Bedankt tandarts. Iets achtergebleven?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bedankt tandarts. Allergische reactie gehad, weer thuis.

Extreme
5-sterren
5-sterren

Bericht door Extreme »

:o >:( Wat een ellende, ik kan er echt niet overuit wat er gesolt word met jou.
Een tandarts behoort een vervanger aan te wijzen(doen ze  niet allemaal), als ze met vakantie gaan, maar de assistente had zeker met een andere tandarts moeten overleggen wat er gedaan kan worden voor jou. Het was een grote kliniek dus er zal zeker een tandarts aanwezig zijn geweest of anders oproepbaar. Dat er word gezegd neem nog maar een tramadol,, zonder te hebben gezien wat er speelt. Onacceptabel!!
Voor jou en je man, minder lief zijn, meer je eis neer leggen, zijn zij belazerd om zo met jouw gezondheid om te gaan.
Ik zit hier echt te grrrrr :boo:
Irish
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Irish »

Ik val in dit topic (ben over het algemeen meer een lezer dan poster, heel slecht  :-[ ) van die ene in de andere verbazing. Wat wordt jij ontzettend mensonwaardig behandelt. Ik ben alles behalve assertief maar ik had hier denk ik echt wel een puntje van gemaakt! Ik vind je een ontzettend sterk wijf en respect hoor, ik weet niet of ik nog zo ok zou zijn als ik in zo'n situatie zou zitten.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Irish schreef: Ik val in dit topic (ben over het algemeen meer een lezer dan poster, heel slecht  :-[ ) van die ene in de andere verbazing. Wat wordt jij ontzettend mensonwaardig behandelt. Ik ben alles behalve assertief maar ik had hier denk ik echt wel een puntje van gemaakt! Ik vind je een ontzettend sterk wijf en respect hoor, ik weet niet of ik nog zo ok zou zijn als ik in zo'n situatie zou zitten.
Tja, we kunnen er om huilen, maar dat helpt niet dus laat ik het maar.

Het gaat redelijk nu. De pijn is dragelijk zolang ik weinig praat en braaf blijf liggen/zitten. Ik kan goed slikken nu en dus ook goed drinken. Vloeibaar, koud, voedsel gaat goed. We komen er wel. Langzaam, maar het gaat vooruit.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Ik heb nog niet gereageert , maar ik wil je heel erg veel beterschap wensen  :-* . Wat een ellende allemaal zeg !
paasnini
2-sterren
2-sterren

Bericht door paasnini »

Ik ben bekend met aangezichtspijn, mijn moeder had het heel erg. Is het bij jou geen optie daar medicatie voor in te nemen?
ycheyenne
1-ster
1-ster

Bericht door ycheyenne »

Val bijna van mijn stoel van schrik, wat een hel zeg. Respect dat je hier nog op kan zitten ondanks alle tegenslagen en ellende.
Ik ben zelf 25 heb een klapper, ik wil ook nooit meer wat anders. Echt ik zweer bij dat ding. Ik had mijn gebit totaal verwoest. Er was niks meer van over. Heb in UMCG na een gevaarlijke ontsteking een klappertje gekregen. Als je ooit weer dit moet mee maken raad ik je het echt aan om een Universitair ziekenhuis te gaan bezoeken. Je krijgt pijnstilling in een infuus, hoeft je mond helemaal niet te belasten. Enige wat je verplicht bent is een paar hapjes vla ( mag via rietje) en een beetje water te drinken eer je de boel weer verlaat met een hoop pijnstilling en sterke nazorg waarbij je 24/7 kan bellen.
Ik las dat je hechtingen zeer deden? Dit mag een lichte irritatie geven maar nooit pijnlijk worden dat je er veel last van heb. Ik heb de mijne nooit gevoelt tot ik er aan ging zitten frunniken.
Half rechtop zitten zorgt ervoor dat bloed minder snel naar boven stroomt, hopelijk hebt het voor je, in elk geval met het slapen is het een aanrader. Geen koud en geen warm, kan na een paar dagen wel weer. Maar zou zeker het hier niet bij laten zitten als je je weer wat beter voelt. De behandeling naar je toe is echt waardeloos, ook de manier van omgang is ronduit brutaal en gewoon zorgeloos. Dit hoor je niet mee te maken als Patiënt zijnde . Uiteraard je bent net geopereerd, het is gevoelig en mogelijk kan het voor ene paar dagen wat minder goed gaan met slapen, eten en drinken. Dat mag allemaal maar niet in de extreemheid die je omschrijft.

Hoop dat het gauw weer beter mag gaan, vraag anders eventueel om een ibu bruis als je lichaam hier tegen kan? Heel veel sterkte en heel veel beterschap.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Ik lees al dagen gruwelend mee. Kan die tandarts van je niet wegens wanprestatie of zo aan de hoogste boom worden bevestigd?  >:( Na ja, ik hoop dat je het ergste achter de rug hebt nu en dat het vanaf nu alleen nog maar beter gaat. Maar wat een verhaal... Beterschap! :-*
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Heel veel beterschap Marloes! Ook ik gruwel van je verhaal, ik hoop maar voor je dat het herstel nu heel vlot doorzet!
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Jezus wat een horror verhaal, ik heb/ dorst niet alles te lezen maar god wat heb jij moeten doorstaan wat vreselijk
Ik kan je alleen maar enorm veel sterkte wensen  :-*
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Dank jullie wel!

Ycheyenne, bedankt voor je tips!
Nooit, nooit, nooit laat ik nog iets trekken bij een tandarts. En al zeker niet bij deze kliniek. Ondertussen heb ik al wel een rekening gekregen maar nog altijd geen fatsoenlijke nazorg. De rekening wordt voorlopig niet betaald. Ik ga ook maar eens contact opnemen met mijn zorgverzekeraar.

Voor nu gaat het echt beter als gisteren. Geen dikke tong meer en ook niet meer benauwd. Ik kan voor het eerst weer zelfstandig naar het toilet en terug dus ook voor manlief wordt de zorg gelukkig wat minder. De pijn is dragelijk. Niet beter dan dat helaas, maar het gaat. Ik durf geen andere pijnstilling meer te proberen. Gek genoeg heb ik, buiten de hechtingen, geen last van de plaatsen waar de kiezen getrokken zijn maar juist van de overgebleven tanden. Alsof er iemand een paar flinke klappen op gegeven heeft. Het blijkt ook dat er een vulling is gezet maar die is veel te hoog, daar heb ik stevig last van. Ik durf alleen niet terug om er iets aan te laten doen  :-[
Volgende week misschien, als alles wat tot rust gekomen is.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Klinkt alsof het nu echt richting herstel kan gaan Marloes :-)
Fijn te lezen dat de zorg voor manlief nu ook lichter wordt, ook voor hem is het moeilijk om te zien dat jij het zo moeilijk hebt (om maar niet te spreken over hoe het voor hem moet zijn geweest toen je eerste keer uit narcose kwam).

Moet zeggen dat ze dan wel heel vlot zijn met rekening sturen. Zou er een brief/mail heen sturen dat je bezwaar maakt tegen de rekening en weigert te betalen totdat de ellende over is.
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Heel veel sterkte met je herstel. Ik lees al een paar dagen mee en vind je verhaal te bizar voor woorden.

Heb je heel toevallig een rechtsbijstandverzekering? Want die kunnen je misschien ook helpen bij een zaak tegen de kliniek of tandarts.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Medische tucht college??
Sher
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sher »

Het hele verhaal doet me denken aan plastische chirurgie in obscure kliniekjes in het buitenland.  :-X
Heel veel sterkte nog Marloes.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Sher schreef: Het hele verhaal doet me denken aan plastische chirurgie in obscure kliniekjes in het buitenland.  :-X
Heel veel sterkte nog Marloes.
Hahaha!
Ja, eigenlijk heb je wel een punt. Alleen was dit een gerenommeerde tandartskliniek in Nederland.
Waar je mij nooit meer zal zien, maar toch.

Ik ga eerst herstellen. Dat is prioriteit nummer 1 nu. Daarna zien we wel verder.

Plaats reactie