Borke schreef:
Wat leuk!
Hoe kom je aan die standaard?
Gekocht bij Tuinland, momenteel in de aanbieding, geen idee of er een tuinland bij jou in de buurt zit maar als je het wilt wil ik er wel eentje ophalen en opsturen voor je.
cheeta schreef:
Gekocht bij Tuinland, momenteel in de aanbieding, geen idee of er een tuinland bij jou in de buurt zit maar als je het wilt wil ik er wel eentje ophalen en opsturen voor je.
Wat aardig, maar nee bedankt.
Op dit moment heb ik eigenlijk nog wel kerstdecoratie genoeg, ik dacht dat je hem misschien zelf gemaakt had, vandaar de vraag
Hij staat...sinds woensdag avond, (en nu nog, nog geen bal gesneuveld) dus misschien kunnen we de rest van de ballen erbij hangen.....
Lizz vond de slingers ontzettend leuk enzo, dus daarna viel ze letterlijk als een blok in slaap ;-)
Kim_S schreef:
Hier gaat de kunstboom morgen weer van stal
Lekker samen met de kindjes alles in de boom hangen, lampjes erin. Vind het altijd zo gezellig staan
Dussss... Ik heb al ruimte gemaakt waar de boom komt te staan
Wij doen dit jaar alleen de lampjes in de buitenboom. Dat wordt ieder jaar meer werk omdat hij natuurlijk steeds groter wordt.
Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat
Dit was ie 2 jaar terug.
Doranto schreef:
Wij doen dit jaar alleen de lampjes in de buitenboom. Dat wordt ieder jaar meer werk omdat hij natuurlijk steeds groter wordt.
Dit was ie 2 jaar terug.
Met zo'n mooie boom buiten zou ik ook geen boom in huis zetten.
Wat een prachtige boom en je foto is een Kerstkaart!!
Doranto schreef:
Dit was ie 2 jaar terug.