Wij hebben een eettafel staan, zo'n anderhalve meter daar vanaf staat een stoel (nee niet de eetkamerstoel een "gemakkelijke" stoel)...Om in die stoel te gaan liggen komt Noa eerst op de eettafel om daar vanaf zo de stoel in te "vliegen". In de stoel ligt een kleed dus ze glijdt zo ploff tegen de leuning aan. Echt daar moet je kat voor zijn want je gaat natuurlijk niet gewoon vanaf de grond op de stoel springen
Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Veel plezier toegewenst Ronald, met de nieuwe aanwinst!!
Wij hebben een eettafel staan, zo'n anderhalve meter daar vanaf staat een stoel (nee niet de eetkamerstoel een "gemakkelijke" stoel)...Om in die stoel te gaan liggen komt Noa eerst op de eettafel om daar vanaf zo de stoel in te "vliegen". In de stoel ligt een kleed dus ze glijdt zo ploff tegen de leuning aan. Echt daar moet je kat voor zijn want je gaat natuurlijk niet gewoon vanaf de grond op de stoel springen
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gefeliciteerd Ronald met je nieuwe speeltje.
Vandaag begonnen met het verven van de keukentafel met krijtverf van de action. De katten zitten verplicht in de buitenren.
Vandaag begonnen met het verven van de keukentafel met krijtverf van de action. De katten zitten verplicht in de buitenren.
Veel veilige km Ronald.
Veel plezier Ronald!
Ik heb vandaag een tweede (en laatste) training gehad met Macho, een pony die bang was voor alles wat te maken had met een paardentrailer. Aan het eind van de training konden we ontspannen een stuk rijden met de trailer. De eigenaar kan nu zelf lekker opbouwen en uiteindelijk op wedstrijd.
Heerlijk werk!
Ik heb vandaag een tweede (en laatste) training gehad met Macho, een pony die bang was voor alles wat te maken had met een paardentrailer. Aan het eind van de training konden we ontspannen een stuk rijden met de trailer. De eigenaar kan nu zelf lekker opbouwen en uiteindelijk op wedstrijd.
Heerlijk werk!
Waar is het nachtbrakers topic? Ik ben nog steeds wakker. Niet geheel vrijwillig :sleep1:
- Angelique
- 5-sterren

Pfff, dat zou meer een vroege vogelstopic moeten zijnKaela schreef: Waar is het nachtbrakers topic? Ik ben nog steeds wakker. Niet geheel vrijwillig :sleep1:
Heb uiteindelijk twee uurtjes geslapen. Ik ga zo ome dokter maar eens met een bezoekje vereren. Met elke week een of twee doorwaakte nachten is de lol er wel af.Angelique schreef: Pfff, dat zou meer een vroege vogelstopic moeten zijn![]()
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Pffff, *klaagmodus aan*
Dus, ik heb ongeveer een jaar een geweldig bakblik, past als hij ingeschoven is precies een half brood in, en met verjaardagen kan ik hele broden bakken, echt handig. .
Alleen is het zo'n modern rotding, gemaakt met het zicht op de consumptiemaatschappij.. Dus laat nu gewoon de anti-aanbaklaag los [emoji34]
Wel erg zonde van mijn bakblikje

*klaagmodus weer uit*
Dus, ik heb ongeveer een jaar een geweldig bakblik, past als hij ingeschoven is precies een half brood in, en met verjaardagen kan ik hele broden bakken, echt handig. .
Alleen is het zo'n modern rotding, gemaakt met het zicht op de consumptiemaatschappij.. Dus laat nu gewoon de anti-aanbaklaag los [emoji34]

*klaagmodus weer uit*
Niet lekker Kaela, zulke nachten! Hopelijk komende nacht beter!
Gisteren de planning in de soep, zou met zusje naar de ikea, maar ja, van hoogzwangeren kun je niet op aan he
wel sneu, ze had enorm last van haar maag. Toch een extra check up, met advies dat warmte zou kunnen helpen, dus is ze daarna hier in bad komen liggen en heb ik gezorgd voor eten voor mijn zwager. Ondertussen mochten we op Zovies passen, niks nie moeilijk nie, want die zit alleen maar bij het konijn.
Toen ze weg waren nog een keer naar het bos geweest, tweede keer, dus de gupjes ook weer blij.
Vanmorgen lekker uitgeslapen, en straks maar weer eens aan het werk. Nog 5 weken tot de volgende vakantie 8) en die van de kerst heb ik ook al aangevraagd 8) 8)
werken is leuk hoor! Maar vakantie ook.
Gisteren de planning in de soep, zou met zusje naar de ikea, maar ja, van hoogzwangeren kun je niet op aan he
Toen ze weg waren nog een keer naar het bos geweest, tweede keer, dus de gupjes ook weer blij.
Vanmorgen lekker uitgeslapen, en straks maar weer eens aan het werk. Nog 5 weken tot de volgende vakantie 8) en die van de kerst heb ik ook al aangevraagd 8) 8)
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gewoon blijven gebruiken, maar dan met bakpapier erin.Fenixjuh schreef: Pffff, *klaagmodus aan*
*klaagmodus weer uit*
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Dat deed ik zowieso al, dit is het kapjehannabelgje schreef: Gewoon blijven gebruiken, maar dan met bakpapier erin.
Ik snap gewoon de functie van anti-aanbaklaag niet zo, want of je gebruikt een papiertje of je moet het alsnog invetten. .
Gelukkig is de smaak van vers brood in de ochtend het allemaal waard
Dit weekend super druk geweest met ons huishouden, maar het is gelukt. De hele kledingkast is opgeruimd, kwamen heel leuke dingen tegen en er is veel oud spul (ik heb gewoon truien die al richting de 25 jaar gaan) naar de textielbak gegaan. Verder ook nog achterstallige poetsdingen gedaan en tussendoor deze en gene vermaakt. Gisteren druk en braaf gewerkt. Vandaag ook al braaf aan het werk en met ons paardje weer naar de dierenarts geweest. Weer wijzer geworden en donderdag mogen we weer, dan voor plaatsen van een paar depots met medicatie die hopelijk zorgen dat de banden die zorgen voor de zijwaartse stabiliteit niet kapot gaan (die gaan normaal echt niet stuk, hoogstens met een aanrijding, maar ons paardje is bijzonder). Hopelijk gaat het werken en zien we haar weer beter gaan lopen en kunnen we onze korte rondes weer wat uitbreiden. Verder waren we opeens voorzien van drie heel lieve kleine kuikentjes. Moeder kip is echt een harde moeder, de kuikentjes moeten door de het hele verblijf eten zoeken van haar en ze worden geacht tussen de grote kippen door te lopen. Niets voorzichtig, hup de harde wereld in. Nog een paar daagjes en dan hebben we weer vakantie. We lijken Eelke wel, najaar en wintervakantie ook al ingepland.
Ja, lekker he, vakantie 8)
Normaal haat ik vooruit plannen, maar nu moesten we het doorgeven, en dan geeft het toch ook wel een fijn gevoel.
Normaal haat ik vooruit plannen, maar nu moesten we het doorgeven, en dan geeft het toch ook wel een fijn gevoel.
3 Dagen niet thuis geweest. Charlie moest naar de trimster en omdat Maxi daarna altijd gebroken is, daar in de buurt een b&b/hotelletje gevonden. Op zich lekker rustig, alleen kwam maandagmiddag de schilder de buitenboel schuren waar wij een dag niets hadden gepland. Even aangegeven dat hij niet vanmorgen vroeg met z'n radio onder ons raam kwam schilderen en herrie maken. We zaten er tenslotte voor onze rust. Dat viel enigszins mee, hij kwam pas na ons ontbijt en zijn koffiepauze
Dat was dan nog te overzien.
Gos wat een slechte planning zeg dat er dan net een schilder moet komen als jullie willen genieten van de rust. Hopelijk is dat toch gelukt.Mini's 3-tal schreef: 3 Dagen niet thuis geweest. Charlie moest naar de trimster en omdat Maxi daarna altijd gebroken is, daar in de buurt een b&b/hotelletje gevonden. Op zich lekker rustig, alleen kwam maandagmiddag de schilder de buitenboel schuren waar wij een dag niets hadden gepland. Even aangegeven dat hij niet vanmorgen vroeg met z'n radio onder ons raam kwam schilderen en herrie maken. We zaten er tenslotte voor onze rust. Dat viel enigszins mee, hij kwam pas na ons ontbijt en zijn koffiepauzeDat was dan nog te overzien.