voetbal telt even niet

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: voetbal telt even niet

Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Angelique schreef: Sommige mensen houden wel van een flauw grapje  :-X was toch een paar weken geleden ook in een (ik dacht) turks vakantieresort dat daar personeelsleden in zwart met nepmachinegeweren en al "alala akbar" roepend de receptie binnen stormden en het overige personeel zich kapot zat te lachen om de paniek bij de gasten.
oh ja das waar, in was dat niet het animatieteam wat dacht een leuk stukje entertainment neer te zetten? :-X
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

De eerste digitale (be)dreiging is inmiddels ook een feit: http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... nnie.dhtml
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

Angelique schreef: Sommige mensen houden wel van een flauw grapje  :-X was toch een paar weken geleden ook in een (ik dacht) turks vakantieresort dat daar personeelsleden in zwart met nepmachinegeweren en al "alala akbar" roepend de receptie binnen stormden en het overige personeel zich kapot zat te lachen om de paniek bij de gasten.
Die heb ik gemist. Maar dit als "entertainment" doen, dan heb je toch een hele rij schroefjes scheef staan  :-X
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

eelke schreef: En er is een politie hond omgekomen  >:(
5 agenten gewond.

Wat ik mij dus afvraag is hoe die terroristen nu zo makkelijk aan zware wapens komen. En ook de aantallen. Een hoop machinegeweren, handvuurwapens, explosieven en zelfs raketwerpers. Daar verbaas ik me toch over.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Schijn je in de wijk molenbeek in Brussel aardig makkelijk aan te kunnen komen.
Daar schijnen dus ook veel van die terroristen vandaan te komen.....
Armoede schijnt daar nog veel erger te zijn dan in de haagse schilderswijk....

Met de open grenzen is wapenhandel niet zo heel lastig meer en er zijn al wat langer vreemde geruchten over de handel in wapens: http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... kerscentra
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Koekkoek  :crazy2: :wall:
Esther Q
5-sterren
5-sterren

Bericht door Esther Q »

Me and my boys! schreef: ik heb wel ff gekeken...van moorden zelf zie je niks...maar de rest wel...
dit heeft niks met t westen te maken, wat t westen volgens sommige ook hebben gedaan..
deze mensen zijn het kwaad in de meest vreselijkste  vorm ooit..... alles draait om t geloof....
knettergek en die veranderen nooit, de kinderen dat is triest maar die zijn niet meer te redden die worden opgevoed met t kwaad in alle vormen...die weten niet beter hoe verschrikkelijk ook...
geweld met geweld bestrijden valt id te betwisten maar met deze mensen, nee daar is niet mee te praten daar kan je geen rozen aan uitdelen en hopen dat ze t accepteren inc dat er andere geloven zijn en niet alleen die van hun...
het levende kwaad loopt daar, geen heil meer bij te halen.... in en in slecht, heel beangstigend.....
Misschien een interessant filmpje om te kijken, om de relatie tussen ISIS en 'het westen' te begrijpen:
petralita
5-sterren
5-sterren

Bericht door petralita »

Kwam dinsdag thuis uit werk stond er bloemetje voor de deur, van de crisisopvang hier om de hoek. Als bedankje... tja... buiten dat ik dit soort dingen zonde van het geld vind, vind ik het ook heel dubbel zo vlak na parijs.  :-[
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

dinky89 schreef:

Met de open grenzen is wapenhandel niet zo heel lastig meer en er zijn al wat langer vreemde geruchten over de handel in wapens: http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... kerscentra
Nee, niet doen!
Geen xandernieuws als bron gebruiken! Dat is de website van de chemtrails en dat de wereld zal vergaan met derde kerstdag onder leiding van Obama, want die is de antichrist.
Niet iedereen kan dat soort humor begrijpen.
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

Boeffie Blafmans schreef: Misschien een interessant filmpje om te kijken, om de relatie tussen ISIS en 'het westen' te begrijpen:
nee......ik blijf bij wat ik al eerder schreef...die mensen zijn het levende kwaad....dit zit in hun... het enige waar ze t over hebben is dood en verderf zaaien en t liefst op de meest gruwelijke manieren als mensen anders zijn dan hun
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 20 nov 2015, 07:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Me and my boys! schreef: nee......ik blijf bij wat ik al eerder schreef...die mensen zijn het levende kwaad....dit zit in hun... het enige waar ze t over hebben is dood en verderf zaaien en t liefst op de meest gruwelijke manieren als mensen anders zijn dan hun
Zo denken "zij" ook over "ons".
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

dat zal best, is toch een duidelijk verschil vind ik...
https://news.vice.com/video/the-islamic ... ull-length
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 20 nov 2015, 08:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Me and my boys! schreef: nee......ik blijf bij wat ik al eerder schreef...die mensen zijn het levende kwaad....dit zit in hun... het enige waar ze t over hebben is dood en verderf zaaien en t liefst op de meest gruwelijke manieren als mensen anders zijn dan hun
Ik vind het ook nogal ver gaan om te zeggen dat deze mensen monsters gecreëerd zijn door het westen. Je iegen volk afslachten, kinderen verkrachten, meest gruwelijke daden, tuurlijk dat komt omdat het westen zich bemoeid met het midden oosten, zo lust ik er nog wel een paar hoor  ::)
Nee sorry, er is geen enkel excuus voor hun gedrag, wat voor onvrede dan ook over wat dan ook, wat er nu wordt gedaan is totaal iets anders. En wij zo achterlijk om nog bij onszelf de schuld te gaan zoeken?
Wil ik niet mee zegggen dat ik het ok vind, de bemoeienis met het midden oosten, vlgs mij gaat ie nl ook alleen over olie, geld,macht. Maar om zo om te gaan met eigen volkeren daar etc dan ben je gewoon een monsterlijke tiran en dat heeft niks met je onvrede over dit of dat te maken, want het maakt niet uit, als het dit niet is dan is het dat wel. En dan wordt religie/ indoctrinatie gebruikt om mensen aan je zijde te krijgen.
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Anne in Duitsland schreef: Ik vind het wel verschil maken of je een zwaarbewapende organisatie bombardeert die op oorlog uit is, die haar eigen landgenoten terroriseert, die openbare executies uitvoert en die de oorzaak vormt voor de grootste vluchtelingenstroom sinds tijden, of dat je nietsvermoedende burgers bombardeert van wie je weet dat ze ongewapend in een concertzaal, een voetbalstadium of een restaurant zitten.  :-X
dit dus....
en de link hierboven, ze hebben t enkel en alleen over dat als je een ander geloof heb of niks dan moet je gewoon dood..... heel simpel volgens hun en de enige manier voor hun om aan de 'macht'  te komen
zonder de westelijke 'bemoeienissen' had dit ook gebeurd... hoor wat ze roepen voor ze zichzelf opblazen of op mensen schieten...
Al zolang we/ik me kan herinneren zijn alle oorlogen om geloven ontstaan
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 20 nov 2015, 08:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie