Hope schreef:
Ik vind het een heel strak plan!
Nog een paar eliminatie-tips:
Gebruik geen gebruikte plastic zakjes om te portioneren of om snacks in te bewaren
Snacks wilde ik er helemaal uitlaten eigenlijk. En zijn KVV rollen gaan gewoon in de aflsuitbare bak in de koelkast
Gebruik geen andere schoonmaakmiddelen in huis. Geen nieuwe kussens of kleedjes, geen ander wasmiddel etc.
Goed punt!
De kvv kan je in repen of balletjes kneden en drogen, zo heb je toch een snackje. Geef geen kant en klaar gedroogde snacks uit de winkel ivm toevoegingen (die nooit op de zak staan maar er wel altijd inzitten)
Kijk! Dat is slim! Dat ga ik doen. En zooi uit de winkel gaf ik hem al nooit
Ga op zoek naar een goede muilkorf, en test in de winkel uit of hij niks kan jatten. Gooi gewoon wat kleine snoepjes op de grond en kijk of hij ze naar binnen gewerkt krijgt. Je zal merken dat het echt even zoeken is naar een korf waarbij dat niet kan. Ik spreek uit ervaring. Nelson maakte er echt een sport van. Kijk baas, kijk, ik smeer gewoon die hele muilkorf door de paardenstront en dan kan ik het er zo aflikken! Slim he!
Heb ik inmiddels. En als nu buiten blijkt dat hij het wel kan, plak ik de voorkant deels af met ducktape!
Neem een kvv met als calciumbron bot. Geen toevoegingen, gewoon heel prooidier.
Maar, welk dier dan? Geen rund, paard of kip iig. Hert? Hij heeft alles al gehad :') Wilde van dogmeat nemen.