Angelique schreef: Er is er hier eentje vannacht met brommert het tuinhek ingereden. Echt jammer dat die grote rozenstruik net pleite was.![]()
Nou ja zeg!
Ozzy lenen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Er is er hier eentje vannacht met brommert het tuinhek ingereden. Echt jammer dat die grote rozenstruik net pleite was.![]()

Ahhh, mijn kippies wonen daarKim_S schreef:![]()
Nou ja zeg!
Ozzy lenen?![]()
Kippies vindt ze lief! Ze eet alleen mensenAngelique schreef: Ahhh, mijn kippies wonen daar![]()

Oh jeeKim_S schreef: Kippies vindt ze lief! Ze eet alleen mensen![]()
Wanneer kwam je ook alweer een bakkie doen?Angelique schreef: Oh jeevraag me nu af wat je haar te eten geeft
![]()
En wij maar denken dat Anne in Zweden zit en gewoon bagger internet heeftKim_S schreef: Wanneer kwam je ook alweer een bakkie doen?
Ze eet wel dooie geplukte kippies. Maar levende zijn gewoon lief![]()
Anne? Welke Anne?Martine-Tom schreef: En wij maar denken dat Anne in Zweden zit en gewoon bagger internet heeft![]()

HahahhaaMartine-Tom schreef: En wij maar denken dat Anne in Zweden zit en gewoon bagger internet heeft![]()
Hoop voor een rustig weekend!Mara M schreef: Op naar werk. Het zonnetje schijnt. En dan lang weekend. Ff alle sores uit m'n kop zetten. Eerst bakkie drinken zo.
FeauteauMartine-Tom schreef: Na 4 jaar brilloos nu weer een bril
Klinkt bekend. Bij mij is mijn rechter oog van - naar plus gegaan en links is nog -. Het verschil tussen beide ogen is best groot, 1,5 dioptrie. Ik loop dus met een groot- en een klein oog rond als ik mijn bril draagMartine-Tom schreef: Ben van - naar + gegaan