Wat is dit nu weer, 't zit me niet lekker.

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Wat is dit nu weer, 't zit me niet lekker.

Malamoods
5-sterren
5-sterren

Bericht door Malamoods »

Borke schreef: Fijn dat hij weer opknapt, maar toch wel heel erg heftig allemaal hoor!
Jij hebt op dit vlak natuurlijk ook al veel te veel meegemaakt met je vorige honden en dan nou dit weer  :-*
Ja, dit zijn van die momenten waarop oude wonden weer even flink opengescheurd worden...
deja
5-sterren
5-sterren

Bericht door deja »

Hoi Rachel,
Wat heftig allemaal ik lees het nu pas maar wel fijn dat het weer wat beter gaat met je hond.
Het is allemaal naar als ze ziek zijn ze kunnen niets vertellen en dat is zo naar.
Nou hoop dat hij snel zal opknappen.
Groetjes Marjan.
Malamoods
5-sterren
5-sterren

Bericht door Malamoods »

Thanks Marjan. ;)

Hij blijft gestaag opknappen, maar tjee hij heeft wel 'n klapper gehad zeg. Gisteren heel rustig een klein uur met 'm gelopen. Het laatste stukkie liep hij echt te sloffen en had 't helemaal gehad... Hij was bekaf...
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Malamoods schreef: Thanks Marjan. ;)

Hij blijft gestaag opknappen, maar tjee hij heeft wel 'n klapper gehad zeg. Gisteren heel rustig een klein uur met 'm gelopen. Het laatste stukkie liep hij echt te sloffen en had 't helemaal gehad... Hij was bekaf...
Fijn dat hij bijft opknappen, al gaat het voor je gevoel natuurlijk altijd te langzaam.
Geef hem nog maar een dikke knuffel. :-*

Plaats reactie