Op 250 meter van ons huis zouden moestuintjes te huur zijn voor €60,- per jaar.
Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
wij zouden vandaag zelfgekweekte gele bietjes eten, maar het is Indiaas geworden
morgen herkansing.
we twijfelen

Misschien delen met iemand?
Vraagje: de aardbei die we dit jaar hadden (met de nadruk op hadden) heeft om precies te zijn 3 lange loten gegeven, en nul aardbeien. De plant kwam van het tuincentrum en gaf volgens het kaartje een rijke opbrengst. 
Voor komend jaar wil ik het dus anders, maar daarvoor heb ik aardbeiplantjes nodig. Ze komen in een hooiruif op een zonnige plek.
Is zelf op kweken een optie? Anders bestel ik ze bij een link hieruit: eentje zit niet zo ver weg.
http://www.tuinieren.nl/a/moestuin/aardbeien-kweken
Voor komend jaar wil ik het dus anders, maar daarvoor heb ik aardbeiplantjes nodig. Ze komen in een hooiruif op een zonnige plek.
Is zelf op kweken een optie? Anders bestel ik ze bij een link hieruit: eentje zit niet zo ver weg.
Ik heb wel een paar stekjes voor je van de Frau Mieze Schindler en misschien ook nog van de Ostaria, is dat wat ?? Ik ben zelf geen liefhebber van aardbeien, maar kenners zeggen dat dit lekkere zijn. Bij ons stonden ze niet op een goeie plek, dus weinig opbrengstK&D schreef: Vraagje: de aardbei die we dit jaar hadden (met de nadruk op hadden) heeft om precies te zijn 3 lange loten gegeven, en nul aardbeien. De plant kwam van het tuincentrum en gaf volgens het kaartje een rijke opbrengst.
ik ben wezen kijken met een buuf, maar het wordt niks. Ten eerste staat het hele veld vol met zaadhoudend onkruid, ten tweede wordt datzelfde onkruid in januari-februari mee gefreest en ten derde stond er een konijnenflat waar ik doodongelukkig van wordtNadia schreef: Misschien delen met iemand?
Ik begon dit jaar met 8 plantjes en heb er nu 50 of zoK&D schreef: Vraagje: de aardbei die we dit jaar hadden (met de nadruk op hadden) heeft om precies te zijn 3 lange loten gegeven, en nul aardbeien. De plant kwam van het tuincentrum en gaf volgens het kaartje een rijke opbrengst.
Je zou er zo een aantal mogen hebben, maar volgens mij woon je niet heel erg dichtbij...
Hebben ze het bij jou beter gedaan.Kim_S schreef: Ik begon dit jaar met 8 plantjes en heb er nu 50 of zo
Je zou er zo een aantal mogen hebben, maar volgens mij woon je niet heel erg dichtbij...
Ik had ook 8 plantjes waarvan de opbrengst (5 hele aardbeien) door onze vleeseters eraf is gegeten.
Ik moet een beter soort, denk ik en geen tuincentrum meer! Zou de http://aardbeienacademie.nl wat zijn?
Hier ook weinig aardbeien hoor. En de naaktslakken hebben alles opgegeten 
Misschien kunnen de plantjes met een lijntje mee?
Misschien kunnen de plantjes met een lijntje mee?
- Angelique
- 5-sterren

*check*Kim_S schreef: Ik begon dit jaar met 8 plantjes en heb er nu 50 of zo
Jaaaaa!Kim_S schreef: Hier ook weinig aardbeien hoor. En de naaktslakken hebben alles opgegeten
Misschien kunnen de plantjes met een lijntje mee?![]()
- Pauline
- 5-sterren

K&D woont dichtbij mij! Kun je dat mooi combineren!Kim_S schreef: Ik begon dit jaar met 8 plantjes en heb er nu 50 of zo
Angelique schreef: *check*![]()
Rustig maar dames, er is genoeg voor iedereenPauline schreef: K&D woont dichtbij mij! Kun je dat mooi combineren!![]()
![]()
K&D schreef:Dat zou super zijn. Ruilen met een pot bramenjam bijna met zonder pitjes? We hebben genoeg tot 2025 ongeveer...
![]()
Nu nog een auto
Als je die voor 2025 kunt ritselen lukt het wel. 
K&D schreef: Als je die voor 2025 kunt ritselen lukt het wel.![]()
Hengelooooo was het hè?
Ongeveer?