabletten voor 19,99 of zoiets (zeg ik uit mijn hoofd)
Wasmiddel en wasverzachter haal ik ook altijd bij de kruidvat als het in de aanbieding is, maar ook daarvoor geldt dat dat ook zo goed als altijd is.

Ik kom zelden bij de Ikea. Het enige waarvoor ik daar heen ga is als veel van mijn glazen gesneuveld zijn. Ik vind dat ze fijne glazen hebben en dat ook nog eens voor weinig geld.
Diepvrieszakjes haal ik bij de action.

Bh's koop ik als ze uitverkoop of een aanbieding hebben. 2e voor de halve prijs of zoiets. Ik weiger om onnodig veel geld uit te geven voor ondergoed/lingerie maar wil wel dat het fatsoenlijk is.
2 weken geleden bij de hunkemoller geweest voor 2 nieuwe bh's (2e voor de halve prijs) De onderbroeken/strings waren nu ook in de aanbieding: 5 voor 15euro. Kijk dat laat zich doen, ik weiger om 5 tot 10 euro uit te geven voor zo'n klein beetje stof :P

De crocs die ik met kerst gekregen heb van mijn zus waren ook afgeprijsd naar 40euro, nu via internet in de aanbieding te koop voor 50euro ::) :biggrin2:
Sokken koop ik bij de wibra of action en dan het liefst heel veel zwarte sokken, allemaal dezelfde aangezien ik regelmatig een sok kwijt raak ;)
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

**Jolanda** schreef: ik weiger om 5 tot 10 euro uit te geven voor zo'n klein beetje stof :P
Ik draag granny pants, dus heb wel waar voor mn geld  :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Toen wij ooit een Miele vaatwasser hadden, bleef het blokje ook vaak hangen (ongeacht het merk). Nu we een oude Bosch hebben, gebeurd dit nooit meer. Volgens mij lanceert ie de tabletten :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

koekje schreef: Ik draag granny pants, dus heb wel waar voor mn geld  :biggrin2:
Al je hele leven :o of alleen nu :biggrin2:
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

koekje schreef: Ik draag granny pants, dus heb wel waar voor mn geld  :biggrin2:
Hahaha. Ik denk dat ik gek zou worden van die dingen.
Voor wie het nog niet wisten: ik ben een beetje raar. Vroeger kocht mijn moeder altijd 6 nieuwe onderbroeken. Dan deed ik 1 van die nieuwe aan, kroop dat stof tussen mijn billen in, of ze zaten te laag of of of  en dan wilde ik ze niet dragen. En zo herhaalde zich dat een aantal keer. Uiteindelijk kocht ze steeds nog maar 1 nieuwe, als die beviel ging ze er meer van halen. Toen ik een jaar of 13-14 was ben ik overgestapt op strings. Nooit te veel stof wat tussen mijn billen kruipt. ;)
Ook heb ik van die damesboxers maar daarvan kruipen die hele korte pijpjes op. Dus hoe minder stof, hoe beter ;)
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik draag echt al heeeeeeeel lang granny pants.
De truc om ze niet tussen de kadetjes te laten opkruipen is gewoon een maat nemen die groot genoeg is.
Brigitte
3-sterren
3-sterren

Bericht door Brigitte »

Goed nieuws voor de liefhebbers: de diepvriesvakken waren vandaag weer te krijgen bij de Lidl in Gorinchem! Met SW in aantocht meteen ruim ingeslagen!
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Lizzy schreef: Originele Miele's? Kwantakost?
Nee geen originele maar bazar cleaning uni bag.

Ze passen bij mijn miele in ieder geval, moet er een klein randje van af knippen, ik dacht 2 of 3 euro voor 5 zakken plus 1 filter, ik kan er wel een in je brievenbus gooien??

Ik rij er toch bijna iedere dag langs..
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

Lil schreef: Aldi, geraspte oude kaas voor heel erg weinig en lekkerder dan die van Appie,
Ja, die. Die gaat er bij ons in zakken doorheen, maar eenmaal aangebroken schimmelt het wel heel snel, dus hij moet snel op. En ook heel erg geschikt voor de pizza.

De ciabatta-broodmix van de Lidl is ook niet te versmaden.
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Hier hadden ze vandaag bij de Lidl ineens wel weer de diepvrieszakken van 3liter; 25x32 cm, 75 st.  :D

K&D schreef: De ciabatta-broodmix van de Lidl is ook niet te versmaden.
Ja! Daar maken we wel eens broodjes van, voor de zelfgemaakte broodjes hamburger.  :)

De plakken- en rondjes geitenkaas van de Lidl zijn ook goed te eten. En ik heb altijd de bio-roomboter.
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

-Annemarie- schreef: Hier hadden ze vandaag bij de Lidl ineens wel weer de diepvrieszakken van 3liter; 25x32 cm, 75 st.  :D

Ja! Daar maken we wel eens broodjes van, voor de zelfgemaakte broodjes hamburger.  :)

De plakken- en rondjes geitenkaas van de Lidl zijn ook goed te eten. En ik heb altijd de bio-roomboter.
Welke diepvrieszakken gaan er dan uit???
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

*Marga* schreef: Welke diepvrieszakken gaan er dan uit???
Geen idee.  :-\ 

Ik gebruikte altijd die van 3 liter, en die waren er op een gegeven moment niet meer. Maar die van drie liter zullen niet de xxl zakken zijn?
Drie liter is voor ons genoeg, want een klein hondje. Dus ik hoop dat ze er in blijven. Stom, stom, heb ik maar één doos meegenomen.  :doh:
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

K&D schreef: Ja, die. Die gaat er bij ons in zakken doorheen, maar eenmaal aangebroken schimmelt het wel heel snel, dus hij moet snel op. En ook heel erg geschikt voor de pizza.

De ciabatta-broodmix van de Lidl is ook niet te versmaden.
Gewoon in de vriezer gooien ;)
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Ik ben super gelukkig met mijn rood-, blauw- en zwart geruite theedoeken, micro fiber vloer-wis dingen en micro fiber doekjes van de Aktion
Lil schreef: Ook grote fan van: Duitse Aldi: toiletpapier (4 lagen, super zacht en heul goedkoop)
Inderdaad, zijn wij ook fan van en van de keukenrollen. Verder de bio citroenen (4 in een netje voor 99 cent 2 weken geleden)

Plaats reactie