wat is dat ...
Moderator: Lizzy
- Charlie Angel
- Moderator
Re: wat is dat ...
Ook ik blijf duimen dat er niets ernstigs aan de hand is en dat je morgen wat wijzer wordt. 
Hoi Ellen,
Wat een toestand meid! ik zou morgen eerst je verhaal vertellen en zeggen dat je hem niet achter wil laten. evt. terug komen voor een foto en/of echo. En wil je naar een andere DA bel me en ik ben je taxi!!!
Sterkte morgen, ik hoor je!
Wat een toestand meid! ik zou morgen eerst je verhaal vertellen en zeggen dat je hem niet achter wil laten. evt. terug komen voor een foto en/of echo. En wil je naar een andere DA bel me en ik ben je taxi!!!
Sterkte morgen, ik hoor je!
Hoe is het vanacht/vanochtend gegaan Ellen?
Sterkte straks bij de DA.
Sterkte straks bij de DA.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hij heeft vannacht niet gespuugt!!
ik heb een lijstje van wat ik wil dat ze nakijken bij hem...
ze kijken en voelen zometeen maar en dan maak ik of een afspraak later vandaag voor foto's of vraag of ze het niet gelijk kunnen doen.
ik heb een lijstje van wat ik wil dat ze nakijken bij hem...
ze kijken en voelen zometeen maar en dan maak ik of een afspraak later vandaag voor foto's of vraag of ze het niet gelijk kunnen doen.
sterkte meis !!! ik denk aan jullie !!
sterkte meis,ik duim voor jullie

- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
zo, we zijn alweer terug...
hij is betast, voelde allemaal soepel aan, had wel verhoging, gaf nergens pijn aan..
zometeen even voor elven gaan we weer en dan krijgt ie een echo en foto, waar ik bij mag blijven
verder m'n zorgen besproken en ze verwacht niet dat ie iets kwaadaardigs zou hebben omdat ie verder in zo'n goede conditie is!!
wel dacht ze aan beschadigt maagslijmvlies of een lichte vorm van gastritis..
iig ben ik al wat geruster en ik wacht het strakjes af, alles wordt direct met me besproken!!!
Dit was een hele aardige en begripvolle arts!
hij is betast, voelde allemaal soepel aan, had wel verhoging, gaf nergens pijn aan..
zometeen even voor elven gaan we weer en dan krijgt ie een echo en foto, waar ik bij mag blijven
verder m'n zorgen besproken en ze verwacht niet dat ie iets kwaadaardigs zou hebben omdat ie verder in zo'n goede conditie is!!
wel dacht ze aan beschadigt maagslijmvlies of een lichte vorm van gastritis..
iig ben ik al wat geruster en ik wacht het strakjes af, alles wordt direct met me besproken!!!
Dit was een hele aardige en begripvolle arts!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Goed dat ze meteen doorpakken nu! Dat moet een hele geruststelling voor je zijn. 
Sterkte straks.
Sterkte straks.
Ellen fijn dat er meteen actie word ondernomen en dat je een fijne arts had!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
nou dat was id heel fijn!Danny schreef: en dat je een fijne arts had!
ik had alles al in m'n hoofd zitten wat ik wel even zeggen zou als ze zimba wel wilde houden....
heb ik daar de halve nacht voor wakker gelegen..
we hebben het zelfs nog over het barfen gehad, ze stond daar helemaal achter en vindt het super dat mensen zoveel voor hun honden doen!!!!!!!
-
Anthraciet
- 5-sterren

Geweldig dat deze arts 100% meeviel! Dat is al een heel stuk opluchting.
Ik duim dat straks uit de foto's en/of echo blijkt dat het iets onschuldigs is zodat hij weer lekker zijn eigen ding kan gaan doen.
Ik herken het overigens wel, dat je de halve nacht ligt te bedenken hoe je op iemand anders zijn opmerkingen zal gaan reageren en dan doen ze iets waar je niet aan gedacht had
Ik duim dat straks uit de foto's en/of echo blijkt dat het iets onschuldigs is zodat hij weer lekker zijn eigen ding kan gaan doen.
Ik herken het overigens wel, dat je de halve nacht ligt te bedenken hoe je op iemand anders zijn opmerkingen zal gaan reageren en dan doen ze iets waar je niet aan gedacht had
Hee dat zijn goeie berichten!!
Laten we hopen dat er uit de verdere onderzoeken geen nare dingen te voorschijn komen.
succes straks
Laten we hopen dat er uit de verdere onderzoeken geen nare dingen te voorschijn komen.
succes straks
Goeie berichten! Ik duim zometeen ook nog even voor jou en zimba 
Ook aan jou denk ik
Je hebt wel even genoeg voor je kiezen gehad.
Hihi heel herkenbaarvanaalst schreef: heb ik daar de halve nacht voor wakker gelegen..
Zulke dingen lopen dan toch altijd weer anders dan je denkt.
Nou gelukkig maar!!
Trouwens fijn dat hij vanacht niet meer gespuugd heeft.
Succes straks bij de DA!!