Het grote waarom topic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het grote waarom topic

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Daarom Saskia, daarom :biggrin2:

Helaas, veter-truc heeft vandaag niet geholpen..... :-\

Ik heb wel een nieuwe waarom-vraag. Waarom kruipen Dalmatier haartjes steeds in het eelt van mijn voeten en voelt dat aan alsof ik een splinter van staal in mijn voet heb zitten? (ik moet echt stoppen met lopen om 'm eruit te halen!).
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ik heb niet zo veel waarom vragen. Mijn veters blijven nl. Goed zitten of ik ze nu rechts of linksom strik. :biggrin2:
Ja ik heb een waarom vraag: waarom duurt uitzieken van die k-griep zo lang. Ben het wel ff zat hoor :-X

Oja nog maar een waarom, waarom kunnen honden niet rustig aan doen, ook als het moet? @ Hartverzakking #zoveel
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Lizzy schreef:Daarom Saskia, daarom :biggrin2:

Ik heb wel een nieuwe waarom-vraag. Waarom kruipen Dalmatier haartjes steeds in het eelt van mijn voeten en voelt dat aan alsof ik een splinter van staal in mijn voet heb zitten? (ik moet echt stoppen met lopen om 'm eruit te halen!).
Woeha! Dan geef ik het op. Bij mij heeft het namelijk wel geholpen. :-\
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Niet alleen Dalmatiër haren doen dat hoor, die van een Amerikaanse bulldog doen dat ook! Heb er zelfs ooit een gehad die het presteerde om bij mijn navelpiercing, echt langs het staal, te kruipen [emoji33]
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Waarom gaat de tijd snel wanneer hij langzaam moet gaan en gaat hij langzaam wanneer hij snel moet gaan?
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

waarom zit ik nu met 2 truien aan terwijl de cv het huis op 20 graden houd, en zit je je in de zomer de tandjes te zweten bij dezelfde binnentemperatuur?
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Ook bullterrier haartjes hebben die nare bijkomstigheid. Ik moet ze er met een pincet uittrekken, zo diep kruipen ze.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ohwww, ik ben blij dat Dalmaten niet de enige zijn en ik niet de enige bent! Ik zweer je dat ik al meerdere keren ben aangekeken in mijn leven of ik :idiot2: was als ik vertelde "wacht, ik kan niet meer verder lopen, even een Dalmatier haar uit mijn voet halen" :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Goed, bij deze ben ik hartstikke blij met newfieharen :cool: :o :biggrin2:
Martine-Tom schreef:waarom zit ik nu met 2 truien aan terwijl de cv het huis op 20 graden houd, en zit je je in de zomer de tandjes te zweten bij dezelfde binnentemperatuur?
Hmm een goeie......alhoewel ik in de zomer graag maar een binnentemperatuur van 20 zou willen hoor. ;)
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Waarom laat een mevrouw 4 kleine chiwafwafs los als ze mij aan ziet komen met 2 grote labradors aan de lijn? En waarom zegt ze dan ook nog: ik laat ze maar los anders hou ik ze misschien niet.
Martine-Tom

Els&Flow schreef:Waarom laat een mevrouw 4 kleine chiwafwafs los als ze mij aan ziet komen met 2 grote labradors aan de lijn? En waarom zegt ze dan ook nog: ik laat ze maar los anders hou ik ze misschien niet.
Anders hou ik ze niet?
4 chi's??

uhm... ;D
Martine-Tom

Kaio schreef:Goed, bij deze ben ik hartstikke blij met newfieharen :cool: :o :biggrin2:

Hmm een goeie......alhoewel ik in de zomer graag maar een binnentemperatuur van 20 zou willen hoor. ;)
Nouja dan nog, als ik het nu opstook tot 22 heb ik nog steeds een trui nodig om me warm te voelen (heb nu nog steeds koude handen en voeten :P ) en in de zomer zou je wensen dat het 16 graden in huis was..dan vind je dat lekker...met een tshirt aan, dat hoef ik nu niet te doen, dan vries ik weg denk ik :biggrin2:
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Els&Flow schreef:Waarom laat een mevrouw 4 kleine chiwafwafs los als ze mij aan ziet komen met 2 grote labradors aan de lijn? En waarom zegt ze dan ook nog: ik laat ze maar los anders hou ik ze misschien niet.
;D

Was mevrouw misschien een kabouter? :???: Ze zijn te herkennen aan de rode pinnemuts op hun hoofd.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Martine-Tom schreef:Nouja dan nog, als ik het nu opstook tot 22 heb ik nog steeds een trui nodig om me warm te voelen (heb nu nog steeds koude handen en voeten :P ) en in de zomer zou je wensen dat het 16 graden in huis was..dan vind je dat lekker...met een tshirt aan, dat hoef ik nu niet te doen, dan vries ik weg denk ik :biggrin2:
Ah, nog iemand die maar geen warme voeten kan krijgen dus?
In huis loop ik ook rond met sokken en daaroverheen dikke huissokken maar dan voelen mijn voeten alsnog als ijsklompjes. Ik leg ze tegenwoordig als ik weg ga ook op de verwarming zodat ik dan toch heel even warme voeten heb.....
Lil

Bericht door Lil »

Lizzy schreef:Ohwww, ik ben blij dat Dalmaten niet de enige zijn en ik niet de enige bent! Ik zweer je dat ik al meerdere keren ben aangekeken in mijn leven of ik :idiot2: was als ik vertelde "wacht, ik kan niet meer verder lopen, even een Dalmatier haar uit mijn voet halen" :biggrin2:
Tegenwoordig doe ik dat ook...
Vorig jaar een hele vervelende plek onder mijn voet die heel zeer deed. Niemand wist wat het was totdat ik bij de podoloog was voor mijn zolen: die heeft een scalpel gepakt en na 15 minuten wroeten kwamen er twee haren uit. Die zaten onwijs diep die krengen.

Hmmmm iemand die een Jones wilt? Heb ik eindelijk een reden van hem af te komen. ;D

Plaats reactie