Wéér die fistel...

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Wéér die fistel...

Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

Ivonne schreef: onvoorstelbaar! wat goed allemaal  :-* als je die foto's ziet van die enorme wond dan moet je echt even twee keer kijken of het waar is wat je ziet... super hoor dat ze zich zo ontzettend goed voelt, het lijkt er dus op dat het de juiste keuze is geweest.
Ja, sta er zelf ook van te kijken hoor :o. Heb net even foto's van de vorige operatie opgezocht en dan zie ik dat ze nu dus veel sneller hersteld als de vorige keer.

Zal hier even wat foto's ter vergelijk neerzetten (nee ze zijn niet eng ;)). Vooral aan de haargroei kun je het verschil zien. Bij de vorige operatie heeft het meer als een half jaar geduurd dat al het haar terug was. Zo te zien gaat dat nu in een heel wat sneller tempo...

Afbeelding Afbeelding

En hier de wond zoals ie nu is, 13 dagen na de operatie (voor vergroting klik op de foto's):

Bovenop haar rug: Afbeelding

En vanaf de zijkant: Afbeelding

Vrijdag weer voor controle naar de DA, en hopelijk horen we dan meer van het weefsel onderzoek, maar ik heb er nu alle vertrouwen in. :)
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

-Saskia- schreef: Pfjoe, wat goed te lezen dat Gitte als een razende de goede kant op gaat, top! Hopelijk zijn de laatste herstel-loodjes net zo voortvarend voorbij!
Nou dat hoop ik ook ;), en zo te zien kunnen we daar wel op rekenen. Zelfs het likken aan haar wond wordt stukken minder, de wond is nu ook biijjjjjjna helemaal dicht. Mijn laatste dagen in de woonkamer slapend zijn geteld!! ;)
Kan me er weer erg op verheugen gezellig naast Rob te slapen 8)... alhoewel, volgende week heeft ie nachtdienst :'(... nouja, dan heeft Gitte mazzel, kan ze gezellig naast mij op bed komen liggen ;D.
roefus

Bericht door roefus »

Nou, die wond ziet er al prima uit, zeg. :D
conleeuw
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door conleeuw »

het is goed om te lezen dat het zo goed gaat, en dat deze dame zich als patient gedraagd is mischien ook wel even nodig ;) ik hoop op een snelle volledig herstel en dat het nooit weer terug komt ;)
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

conleeuw schreef: het is goed om te lezen dat het zo goed gaat, en dat deze dame zich als patient gedraagd is mischien ook wel even nodig ;) ik hoop op een snelle volledig herstel en dat het nooit weer terug komt ;)
Ja, we moeten Gitte wel tegen zichzelf in bescherming nemen soms ;). Momenteel ligt ze languit te genieten van het zonnetje, zoals een echte patient betaamt 8).
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Zo, dat geneest voorspoedig, zeg! Lijkt me een goed teken  ;)
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Jee, wat een verschil! Dat ziet er hoopvol uit zo!
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Wat een verschil zeg met de vorige keer. Wat heerlijk dat het zo voorspoedig gaat, hopelijk is Gitte gauw helemaal de oude.
Knuffels. :-*
hellenbanjerbo
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door hellenbanjerbo »

vanavond bij gitte op ziekenbezoek geweest, nou ja, ziekenbezoek?bij  zo'n dartele dodo kun je toch echt niet spreken van ziekenbezoek. en rob en anne-marie mijn complimenten. als herstellingsoord zijn jullie onovertroffen. begin zo iets in die bouwsels in de achtertuin. rob als kok en anne-marie als pleegzuster bloedworst, herstel bloedwijn, het Achterhoekse Lourdes.
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

hellenbanjerbo schreef: vanavond bij gitte op ziekenbezoek geweest, nou ja, ziekenbezoek?bij  zo'n dartele dodo kun je toch echt niet spreken van ziekenbezoek. en rob en anne-marie mijn complimenten. als herstellingsoord zijn jullie onovertroffen. begin zo iets in die bouwsels in de achtertuin. rob als kok en anne-marie als pleegzuster bloedworst, herstel bloedwijn, het Achterhoekse Lourdes.
:2funny: :2funny: :2funny: je weet het ook altijd zo leuk te zeggen hè? Maar dankjewel voor het compliment. Denk dat ik het maar bij m'n eigen patientje houd, daar heb ik m'n handen al vol aan... ::)
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

Ben trouwens net terug van de DA.... en ben nu een beetje down. Ik had jullie al verteld dat de wond er goed uitzag op 1 stukje na wat nog niet helemaal dicht was. Nu dacht ik dat dat kwam omdat dat in een gebied zit wat veel beweegt, dus dat dat iets meer tijd nodig had om te helen. De DA had echter een vervelende medeling voor me: dat was haar fistel.... het 'goede' nieuws hierbij is dat het open is en dat het vocht weg kan. Moet nu 2 weken lang er een zalfje in spuiten (AB met nog iets, zal het straks opzoeken). Maar hij had het ook over opnieuw operenen, pffff....
Dan had hij dus ook eindelijk de uitslag van de weefsel test: in de randen waren nog kwaadaardige cellen gevonden, dus de randen zijn niet schoon.

Weet 't even niet meer hoor... Gelukkig is mijn eigen DA volgende week weer terug, kijken of die me nog kan opbeuren.

Het gaat momenteel trouwens heel goed met Gitte, ze is wél een stuk vrolijker, maar zal nog wel minimaal 2 weekjes een muilkorf om moeten bij het slapen en het alleen thuis zijn (dat doen we natuurlijk zo min mogelijk). :(
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Hè shit Anne-Marie, en het zag er allemaal zo rooskleurig uit. Ik zou inderdaad ook even wachten op de mening van mijn eigen da, voordat ik hier een besluit over zou nemen. Evengoed kan ik me voorstellen dat het een flinke domper voor jullie is...

Gelukkig is Gitte er niet minder vrolijk onder, de schat.

Laat je niet uit het veld slaan, jullie komen er wel, dikke zoen voor allemaal!  :-*
nikèdog2000
5-sterren
5-sterren

Bericht door nikèdog2000 »

hè bah wat een rot nieuws.
maar zet em op hoor
niet de moet verliezen
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Nou wat een tegenvaller!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Oh gatverdamme Anne-Marie, wat een kl*te bericht... Ik ben benieuwd wat je DA er van zegt. Is het eventueel nog een optie om met Johan Vos of een oncoloog hierover te praten? Is betraling misschien een optie? Sterkte meis :-*

Plaats reactie