Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben! Uit voorzorg is al het speelgoed weggehaald; het enige wat er nog ligt zijn 2 dynabones voor haar kauwbehoefte (die is trouwens enorm, terwijl ze al klaar is met wisselen...). Maar we houden haar zeker heel erg goed in de gaten!202spots schreef: Gelukkig goed afgelopen voor d'r!
Ik heb 'n idee dat het voor haar geen goeie les is geweest,dus houd d'r evengoed in de gaten hoor!!
Spons gegeten??!!
Moderator: Lizzy
Re: Spons gegeten??!!
Gelukkig is ie weer thuis, geef maar een dikke knuffel
Gr. jacqueline
Gr. jacqueline
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Pfff, ben je ff een paar dagen niet online, schrik je je rot bij het lezen van dit bericht.
Brr wat spannend.
Gelukkig is het goed afgelopen met de kleine meid. Beterschap

Gelukkig is het goed afgelopen met de kleine meid. Beterschap
-
Miranda en Pepper
- 4-sterren

Goed nieuws!! Knuffel voor jullie!! 
ik heb een paar dagen mijn pc niet aangehad.
heb je hele verhaal gelezen ,wat een drama moet het geweest zijn voor jullie .Maar wat heerlijk dat ze nu weer thuis en en dat het goed gaat..
super hoor en toch nog veel sterkte met je kanjer !
heb je hele verhaal gelezen ,wat een drama moet het geweest zijn voor jullie .Maar wat heerlijk dat ze nu weer thuis en en dat het goed gaat..
super hoor en toch nog veel sterkte met je kanjer !
Wat is nou een dynabone??Vivian schreef: Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben! Uit voorzorg is al het speelgoed weggehaald; het enige wat er nog ligt zijn 2 dynabones voor haar kauwbehoefte (die is trouwens enorm, terwijl ze al klaar is met wisselen...). Maar we houden haar zeker heel erg goed in de gaten!
[quote="Anita*"]
Wat is nou een dynabone??
[/quote]
Dat is een kauwbot van heel hard plastic voor de harde kauwers.

[/quote]

Poeh zeg! Ik lees dit hele voorval nu pas. Wat een toestand! Je zal behoorlijk in de rats gezeten hebben zeg, zeker met zo'n ukkie! Gelukkig gaat het nu weer allemaal de goede kant op! Sterkte met de laatste loodjes en komen jullie maar effe lekker bij....
Rachel.
Rachel.
[quote="Vivian"]

[/quote]
Heee die wil ik ook wel hebben Tara is ook zo'n kluivert, ik ga eens op zoek, bedankt Vivian, hoe gaat ie nu met Ginger?

[/quote]
Heee die wil ik ook wel hebben Tara is ook zo'n kluivert, ik ga eens op zoek, bedankt Vivian, hoe gaat ie nu met Ginger?
[quote="Anita*"]
hoe gaat ie nu met Ginger?
[/quote]
De draak is terug!!! Het gaat hartstikke goed; ze loopt sinds vanmorgen weer bij Beau te klieren (vind hij iets minder...); ze eet goed, goeie ontlasting...alsof er nooit iets is gebeurd zeg maar
. Heerlijk!
Iedereen bedankt voor de positieve vibes!!
hoe gaat ie nu met Ginger?
[/quote]
De draak is terug!!! Het gaat hartstikke goed; ze loopt sinds vanmorgen weer bij Beau te klieren (vind hij iets minder...); ze eet goed, goeie ontlasting...alsof er nooit iets is gebeurd zeg maar
[quote="Vivian"]
. Heerlijk!
[/quote]
Oh, wat heeeeerlijk om te lezen, dat je je kleine draakje weer terug hebt! Duizend knuffeltjes voor je kleine meis!
[/quote]
Oh, wat heeeeerlijk om te lezen, dat je je kleine draakje weer terug hebt! Duizend knuffeltjes voor je kleine meis!
[quote="Vivian"]
. Heerlijk!
[/quote]
Wat heerlijk dat ze weer begint te donderstralen! Dikke knuffel voor Ginger en Beau (die zal wel blij zijn dat zijn vriendinnetje weer wil spelen met hem
) 
[/quote]
Wat heerlijk dat ze weer begint te donderstralen! Dikke knuffel voor Ginger en Beau (die zal wel blij zijn dat zijn vriendinnetje weer wil spelen met hem
Gelukkig dat het wer goed gaat met Ginger. Ik lees het topic nu pas, maar kan me voorstelleb dat je flink in de zenuwen gezeten hebt.
[quote="Anita*"]
[/quote]
The infamous Galileo!!

[/quote]
The infamous Galileo!!

Heerlijk Vivian dat het draakje weer terug is, gelukkig maar