Handleiding phpBB forum / En, als je vragen hebt over het gebruik.....

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Handleiding phpBB forum / En, als je vragen hebt over het gebruik.....

Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Ik heb afgelopen half uur op 2 topics gereageerd,gewoon op verstuurd gedrukt, maar beide staan er niet bij!!

Anouk topic barplaats en dement topic gezondheid!

Wat doe ik verkeerd?
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Radja schreef:Ik heb afgelopen half uur op 2 topics gereageerd,gewoon op verstuurd gedrukt, maar beide staan er niet bij!!

Wat doe ik verkeerd?

Ik kan ook een van mijn geplaatste berichten niet terugvinden.

Kan je nog ergens je eigen berichten allemaal terugvinden zoals voorheen in je profiel?

En na lange tijd heb ik weer een foto als onderschrift gefabriceerd maar nu staat die er soms wel en soms niet. Onderschrift standaard bijvoegen heb ik aangevinkt.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

pike schreef:

Ik kan ook een van mijn geplaatste berichten niet terugvinden.

Kan je nog ergens je eigen berichten allemaal terugvinden zoals voorheen in je profiel?

En na lange tijd heb ik weer een foto als onderschrift gefabriceerd maar nu staat die er soms wel en soms niet. Onderschrift standaard bijvoegen heb ik aangevinkt.
Als je naar je profieloverzicht gaat zie je rechtonder een rijtje tekst met daarbij iets van "mijn berichten "
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Ik weet niet of het al eerder is gemeld, maar ik krijg nogal wat mailtjes (notificaties) van topics waar ik voor zover ik weet nooit op heb gereageerd. Notificaties uitzetten door op de link in de mail te klikken en vervolgens op "ja" op de website geeft alleen een foutmelding en stopt de notificatiestroom niet. Vanochtend kreeg ik zelfs een notificatie van een 'vraag en aanbod' topic uit 2012 :busted:
Maar het is natuurlijk een megaklus en het zal allemaal wel goed komen.
Succes!

ps. Ik gooi de mailtjes nu gewoon weg, zonder er iets mee te doen. Als het goed is stopt dan de notificatie vanzelf?
Laatst gewijzigd door doranto op wo 02 dec 2015, 08:33, 1 keer totaal gewijzigd.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Angelique schreef:
Als je naar je profieloverzicht gaat zie je rechtonder een rijtje tekst met daarbij iets van "mijn berichten "

Gevonden, dank je wel :)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Doranto schreef:Ik weet niet of het al eerder is gemeld, maar ik krijg nogal wat mailtjes (notificaties) van topics waar ik voor zover ik weet nooit op heb gereageerd. Notificaties uitzetten door op de link in de mail te klikken en vervolgens op "ja" op de website geeft alleen een foutmelding en stopt de notificatiestroom niet. Vanochtend kreeg ik zelfs een notificatie van een 'vraag en aanbod' topic uit 2012 :busted:
Maar het is natuurlijk een megaklus en het zal allemaal wel goed komen.
Succes!

ps. Ik gooi de mailtjes nu gewoon weg, zonder er iets mee te doen. Als het goed is stopt dan de notificatie vanzelf?
Je kunt de notificaties beter stopzetten dor rechtsboven optie Notificaties aan te klikken en daarna INSTELLINGEN. Ik heb gewoon alles uit gezet en krijg geen berichten meer :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Radja schreef:Ik heb afgelopen half uur op 2 topics gereageerd,gewoon op verstuurd gedrukt, maar beide staan er niet bij!!

Wat doe ik verkeerd?
Je laatste tekst in het topic over dementie is deze:
Ik zou ook voor de zekerheid zijn urine laten controleren bij de DA om een blaasontsteking uit te sluiten. Een (sluimerende) blaasontsteking kan namelijk verschijnselen geven van ernstige verwardheid/dementie.
Wat er is gebeurd daar weet ik ook niet...
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik zie bij Anouk inderdaad geen reactie van jou. Probeer het nog een keer want kennelijk werkt het wel (gezien deze update in dit topic).
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

En om alle berichten van een gebruiker te zien:

Klik op de naam van de persoon wiens berichtje je wilt zien. Klik daarna (rechts) op "zoek gebruikers berichten".
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Lizzy schreef:Ik zie bij Anouk inderdaad geen reactie van jou. Probeer het nog een keer want kennelijk werkt het wel (gezien deze update in dit topic).

Ik probeer het gewoon nog een keer, ik denk dat het gewoon aan mij lag. Niet goed op versturen gedrukt of dat net iemand anders ook net reageerde op desbetreffende topics,al kan ik me niet herinneren dat ik een waarschuwing(rose) zag.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Radja schreef:

Ik probeer het gewoon nog een keer, ik denk dat het gewoon aan mij lag. Niet goed op versturen gedrukt of dat net iemand anders ook net reageerde op desbetreffende topics,al kan ik me niet herinneren dat ik een waarschuwing(rose) zag.
Die waarschuwing ziet er anders uit dan eerder. Dat was hier in elk geval de reden waarom mijn reactie er een keer niet bij stond. Deze waarschuwing valt bijna niet op. Even goed kijken dus ;-)
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Zo ziet mijn scherm er uit aan de rechterkant. Verticale letters, overlappende zoekfunctie, de faq is niet in beeld. Alleen door het scherm te schuiven kan ik die zien. Is dat de bedoeling want het is vreselijk onhandigL:

Afbeelding
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Pike, heb je al geprobeerd om de control toets in te houden en dan met het wieltje van de muis omlaag te draaien?
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Ik kreeg de melding dat er een pb in de wachtrij staat omdat het postvak vol is (okee, dat klopt aardig met 1100+ berichten :biggrin2: ).
Ik heb ze bijna allemaal verwijderd, maar nu krijg ik nog steeds die melding en kan de pb niet zien.

Er blijft een "1" staan bovenin bij het envelopje.

Heb ik nou voor niks 1100 pb's zitten verwijderen? :crazy2:
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

quote Hope: Pike, heb je al geprobeerd om de control toets in te houden en dan met het wieltje van de muis omlaag te draaien? /quote

En wat zou er dan moeten gebeuren? Ik heb overigens geen muis maar een trackpad (notebook).
Ik kan de faq wel in beeld schuiven maar het is niet handig. Als ik onderaan een pagina zit moet ik eerst weer naar boven en schuiven.

Plaats reactie