Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 35
Moderator: Lizzy
Re: Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel
Wat ontzettend fijn Tieneke! Ik ben heel blij voor jullie!
- Charlie Angel
- Moderator
Wat een heerlijk bericht Tieneke, super hoor!!

- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat heerlijk zeg!
Geweldig dat het zo goed met Tara gaat!!!

De laatste weken ging ze steeds meer drinken/plassen en de afgelopen dagen met kerst waren ronduit slecht dus de suikerziekte is terug.
We komen net van de Da.... Tara had een waarde van 18 met spugen etc... een injectie voor het braken en heb haar net gedwangvoederd en hierna de eerste insuline (helft van normale dosis) gespoten, ze at wel wat maar niet genoeg dus hopelijk eet ze morgen zelf als ze zich wat beter voelt.
Ik ga haar bloed zelf iedere dag controleren en 2 januari kunnen we pas voor controle omdat de kliniek wegens vakantie gesloten is.... speciaal voor ons is onze Da Jakub naar de kliniek gereden waar we heel blij mee waren want de meeste da' s zijn nu gewoon dicht kwamen we achter na vanmorgen eerst een rit met Tara achterin voor een dichte deur(en) en hierna tig telefoontjes her en der.
Hopelijk knapt ze snel weer wat op, het is gewoon finaal ruk allemaal.....27 oktober verloren we Tinus en nu alweer de volgende klapper....
We komen net van de Da.... Tara had een waarde van 18 met spugen etc... een injectie voor het braken en heb haar net gedwangvoederd en hierna de eerste insuline (helft van normale dosis) gespoten, ze at wel wat maar niet genoeg dus hopelijk eet ze morgen zelf als ze zich wat beter voelt.
Ik ga haar bloed zelf iedere dag controleren en 2 januari kunnen we pas voor controle omdat de kliniek wegens vakantie gesloten is.... speciaal voor ons is onze Da Jakub naar de kliniek gereden waar we heel blij mee waren want de meeste da' s zijn nu gewoon dicht kwamen we achter na vanmorgen eerst een rit met Tara achterin voor een dichte deur(en) en hierna tig telefoontjes her en der.
Hopelijk knapt ze snel weer wat op, het is gewoon finaal ruk allemaal.....27 oktober verloren we Tinus en nu alweer de volgende klapper....
Re: Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 8
Getver Tieneke, hopenlijk is de suiker snel onder controle,sterkte

-
karin2
- 5-sterren

Re: Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 8
Goh Tieneke wat rot dat de suiker terug is
hopelijk reageert ze goed op de insuline en kunnen jullie nog lange tijd van haar genieten 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

O jasses, dat was het laatste waar je op zat te wachten! Ik duim voor jullie, dat alles met een geweldige sisser mag aflopen en dat Tara nog vele gezonder jaren tegemoet mag zien!
Aaaaah.. das bagger zeg .. hopelijk komt het weer goed ..
Jij krijgt het inderdaad voor je kiezen. 
Ik hoop dat je de suiker stabiel krijgt met spuiten, want dat is soms ook een drama.
Sterkte.
Ik hoop dat je de suiker stabiel krijgt met spuiten, want dat is soms ook een drama.
Sterkte.
- Charlie Angel
- Moderator
Ach Tieneke, wat een ellende zeg en dan allemaal zo achter elkaar. 
De duimen gaan hier draaien dat jullie haar snel stabiel hebben en kunnen houden.
Een dikke knuffel voor Tara.
De duimen gaan hier draaien dat jullie haar snel stabiel hebben en kunnen houden.
Een dikke knuffel voor Tara.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
jeetje wat een toestand, ik duim voor jullie!